hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új kereskedelmi igazgató az Inforádiónál

Turú Henrik korábban a Sony Picturesnél és a Juventus Rádiónál volt ügyfélkapcsolati menedzser.

hirdetés

A rádió szpot és non-szpot felületeinek az értékesítéséért felel január 8-tól Turú Henrik, a szakemberber ezt megelőzően a Juventus Rádiónál és a Viasatnál (majd a jogutód Sony Pictures Televisionnél) is négy-négy évet dolgozott kiemelt ügyfélkapcsolati menedzserként. Mind a Juventusnál mind a Viasatnál feladata a nagy hirdetők és a médiaügynökségek kezelése volt, a kreatív formátumok és felületek értékesítése, illetve ezen kampányok teljeskörű koordinációja.

Turú Henrik

Az új kereskedelmi igazgató karrierje b2b marketingesként indult az RTL Klubnál 2001-ben, ahol a kereskedelmi osztály kiadványainak írása és szerkesztése, továbbá b2b marketingkampányok szervezése, kivitelezése tartozott feladatai közé. Sales managerként először a Cinema Citynél kezdett dolgozni 2006-ban, ahol a mozihálózat on-screen és off-screen reklámhelyeit értékesítette médiaügynökségi ügyfeleknek. 

A korábbi kereskedelmi igazgató, Hamvas Márta 2016 szeptemberéig töltötte be a pozíciót, a kimaradó időben az értékesítéssel kapcsolatos teendőket Molnár Hajnalka kereskedelmi asszisztens látta el.

Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Ez persze semmi, ha azt nézzük, hogy a magyar focibajnokság jogaiért évi 3,8 milliárdot fizetnek.

30 ezer reklámfilm ment naponta a tévében, ami több, mint az egy évvel korábbi szám.

A PRO.PR Awardson összesen 23 európai pr-szakembert díjaztak. 

A szaklap eddig maga árulta a felületeit.

A European Festival Awardson az év line-upja díját kapta a magyar fesztivál.

hirdetés
hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén a médiafogyasztási és használati szokások változásáról.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.