hirdetés
hirdetés
hirdetés

A fogyatékkal élő emberek közlekedéséről indított kampányt a BKK

A Budapesti Közlekedési Központ kampányt indít a fogyatékos emberek közlekedéséről, tágabb értelemben pedig arról, hogy a közösségi közlekedésben résztvevők figyeljenek egymásra. 

hirdetés

Kampánycél

A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) szeptember 18-án aláírt egy együttműködési megállapodást a Fogyatékos Emberek Szervezeteinek Tanácsával. Ennek apropóján az Európai Mobilitási Hétre időzítve átfogó kampányt indít a fogyatékos emberek közlekedéséről, tágabb értelemben arról, hogy a közösségi közlekedésben résztvevők figyeljenek egymásra. A kampány célja, hogy a BKK felhívja a figyelmet a fogyatékos emberek közlekedésére, azokra a nehézségekre, amelyekkel nap, mint nap találkoznak.

Az akadálymentesítés infrastrukturális követelményeit a BKK teremti meg a járművek, megállók akadálymentesítésével, de legalább ilyen fontos a többségi társadalom figyelmét is erre a kérdésre irányítani. Hosszú távon azt szeretnénk elérni, hogy a társadalom tagjai türelmesebbek legyenek minden speciális igényű és ezen belül a fogyatékossággal élő emberek iránt is. Ne érjen senkit hátrányos megjegyzés azért, mert például kerekesszékkel közlekedik, és várni kell rá, amíg beszáll a közösségi közlekedés járműveibe. A kampány terjesztését a BKK munkatársai tervezték, médiaügynökséget nem vontunk be a kommunikációba.

Kreatívkoncepció

Az átfogó kampánynak két ága és több eleme van. A kampányt a „Közösen egymásért a közösségi közlekedésben” mottó fogja össze. Az egyik ága kifejezetten a fogyatékos emberek közlekedésével foglalkozik. Ezen belül szórólapozunk az Európai Mobilitási Héten, filmet készítettünk a vakok közlekedéséről illetve egy siket ember jelelve hívja fel a figyelmet a közösségi közlekedésre.

A kampány leglátványosabb elemeként plakátkampányt indítottunk. A plakátokon autista és értelmi fogyatékos emberek mondják el egy-egy gondolatukat a közösségi közlekedéssel kapcsolatban. A plakátokat szeptember közepétől a Nagykörút villamosmegállóiban lehet megtekinteni, illetve 380 alacsonypadlós buszon. Ezen kívül szeptember 18. és 20. között napközben a Deák Ferenc térre kiállított új trolibuszon szerveztünk kiállítást, ahol napközben a fogyatékos szervezetek képviselőivel lehetett beszélgetni, illetve a kiállítást megtekintők egy szókereső játékban vehettek részt.

A másik ág egy általánosabb, a közösségi közlekedésre és az egymásra figyelésre fókuszáló film és hozzátartozó teaserkampány. A filmben egy maci útját kísérjük végig, ahogyan a budapestiek segítenek neki célba jutni. A maci az egymásra figyelést szimbolizálja. A filmet az Autómentes Hétvégén mutattuk be szeptember 19-én, és azt követően a BKK Facebook-oldalán terjesztjük. A filmet 5 nap alatt már 50 ezren látták a BKK Facebook-oldalán köszönhetően a közel 500 megosztásnak.

A reklámok

Maci hazatalál


A teaser-plakátok:


Plakátkampány


Láthatatlan segítség a budapesti közlekedésben 

 


Jelet adunk a közösségi közlekedésről



Az alkotók listája


Megbízói oldal

Megbízó: dr. Szűcs Annamária
Kommunikációs vezető: Szabó Anita
Brand manager: Petényi Mirkó

Art director: Kamuti Edit
Szövegíró: Vecsernyés Gábor
Médiaterv: Bak Béla

Filmprodukció (Maci hazatalál)

Produkciós cég: Amego Film Kft.
Producer: Osvárt Andrea
Rendező: Kiss Levente
Operatőr: Zettisch Tamás

Utómunka:

Vágó: Kiss Levente

Zene: Grósz Arthur Valentin

Plakát fotók:

Komka Péter

Bartha Máté

Teaser posztok fotói:

Nyírő Simon

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A gasztromarketing ügynökség felel az új étterem és bár social media felületeiért. 

A gyógyszert nem ők fogják feltalálni, de igyekeznek megakadályozni, hogy tévesen más azt állítsa magáról, hogy nála van a gyógyír.

A régi játékok rajongóinak óriási csemege a könyv.

A Veszprém-Balaton Filmpiknik direkt a koranyári időszakban csábítaná a filmrajongókat.

A Budapesti Városarculati Nonprofit Kft. (BVA) vezetése mellett látja ezt a feladatot.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A Kreatív szaklap április 2-án először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

SAVE THE DATE Vezetés és pszichológia konferencia április 28-án!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés