hirdetés
hirdetés
hirdetés

Továbbra is szól a Lánchíd Rádió

Egész nap zene megy rajta. Október közepéig érvényes a frekvenciája, vevő is jelentkezett rá, ezért sem maradtak némák – írja a Zoom.hu. Így is büntethet a médiahatóság.

hirdetés

A Zoom.hu hívta fel rá a figyelmet, hogy továbbra is szól a Lánchíd Rádió, méghozzá egész nap zene szól rajta. A csatorna frekvenciája október közepéig érvényes.

„Ez a legegyszerűbb és a legolcsóbb műfaj. Volt komolyan vehető érdeklődő, aki megvette volna frekvenciát, így nem akarunk csendben maradni, az engedélyünk október 18-ig szól” – nyilatkozta a Zoom.hu-nak rádió utolsó főszerkesztője, Schlecht Csaba, aki szerint, ha csöndet sugároztak volna, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elvehette volna frekvenciát.

Ettől függetlenül így is lehetősége van a szervezetnek büntetni, hiszen a rádióknak a frekvenciaengedélyük időtartamára vállalniuk kell bizonyos kötelezettségeket a különféle műsortípusok arányára vonatkozóan, ha ez nem teljesül, az NMHH büntethet.

 

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A gyengélkedő Walt Disneyt előzték meg értékben.

Az erről szóló törvény több éve hatályos, a helyzet mégis egyre romlik az MKP szerint.

Pontosabban fehér zaj és levendulaillat jön a magazinból, amiben az ágyukat reklámozzák.

Egy feszengős állásinterjú-szituáció köré építettek kampányt a Profession.hu almárkájának.

A terület trendjeit, gyakorlatait, szabályozási kérdéseit vitathatják meg a tagok.

hirdetés
hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Meghosszabbított nevezési határidő: május 31.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Hosszabbított nevezési határidő: június 1.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.