hirdetés
hirdetés
hirdetés

Öt magyar díj a LIA-n

A DDB három arannyal és egy ezüsttel, a Café Communications egy bronzzal térhet haza.

hirdetés

Mind a négy shortlistes helyezését díjra váltotta a DBB Budapest a 2019-es London International Awards reklámversenyen. Az ügynökség Greenpeace-szel közös kampánya Radio&Audio kategóriában három aranyat és egy ezüstöt nyert. Aranyat kaptak Hangdizájn és Társadalalmi célú alkategóriákban, ezüstöt pedig Hangdizájnban a kampány egyik elemével (bálnák).

Maga a díjazott kampány a Waves of Plastic projekt, amely idén Cannes-ban is díjesélyes volt. A kampányban a Föld vizeinek szennyezettségéré hívják fel a figyelmet, amihez műanyag felhasználásával rekonstruáltak olyan hangokat, amiket a tengerrel szokás összekötni, mint víz hullámzása, valamint a sirályok és a bálnák hangjai.

Mellettük a Café Communications szintén díjjal térhet haza. A DDB-hez hasonlóan a Café is Radio&Audio kategóriában került döntőbe Automotive és Innovative Use of Radio & Audio alkategóriákban az Audio Studio nevű, szintén számos nemzetközi versenyen remeklő munkájukkal (Nemrég a Crestán nyert díjat), ebből az autós kategóriából sikerült elhozniuk egy bronzot.

A London International Awards-t, azaz a LIA-t idén rendezték meg harmincnegyedik alkalommal, a győzteseket november negyedikén hirdették ki.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három csatornájukon indul reklámértékesítés 2020-tól.

A kisfia születése miatt egy időre búcsúzó Krug Emília helyét két műsorvezető veszi át.

„Ne várj 72 órát!” címmel kampány indult az eltűnt gyerekek mielőbbi megkerüléséért.

Most fontosabb feladata lesz a magazin szerkesztőségének az év elején.

Egyelőre Magyarországon még nem, de 5 nyugati piacon már élesedik az új streamingfelület.

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 10.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés