hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tovább sugározhat a Rádió 1 Békéscsaba

Tovább sugározhat a Rádió 1 Békéscsaba, miután ismét egy ideiglenes szerződést kötött velük a médiahatóság. Emellett hat kisközösségi és kilenc közösségi médiumot támogat a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa a műszaki fejlesztésre kiírt pályázatának idei második fordulójában, valamint döntést hozott négy rádiós frekvenciapályázattal kapcsolatban.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: MTI)
hirdetés

Az év utolsó hónapjaiban mindenki egy kicsit esett, de az élboly beállt: országosan a Petőfi, Budapesten a Sláger FM vezet.

Faragó Ricsivel forgatott ajánlót a Sport TV a Super Bowlhoz.

Amit a TV2 lekoppintott. Az RTL Klub ennek ellenére bevállalja a műsort.

20 év után van újra magyar vezető a cég élén.

Krasznahorkai László jelentette ezt be a Facebookján.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az egyik a Népszabadságnak állít emléket, a másikban filmszalagokat roncsolnak.

131 film lesz látható a négynapos eseményen.

A Spotify ledobta a cukiságbombát Németországban.

A Style Award férfi kategóriájában az összes Nagy nevű magyar színész szerepel. Tervezőket és divatos véleményvezéreket is díjaznak.

Nehéz elképzelni, hogy a TV2-s A piramis sikerétől függetlenül.

hirdetés
hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.