hirdetés
hirdetés
hirdetés

Podcasthálózatot indít Péter Anna és Lövenberg Balázs

A neve Kaszt, mobilra szánják. 

hirdetés

Kaszt néven online/mobil podcasthálózatot indít Péter Anna, Lövenberg Balázs és mások. A podcasthálózat egyelőre öt műsorral indult. A Malackaraj gasztróval, a Pannon Pszicho mindennapi pszichológiával, a Kutyák és lovak állatokkal, a Három kérdés közélettel a Tétlen les pedig a magyar focival foglalkozik. 

Lövenberg Balázs és vele szemben Péter Anna

A podcasthálózat nem sugároz folyamatosan, hanem minden műsor nagyjából hetente jelentkezik egy új résszel. A műsorok hallgatásához a mobilos podcast-hallgatást ajánlják. Öt kérdést feltettünk Lövenberg Balázsnak, itt a válaszok!

1. Kié az ötlet, honnan jött? 

Enyém az ötlet és onnan jött, hogy az elmúlt pár évben egyre inkább podcastokat hallgatok azokban a helyzetekben, amikor korábban zenét vagy rádiót hallgattam volna. Ahogy kezdtem látni a műfaj előnyeit, egyre erősebb meggyőződésemmé vált, hogy volna helye magyar nyelven is ilyen fajta tartalomszolgáltatásnak. Volt persze néhány magyar podcast korábban is, de ezek vagy valami nagyobb médiacég digitális hajtásai, vagy megmaradtak nagyon szűk körben hallgatott hobbiprojektnek. Ez sem a potenciális hallgatók, sem a potenciális hirdetők igényeit nem elégítette ki. Szóval egyszerre láttam piaci rést és lehetőséget arra, hogy olyasmit készítsek, amit magam is szívesen fogyasztanék. Aztán már csak meg kellett győzni Annát (Péter Anna, Malackaraj) és elindítani a műsorokat.
 
 
2. Ki a vezető? Ez egy cég is? 
A Kaszt.hu-hoz kapcsolódó céges dolgok a Malackaraj Kft.-ben futnak, ennek Péter Anna és én vagyunk a tulajdonosai. Annával kezdtük az első podcastot, ami a Malackaraj gasztrobloghoz kapcsolódik, és a többi műsorban is legalább egyikünk részt vesz műsorvezetőként.
 
3. Hányan fogják hallgatni szerintetek? 
Egyelőre annyit látunk, hogy a Malackaraj podcastot 1500-2000 ember hallgatja hetente. Ez kezdésnek nem rossz. Ez egy olyan műfaj, amit kívülről nem nagyon ért az ember, aztán egyszer csak talál egy műsort, ami megtetszik neki és akkor rákattan, majd fokozatosan eljut további műsorokhoz. Mindenki potenciális hallgató, aki jelenleg rádiót vagy zenét hallgat unaloműzőnek, mert a rádió idegesítő tud lenni, a zene meg néha unalmas.
 
4. Komolyan gondoljátok, hogy lesznek hirdetők? 
A podcastban úgy működnek a hirdetések, hogy a műsorvezetők személyesen mondják el a műsort támogató termékek vagy szolgáltatások ajánlását. Ez azt jelenti, hogy az a heti párezer vagy pár tízezer ember, aki végighallgat egyórányi beszélgetést, a hirdetést is meg fogja hallgatni, és nem ideges lesz tőle, hogy már megint reklám, hanem örülni fog, hogy valaki támogatja a kedvenc műsorát. Ezáltal a podcast valami olyat tud nyújtani a hirdetőnek, amit egy webes banner vagy egy Facebook hirdetés nem. Tudom, hogy vannak Magyarországon olyan cégek, amelyek szívesen élnének ezzel a lehetőséggel.
 
5. Ha bejelentkezne Andy Vajna, eladnátok neki? Mennyiért?
Mindenekelőtt ellenőrizném, véletlenül nem adtam-e el már másnak?
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Veszprém-Balaton Filmpiknik direkt a koranyári időszakban csábítaná a filmrajongókat.

A Budapesti Városarculati Nonprofit Kft. (BVA) vezetése mellett látja ezt a feladatot.

Alekoszékat nem megfelelő korhatárba sorolta a csatorna.

A Supercharge pályázatát több mint 7000 jelentkezésből választották a legjobbnak.

Az alkalmazással a tévécsatornán nem közvetített meccseket is élőben lehet követni.

hirdetés
hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A Kreatív szaklap április 2-án először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

SAVE THE DATE Vezetés és pszichológia konferencia április 28-án!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók