hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megvan a Milliók Reggelire új otthona

Információink szerint a Jazzy rádióra költözik a nemrég elhallgatott Radiocafé népszerű reggeli műsora, a Milliók Reggelire. A hivatalos bejelentés hétfőre várható, a műsor indulása augusztus 22-ére.

hirdetés

"Egekben a svájci Frank. Zuhannak a tőzsdék. Amerikát leminősítették. Összeomlóban az eurózóna. A görögökről már ne is beszéljünk… Pánikhangulat mindenütt. Sehol senki, aki irányt mutatna ebben a zivataros időszakban? Sehol egy hang, hogy vezessen minket? De van!” – ezekkel a sorokkal kezdődik a 90.9 Jazzy rádió meghívója egy hétfői sajtótájékoztatóra, amelyből egyértelműen kikövetkeztethető, hogy a nagy bejelentés, amelyre a csatorna készül, nem más, mint az, hogy a Jazzyra költözik a Milliók Reggelire című műsor. Tippünket két független forrás meg is erősítette.

Az Ács Gábor, Gede Balázs, Kántor Endre és Mihálovits András nevével fémjelzett, 2003 óta futó reggeli tőzsdei és gazdasági műsor alól számos más műsorral együtt akkor húzták ki a talajt, amikor május 17-én kedden délután négykor minden előzetes figyelmeztetés nélkül az Antenna Hungária lekapcsolta a Radiocafé sugárzását, mert a tulajdonos nem fizette be a sugárzási díjat. A rádió és a műsorok jövőjéről azóta számos találgatás látott napvilágot – az adó állítólag online folytatja majd, a Milliók reggelire című műsor folytatását pedig legutóbb a Gazdasági Rádióban ígérte a Hvg.hu egyik cikke.

A Kreatív Online úgy tudja, valóban folytak komoly tárgyalások a Gazdasági Rádióval, de a műsort készítő négy rádiós végülis a másik tárgyalópartner, a Jazzy mellett döntött. A műsor indulásáról nincsenek pontos információink, de a műsor Facebook-oldalán napokkal ezelőtt megindult egy visszaszámlálás, amelyből úgy tűnik, új helyén 22-én hétfőn kezdi meg a tájékoztatást a Milliók Reggelire. A visszaszámlálás melletti „Figyeld a hetest!” felirat minden bizonnyal a nagy bejelentés időpontjára utal: a visszaszámlálás 15-én, hétfőn, a sajtótájékoztató napján jár majd a hetesnél.

Nesta, aki a Radiocafé-nak és alapításától kezdve sokáig a Milliók Reggelire című műsornak is zenei szerkesztője volt, információink szerint nem vesz részt a Jazzy műsorának készítésében.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A McCann Stockholm megtalálta a módját, hogy a gyerekek önszántukból operába akarjanak menni. Persze volt benne egy kis trükk.

Az eddigi öt főkategória listája új szekciókkal bővült. A nevezési határidő: június 4.

A jövőben a márka nem fog olyan modellekkel sem együttműködni, akik nem hajlandók az igazi arcukat mutatni.

A szakember a magyarországi Nespresso vezetői székéből érkezik.

A frissítés bevezetésének szükségessége, valamint mindkét oldal reakciója érthető.

hirdetés
hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók