hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Dentsu Aegis irodája lett az év legjobbja

Február 5-én ötödik alkalommal rendezték meg az Iroda.hu szervezésében „Az Év Irodája” verseny Díjátadó Gáláját a Budapest Music Centerben, amelyen több mint 220 ingatlanpiaci szakember vett részt. A szakmai zsűri 8 kategóriában összesen 9 díjat osztott ki.

hirdetés

A címadó kategóriában összesen 29 cég nevezte be új irodáját, végül „Az Év Irodája” a Dentsu Aegis Network Hungary ügynökségcsoport (Isobar, Carat, Vizeum) munkahelye lett. Az Iroda.hu szervezésében zajló verseny értékelése a hagyományoknak megfelelően két részből állt: minden kategóriában a közönségszavazást követően a szakmai zsűri előre meghatározott és objektív szempontrendszer alapján értékelte a pályázatokat.

Úgy érezzük, hogy jól átgondoltan, következetes és komoly munkával egy tradicionális irodaépület belsejében sikerült olyan munkakörülményeket teremtenünk, amiről mindig is álmodtunk. Bebizonyítottuk azt, hogy lehet életre hívni olyan kreatív, magas energiatartalmú épített környezetet, amely akár új identitást is adhat az ”ott élőknek”. Azt gondoljuk, hogy irodánkban inspiráló, kollaboratív tereket alkottunk, ahol zseniális dolgok születhetnek” – mondta Tompa Balázs, az iroda vezetőtervezője, aki egyben az Isobar Budapest Technológia és Kreatív szolgáltatások igazgatója is.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A decemberi kiemeltek között még egy 24.hu, egy Magyar Narancs és egy Index-cikk volt.  

A kiadók és virális tartalmakat megosztók is aggódhatnak.

Egyben a printben áttérnek a tabloidméretre. 

Az UNICEO több mint 20 országból vár szakembereket.

A portfólióba tartozó Petőfi és a Sláger is jócskán tudta növelni hallgatóinak számát.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés