hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új frekvenciára költözik a Juventus

Új frekvencián sugároz február 1-től a Juventus Rádió. A kereskedelmi adó a 103,9-en folytatja adását.

hirdetés

A Médiatanács hivatalos döntése alapján – melynek értelmében például a Klubrádiót megfosztották frekvenciájától – február 1-jén, szerdán nulla órától a 103,9-es frekvencián folytatja adását a Juventus rádió. A 23 éve működő adó a váltás után továbbra is hallható lesz Budapest teljes területén, az agglomerációban és Pest megye túlnyomó részén.

A Juventus Rádió csapata változatlan marad, a műsorok és a műsorvezetők is maradnak a megszokott idősávokban. A frekvenciapályázatban vállaltaknak megfelelően a különbség annyi lesz, hogy az adó a jövőben 36 százalék helyett 40 százalékban sugároz magyar zenét, óránkénti hírblokkjai pedig három percre hosszabbodnak és több helyi információt tartalmaznak. Budapesti arcok címmel, új, a fővárosban élő érdekes embereket, sorsokat bemutató egyórás műsorral is jelentkezik a csatorna.

A rádió saját közlése szerint közel 100 milliós médiaértékű kampányt tervez annak érdekében, hogy hallgatóit értesítse a váltásról. A kampány médiatervezését és vásárlását a Juventus Rádió házon belül oldotta meg.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Magyar Telekom ismét kiosztotta a Fenntarthatósági Sajtódíjakat.

Arany János korábban a Google-nél, azelőtt az SAP-nál dolgozott.

Az alvás ünnepe alkalmából kéthetes altató livestreamet indított a bútorgyártó.

A Nestlé hozza be őket.

Az Apple új reklámjából kiderül, mi mindent kell kibírnia a telefonjaiknak, különösen a legújabb, 11-es verziónak.

hirdetés
hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.