hirdetés
hirdetés
hirdetés

32 magyar döntős a Golden Drumon

A harmadik legtöbb nevezést magyar ügynökségek adták be. 

hirdetés

Elkezdődött a magyar ügynökségek kedvenc nemzetközi fesztiválja, a Golden Drum regionális reklámverseny, ahol 32 magyar reklámnak lehet izgulni még ma és holnap. A magyar ügynökségek összesen 124 nevezést adtak be idén, ezzel a harmadik legtöbb nevezéssel induló ország vagyunk Törökország (280) és Románia után (132). Idén 25 országból összesen 1208 nevezés érkezett. Nézd ezt a képet lent!

De mi van a magyarokkal?

A DDB 13 nevezése jutott döntőbe, a Young & Rubicam 9-cel van ott, az Isobar 8-cal, míg a Possible-nek is van két döntős munkája. Ez így összesen 32, más magyar ügynökség nem jutott be. A Magyar Telekom összesen 13 döntős munka hirdetője.

A legtöbb döntős helyet a DDB sakkozó Bici nénije hozta, ötöt. 

Egészen meglepő módon a Festival Buddy is hozott három döntős helyet a DDB-nek.

Ezeken kívül négy Volkswagennek készített hirdetéssel is van négy döntős helyük, továbbá a Nyitottak vagyunk bejutott a rádiós kategória legjobbjai közé. 

A Young & Rubicamnek a Lego hozott 9 döntős helyből nyolcat. A Reborn Statues hármat, a Clean Water-Climate Change-Virus plakátsorozat pedig ötöt. Ezeken kívül van még egy döntős helyük a Van valami furcsa című film promójáért, a Cinema Deliveryért.

Az Isobarnak az Insta City Guide három döntős helyet hozott, és még két telekomos alkotás egy-egy shortlistet. A Vöröskeresztnek készített Like for Life még kettőt, továbbá a Tesco in you hands egyet.

A Possible pedig az Adventures of Poco Ecóval kapott két döntős helyet.

Úgy véljük, sőt, vélekedjük, hogy ezekből a döntősökből kijöhet a végén pár arany is. Itt azt mondják több forrásból is, hogy az török áfium ellen nincs orvosság idén, ők alighanem egy nagy puttony díjat harácsolnak össze ;). De ahogy Gazda Albert szokta írni, bármi megtörténhet, ahogy annak az ellenkezője is!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

George-ot a Greenroom vezeti be a hazai piacra.

Az ikonikus pajzshoz 1993 óta nem nyúltak, nem is nézett ki jól mobilon. Terveztek egy új céges fontos is.

A Pont Itt szaklap átadta a Gastro&Hotel Design Award elismeréseit.

A közép-európai borbár megjelenése egyből be is húzott egy dizájndíjat.

A Vodafone szenzorai és a Here térképei segítenek neki, a sofőr a garázs bejáratánál kiszállhat. Budapesten mutatták be.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés