hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nem lesz jelentős változás a Rádió Q műsoraiban

Megkapta az engedélyt a Rádió Q műsorai szövegarányának csökkentésére. Nem várható azonban jelentős változás, a tulajdonos szerint inkább biztonsági lépésről van szó.
hirdetés

Az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT) múlt heti döntése szerint a Rádió Q-nál a jelenlegi 69-ről 51 százalékra csökkenthetik a nem zenei produkciók arányát. Vadas Tamás, a rádió tulajdonosa azonban úgy nyilatkozott az MTI-nek, hogy inkább csak óvatosságból, biztonsági tartalékként igényelték a csökkentés lehetőségét. Nem kell tehát jelentős változásokra számítani, mert "zenerádióból van elég, beszélgetős adóból jóval kevesebb" – mondta el Vadas a hírügynökségnek. A rádió jelenlegi szövegaránya kiugróan magasnak számít a magyar piacon.

Az MTI korábban úgy értesült, hogy Rádió Q tárgyalásokat folytat az egyik, frekvenciáját vesztett országos kereskedelmi adóval. A tulajdonos ezzel kapcsolatban annyit mondott, hogy valóban voltak egyeztetések, de ezek eredménytelenül zárultak. Vadas elmondta, ők nem eladásról, hanem együttműködésről tárgyaltak, és az is felmerült, hogy az egykori Sláger reggeli műsorát átveszik.

(forrás: MTI)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A brit napilap új kampányában birkák, kígyók, keselyűk vitakoznak.

Akár leépítés is jöhet a Hír TV-nél.

Az ügynökség PR, digitális és közösségi média üzletága nyerte a Mattel tenderét.

Egy youtubertől kölcsönözték az ötletet, hogy dalok szülessenek a videók alá érkező negatív beszólásokból.

Az új vezető tíz éve dolgozik az egyetemnél.

hirdetés
hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 1.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Onboard - offboard a szállodaipar területén Félnapos konferencia a hazai szállodaipar HR-esei számára toborzás és megtartás témában. Tippek, tanácsok, praktikus tudás. Dátum: 2019.03.18.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc