hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Bell & Partners nyerte az AMC gigatenderét

A Bell & Partners nyerte meg az Agrármarketing Centrum 750 millió forintos keretösszegű tenderét. A megbízás két évre szól, az eredetileg becsült keretösszeg akár 2,1 milliárdig is felkúszhat.

hirdetés

A Bell & Partners nyerte meg az Agrármarketing Centrum (AMC) 750 millió forintos keretösszegű gyorsított eljárású tárgyalásos tenderét – tudta meg a Kreatív Online az AMC-től. A Bell & Partners alvállalkozót is bevont a munkákba, a pr-feladatokat az Issues Management végzi majd. A tenderre csak a Bell & Partners adott be ajánlatot az AMC tájékoztatása szerint.

A kiírás azt tartalmazta, hogy a 750 milliós keretösszegtől a két évig tartó megbízás során +180 százalékban is el lehet térni, azaz a végösszeg akár 2,1 milliárd forint is lehet. Szintén a kiírásban az állt, hogy a megbízást egy vállalkozónak adnák oda, eddig az AMC a kerettenderen kiválasztott három ügynökség, a Bell & Partners, az Issues és a Havasi:Live között választott kampányonként a kreatív és médiafeladatokra az ügynökségek közül.

Malackampány

Bár az eredmény még nem jelent meg a Közbeszerzési Értesítőben, azt már lehet tudni, ahogy az Issues Management erről tájékoztatta a sajtót, hogy az első kampány, amely Szigorúan ellenőrzött malacok címmel fut, szerdán elkezdődött.

A kampány részleteiről szerettünk volna információkat megtudni a Bell & Partnerstől, ahonnan azt a választ kaptuk Wolf Diána stratégiai és koordinációs igazgatótól, hogy nem kaptak felhatalmazást az AMC-től, hogy a tárgyban nyilatkozzanak. Hozzátette továbbá, hogy amint a Közbeszerzési Értesítőben megjelenik a hivatalos eredményhirdetés, minden kérdésünkre készséggel válaszolnak.

Megkerestük ezután az AMC-t, hogy a kampány részleteiről információkat szerezzünk. Tájékoztatásuk szerint a kampány összköltsége 39 millió 315 ezer 856 forint. A kampány közterületen, sajtóban, rádióban, online és televízióban fut. Arra a kérdésünkre, hogy a médiavásárlás konkrétan mely médiatulajdonosoknál és felületeken történt, az AMC a következő felsorolást adta. Sajtóban a Heti Válaszban, a Magyar Konyhában és a Nők Lapja Konyhában fut majd, rádióban a Class FM-en és a Music FM-en, televízóban a Tv2-n és a Hír Tv Paletta című műsorában, online a Magyar Nemzet Online-on, a Metropolon, a Wellnesscafé.hu-n és a Magyar Konyha online-on. Azzal kapcsolatban, hogy közterületen hol foglalt a Bell & Partners felületet, a benyújtott ajánlat és médiaterv alapján nem tudtak válaszolni, csupán annyit árultak el, hogy 360 citylight felületen fut majd a kampány 50-50 százalékban Budapesten és vidéken, összértékük pedig 12 millió 700 ezer forint.

A felületek hatékonyságával kapcsolatban a Bell & Partners a tévénél az AGB, a rádiónál az Ipsos, a sajtónál az Ipsos és a MATESZ, online-nál a médiatulajdonosi bevallást adták meg hivatkozási alapul.

Lehet, hogy nem tart sokáig

Bár az eredmény megszületett és az első kampány elindult, nem biztos, hogy a megállapodás sokáig tart majd. Egy tavaly december 27-i kormányhatározat szerint ugyanis az agrár- és bormarketingfeladatok az Agrármarketing Centrumtól a Magyar Turizmus Zrt.-hez kerülnének át, az érintett minisztereknek pedig az átadással kapcsolatos részleteket idén március 31-ig kellett előterjeszteniük. Tudomásunk szerint ez a terv a továbbiakban is áll.

Újabb nagy büdzsé

A Bell & Partners a mostani tendernyerésével egy újabb nagy állami szerv jelentős büdzséjét kezelheti. Tavaly októberben nyerték el a Magyar Fejlesztési Bank 400 milliós tenderét, korábban április végén a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium bruttó 600 milliós, előtte pedig a Hungarofest bruttó 550 milliós megbízását.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hagyományos sportreklámnak indul, de jön a csavar.

A Cinema City médiaértékesítési divíziója a Botrányt nézte ki az alkalomra.

Picasso Málagába, Monet Párizsba invitál egy magyar grafikus munkáin.

A demencia ritka formájával küzdött évek óta.

A magyar rendező filmjében Vanessa Kirby és Shia LaBeouf mellett a Succession sztárja, Sarah Snook is szerepelni fog.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés