hirdetés
hirdetés
hirdetés

Rádió C - nincs pénz, nincs műsor

Anyagi okok miatt csak zenét sugároz a Rádió C - írja az Index. Az adóval szolidaritást vállalt a RomNet internetes portál is, amely február 15-e és 19-e között elsötétíti képernyőjét, és erre ez időszakra híreit elérhetetlenné teszi.
hirdetés
„A rádió anyagi gondokkal küszködik, ezért a műsorok szüneteltetésével hívjuk fel a figyelmet arra, hogy a már ötödik éve hallható adó nem tudja megteremteni a folyamatos működés feltételeit. Az FM 88.8-on egy hónapig csak híreket és zenét hallhatnak” - olvasható a Rádió C honlapján.

Fátyol Tivadar igazgató már tavaly októberben elmondta, hogy a rádió anyagi helyzete kritikus, és a zömében - előre nem kalkulálható - pályázati pénzekből gazdálkodó médium „kormányszinten” tárgyal az állami forrásokról.

Mint arról már beszámoltunk, a rádió történetében már volt kényszerű adásszünet: 2003 tavaszán szintén csak zene szólt átmenetileg. A műsor azután indult el, hogy a Miniszterelnöki Hivatal (MeH) romaügyi államtitkársága krízisalapjából hatmillió forint támogatást adott az adónak. A rádió később több tárcával is tárgyalt, abban a reményben, hogy sikerül további 24 milliós támogatást szereznie. A terv akkor az volt, hogy egyes minisztériumok állandó állami reklámmegrendelésekkel látják majd el a reklámpiacon versenyképtelen Rádió C-t.
(forrás: Kreatív Online, Index)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Harminckilenc magyar fotográfus instagramra feltöltött munkáiból állít össze digitális és valódi tárlatot a Capa Központ. 

Még a helyi hatóságoknak is jóvá kell hagynia a Planet TV felvásárlását.

A korábban Amerikában futó Whopper Detour-kampány mutációja tűnt fel a finneknél.

A távolságtartás ellenére fesztiválélményt ígérnek a szervezők.

2020 első félévének legnézetettebb sorozata a Westworld volt a felületen. Június hónapban a Nagy Katalin - A kezdetek volt az élen.

hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.