hirdetés
hirdetés
hirdetés

+630 millió az IMG-nek

Versenytárs indulása nélkül nyerte el az Inter Media Group (IMG) a Miniszterelnökség által év elején médiatervezési, reklámügynökségi és online kommunikációs feladatok ellátására kiírt tenderét. A szerződés szerint az ügynökségnek erősítenie kell a „versenyképes Magyarország” és a „jó állam”, valamint fel kell építeni a „működőképes egészségügy” és a „kulturált állam” brandeket is.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online, Index, Origo, MTI)
hirdetés

A portál a remixer generációnak, és az azt megérteni vágyóknak szól.

Előbb az RTL-vezérhelyettes Kolosi Péter, aztán A mi kis falunk és a Survivor fejlesztői beszélnek arról a Kreatív rendezvényén, hogy mik lesznek a magyar tévék slágerei.

Benne van a fél Aranyélet-stáb, mégse hallottál róla, mi az?

A Müpa vezetése mellett fogja betölteni az Andy Vajna halálával megüresedett pozíciót.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
"referenciaként egyik alvállalkozójuk, a Publicis 2008-as Heinekennek készített, arany Effie-vel díjazott kampányát jelölték meg."

Ezt hívják magyarosan huszárvágásnak.
Várjuk az újabb odatevős kampányt, illetve kommunikációt, valszeg lesz olyan jó és hatékony, mint a Rogán Antal által megrendelt blogmunka a szomszédjától. Valaki
esetleg gondolkozott már azon, hogy elmúlt években elköltött milliárdokból készült kormányzati kampányokat összegyűjti és bemutatja? Csak hogy lássuk mi is, akiknek
elvileg szólnának.

Új betűtípust kapott az operációs rendszer, aminek a következő verziója már nem édességről kapja a nevét.

Egy cipősdobozba sűrítette az ikonikus pillanatokat a márka új reklámfilmje.

Célzott ajánlók segítik a könnyebb tájékozódást a megújult oldalon.

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

hirdetés
hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.