hirdetés
hirdetés
hirdetés

1,9 milliárdos komplex tender az NMHH-nál

Nettó legfeljebb 1,9 milliárd forint keretösszegű közbeszerzést írt ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) a digitális átállás kommunikációja során adódó médiavásárlási és kreatívfeladatokra. A jelentkezési határidő szeptember 17-e.

hirdetés

Tárgyalásos részvételi felhívást tett közzé a Közbeszerzési Értesítőben az NMHH a digitális átállás kommunikációja során adódó médiavásárlói, kreatív tervezői és egyéb kommunikációs feladatok ellátására. A keretösszeget 2014. december 31-i zárással legfeljebb nettó 1,9 milliárd forintban határozzák meg, a jelentkezési határidő pedig szeptember 17-e.

Az NMHH a kiírás szerint a szerződést egyetlen vállalkozó ügynökséggel, vagy ügynökségek által létrehozott egyetlen konzorciummal kívánja megkötni, vagyis külön részekre nem adható be ajánlat. A megbízás a digitális átállás kommunikációjához kapcsolódó kreatívstratégia, kreatívtervezés, kreatívgyártás, médiastratégia, médiavásárlás, pr-kampány, honlaptervezés, gyártás és call center feladatok összességére vonatkozik.

Az indulás minimumkövetelményei a becsült értékhez mérten optimálisak. Médiavásárlásból az indulónak 2009 és 2011-ben összességében minimum nettó 1 milliárd forintos forgalmat kellett bonyolítania, egyik évben pedig minimum 600 milliós forgalmat. Ugyanez a kreatív- és pr-feladatokból származó forgalomra vonatkozóan nettó 400 millió és nettó 250 millió forint. Ezt konzorciumok közösen is teljesíthetik.

A szeptember 17-i jelentkezési határidő után az ajánlattételre szóló felhívást október 2-án küldi ki az NMHH az alkalmas jelentkezőknek.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Új betűtípust kapott az operációs rendszer, aminek a következő verziója már nem édességről kapja a nevét.

Egy cipősdobozba sűrítette az ikonikus pillanatokat a márka új reklámfilmje.

Célzott ajánlók segítik a könnyebb tájékozódást a megújult oldalon.

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

hirdetés
hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.