hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nem sikerült kiírni a rádiós frekvenciapályázatot

Nem sikerült első nekifutásra kiírnia a két országos kereskedelmi rádiós frekvencia pályázatát az Országos Rádió és Televízió Testületnek (ORTT).
hirdetés

Az MSZP által delegált két tag (Gyuricza Péter és Ladvánszky György), valamint az SZDSZ-jelöléssel mandátumot nyert tag, Tímár János tartózkodott a szavazáson, míg Szalai Annamária (Fidesz) és Tirts Tamás (KDNP) nem vett részt a döntéshozatalban.

A korábban meghatározott menetrend szerint így jövő hétfőn kísérelhetik meg ismét, hogy kétharmados támogatással közzétegyék a pályázati felhívást.

Ha ekkor sem járnak sikerrel, immáron elegendő lesz egyszerű többséget szereznie az indítványnak. Ekkor azonban vagy rendkívüli ülést hívnak össze, vagy csak az ORTT augusztus végéig tartó nyári szünete után szavaznak. Ez viszont a korábbi nyilatkozatok szerint alapvetően veszélyeztetné, hogy a Sláger és a Danubius Rádió által használt hullámsávok koncessziójának novemberi lejártáig eldőljön, melyik társaság használhatja a következő hét esztendőben - de legfeljebb a most használt analóg technológia leállásáig - e frekvenciákat.

Két hete beszélt arról Majtényi László ORTT-elnök, hogy szorosak a pályázat határidői, a menetrendben időtartalék „igazából nincs”, noha „lehetnek egyhetes csúszások, de annál több nem”.

Arról, hogy a testület változtat-e a kiíráson a hétfői közmeghallgatás után, majd csak a döntés ismeretében, legkorábban a július 20.-i ülés után válhat ismertté.

(forrás: Kreatív, MTI)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Vodafone Magyarország júliustól az ügyfélszolgálatos kollégái számára is lehetőséget biztosít a folyamatos távmunkára.

Tisztességtelen módon reklámozták a Black Friday-es akciókat. 

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) ötödik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot az idei év elején. 

Az EY nemzetközi felmérése szerint a fogyasztók szorongása a korlátozások feloldása után is megmaradt.

A cél az új szlogen bevezetése, a hazai gyártás, illetve a márka és Szikszó város kapcsolatának tudatosítása.

hirdetés
hirdetés

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.