hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nem sikerült kiírni a rádiós frekvenciapályázatot

Nem sikerült első nekifutásra kiírnia a két országos kereskedelmi rádiós frekvencia pályázatát az Országos Rádió és Televízió Testületnek (ORTT).
hirdetés

Az MSZP által delegált két tag (Gyuricza Péter és Ladvánszky György), valamint az SZDSZ-jelöléssel mandátumot nyert tag, Tímár János tartózkodott a szavazáson, míg Szalai Annamária (Fidesz) és Tirts Tamás (KDNP) nem vett részt a döntéshozatalban.

A korábban meghatározott menetrend szerint így jövő hétfőn kísérelhetik meg ismét, hogy kétharmados támogatással közzétegyék a pályázati felhívást.

Ha ekkor sem járnak sikerrel, immáron elegendő lesz egyszerű többséget szereznie az indítványnak. Ekkor azonban vagy rendkívüli ülést hívnak össze, vagy csak az ORTT augusztus végéig tartó nyári szünete után szavaznak. Ez viszont a korábbi nyilatkozatok szerint alapvetően veszélyeztetné, hogy a Sláger és a Danubius Rádió által használt hullámsávok koncessziójának novemberi lejártáig eldőljön, melyik társaság használhatja a következő hét esztendőben - de legfeljebb a most használt analóg technológia leállásáig - e frekvenciákat.

Két hete beszélt arról Majtényi László ORTT-elnök, hogy szorosak a pályázat határidői, a menetrendben időtartalék „igazából nincs”, noha „lehetnek egyhetes csúszások, de annál több nem”.

Arról, hogy a testület változtat-e a kiíráson a hétfői közmeghallgatás után, majd csak a döntés ismeretében, legkorábban a július 20.-i ülés után válhat ismertté.

(forrás: Kreatív, MTI)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

A #KoccintsAszuval kampány idei célja, hogy ne csak édes, hanem sós fogások mellé is kerüljön aszú a poharakba.

 A Heineken Hungária emellett a jövő évi foci-Eb partnere is lesz.

Ezzel promózzák a márka új, ingatlan-üzletágát. Az Umbrella végezte a kampány gyártását.

A lap szerzője prostituáltakhoz hasonlítja a drageket.

hirdetés
hirdetés

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Meghosszabbított nevezési határidő: 2019.12.06.