hirdetés
hirdetés
hirdetés

Rendőrségi feljelentést tett a Class FM

Ismeretlen tettes ellen tett feljelentést a Class FM, mert a rádió indulása óta folyamatos támadás éri a honlapot.
hirdetés

A Class FM tavaly novemberi indulása óta a rádió honlapját folyamatos támadások érik, rendszeresen blokkolják, így a rádió vezetői úgy döntöttek, feljelentést tesznek ismeretlen tettes ellen.

Pakots Zsolt vezérigazgató szerint a Class FM online oldalán nagy igény van arra, hogy ezen a fórumon is hozzászóljanak a műsorhoz. A folyamatos hackertámadások után a rádió vezetősége úgy döntött, feljelentést tesz a VIII. kerületi Rendőrkapitányságon.

"Nemcsak a mi munkánkat akadályozzák, de a szabad véleménynyilvánítást is elveszik a fórumozóktól, akik éppen akkor, az adott pillanatban szeretnének hozzászólni az élő műsorhoz. Elszomorítónak tartom, hogy vannak emberek, akiket az zavar, hogy a műsort szeretik és szeretnének részt venni benne. Úgy gondolom ezt az etikátlan tettet igenis meg kell büntetni” – mondta Sebestyén Balázs, a Morning Show műsorvezetője.

A Morning Show műsorvezetői tájékoztatják majd a rádió hallgatóit arról, hol tart az eljárás.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Spanyolországban elért bevételük 3 százalékától szabadítaná meg őket az új törvénytervezet.

Április 12-e a jelentkezési határidő. A díj támogatója, a Telenor idén különdíjat is oszt.

Ez pedig már csak azért is komoly probléma, mert a házaspár nagy energiákat és pénzeket fektetett a saját, „Sussex Royal” brandjébe.

A Drivingcamp meghívásos tenderen választotta az ügynökséget.

Monica Bickert, a Facebook tartalompolitikáért felelős alelnöke írt erről egy blogposztot.

hirdetés
hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók