hirdetés
hirdetés
hirdetés

Majtényi nem írja alá a szerződéseket

Nem írja alá a két országos kereskedelmi rádiós frekvencia pályázatának győzteseivel kötendő műsorszolgáltatási szerződést a médiahatóság elnöke; Majtényi László erről a Magyar Rádió 180 perc című reggeli műsorában beszélt pénteken.
hirdetés

Nem Majtényi László fogja aláírni a nyertes pályázók műsorszolgáltatási szerződését. Erről a csütörtökön lemondott elnök a 180 perc című műsorban beszélt, péntek reggel, a Kossuth Rádióban. A szerződéskötést éppúgy nem obstruálja, mint a döntéshozatalt, mert azt gondolja, „mindenki egye meg, amit főzött”; más kérdés, hogy én nem fogom azt a szerződést aláírni, de a testület bármelyik tagja aláírhatja" az ORTT nevében, a megállapodás érvényességéhez egy szignó elegendő.”

Arra a kérdésre, hogy mit tesz, ha valamelyik pályázó perbe hívja a két nappal ezelőtti döntés miatt az Országos Rádió és Televízió Testületet (ORTT), és tanúként idézik meg, Majtényi a következőket válaszolta: „Természetesen elmegyek, és az igazat fogom mondani, ami törvényi kötelességem". Közlése szerint egyáltalán nem bánta meg, hogy elvállalta a posztot, de ha tudja, hogy a tisztség mivel jár, valószínűleg nem így tesz.

Az ORTT szerdán a Fidesz, a KDNP és az MSZP által delegált tagok egyhangú szavazatával határozott a két országos kereskedelmi rádió műsorszolgáltatási jogosultságának odaítéléséről. A Danubius Rádió által használt, kisebbik vételkörzetű jogosultságot az Advenio, a nagyobbik, most a Sláger Rádió adását továbbító hullámsávot pedig az FM1 konzorcium nyerte el hét évre.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
ezt jól összefoglaltad, tetszik.
#
Igazából a fő problémám a történtekkel nem is az, hogy ki és mit ígért és mennyire lesz tartható, hanem sokkal inkább az emberi vetülete. Nem kell különösképpen
antropológusnak vagy szociológusnak lenni ahhoz, hogy lássuk mi is lehet ennek a mutyis döntésnek a következménye. Az emberek folyamatosan azt érzik - nem ok nélkül -
hogy elvesznek tőlük. Nem érinteném mélyebben ezt a témát, de: munkahelyet, pénzt, nyugalmat (politika!!!), egészségügyi szolgáltatás, stb. Egy ilyen helyzetben azt
gondolom, hogy a döntés előkészítésének a számokon túl figyelembe kellene venni a két meglévő csatorna által biztosított értéket is. Arra gondolok, hogy a sok szar
között, ami nap, mint nap ér minket jó az, ha van egy-két biztos pont, van egy-két olyan dolog, ami örömet okoz vagy segít kikapcsolódni. Az is benne van a pakliban, hogy
a két új csatorna szintén hozza majd ezeket az értékeket, de erősen kérdéses, hogy mikor és hogyan. Tisztában vagyunk egy márkaépítés folyamatával és
időigényességével. Pont egy ilyen nehéz gazdasági és közhangulati helyzetben nyugodtan gondolhattak volna erre is a döntéshozók. Most biztos vannak olyanok, akik
szívesen az orrom alá dörgölnék a kiírást és az elbírálás alapjait, de őszintén szólva mindannyian tudjuk, hogy ezek kamu kapaszkodók és a döntést nem ezek
alapján, hanem kzárólag önös érdekek mentén hozták. Miért nem lehet néha egy picit másokra is gondolni? Az egész úgy, ahogy van gusztustalan, jönnek majd a
mentegetőzések, nagy port kavarnak, majd semmi következménye nem lesz az egésznek, ahogy ezt a politikában már megszokhattuk. És az igazi vesztesek megint - mi - a
hallgatók leszünk. Ez elég szar ügy, nem?

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés
hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.