hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kivonul a Sláger Rádió tulajdonosa a magyar piacról

Pénteken napközben még úgy volt, hogy a Roxyval tárgyalnak, estére kiderült, elhagyja a magyar piacot a Sláger tulajdonosa. A Roxy a Sláger volt munkatársaival folytatja a tárgyalásokat egy lehetséges együttműködésről. A Boros - Bochkor páros szabad.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online, MTI)
hirdetés

Már egy ideje fejlesztik, a bétát a legnagyobb világmárkák is kipróbálták már. 

Visszatérés Epipóba, Anyáim története és a Dívák is érkezik az HBO-ra és az HBO GO-ra idén és jövő év elején.

Hamarosan indul az NBA-szezon Amerikában, a Sport TV pedig ráhangolásképpen július 12-től három vasárnapon keresztül magyar kommentárral mutatja Jordan karrierjének 3 ikonikus mérkőzését.

Kollányi Zsuzsi, Lotfi Begi és DR BRS újragondolták a Régi nyár című slágert.

A Vodafone Magyarország júliustól az ügyfélszolgálatos kollégái számára is lehetőséget biztosít a folyamatos távmunkára.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (4 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
nem mindegy, hogy mi lesz ezekkel? szánalmas bagázs, szánalmas műsorok, szánalmas zenék. inkább örülne mindenki. ennél már csak az volna jobb, ha a kereskedelmi tévék
is erre a sorsra jutnának (utódlás nélkül).
#
Amióta elolvastam, eredetileg milyen pályázattal nyerték el a frekvenciát, illetve tudva, hogy a politikai mutyi segítségével végül az eredetileg vállalt koncessziós
díjnak mindössze az ötödét fizették a végén már, azóta nem gondolom, hogy a mostani döntés bármivel is tisztességtelenebb vagy szakmaiatlanabb lett volna, mint a
korábbiak.

Másrészt sem Lali király sem a Borosbocskor nem volt olyan, akiket képes lettem volna hallgatni akárcsak 1 percig is. Így aztán nem is hiányoznak.

Ha meg rádiót hallgatok kocsiban, az úgyis a Gazdasági Rádió :)
#
Gratula a Sláger vezérkarnak....! Azt hittem csak bullshiteléls, hogy úgy csinálnak, mint akinek nincs meg a folytatás fix terve a hogyantovábbról... de nem tényleg nem
volt meg. így elveszteni egy brandet és pár millió támogatót.
bravo.
#
És kihirdették a nagy vesztes cím tulajdonosát: Sláger Rádió! Sajnálom, de igaz az amit az oldalunkon lehet olvasni, ez egy ilyen ország. Majd megszokjuk, és Lali
királysága sem tarthatott örökké.... De ne feledjük, a tegnapi naptól nem tudni kik és milyen szakmai háttérrel rádióznak országosan. Sajnálom is , de a lauf most ott
van a hálózat kezében, és talán a Juventus is nekiállhat a másod virágzásának. Mert 1 rádió tuti nem lesz konkurencia és ez a NEO, bár Lali király ha birodalmát
kiterjeszti rá, még van esélye a reggel megnyerésére. Most pedig nem más csak néma csend!

Tisztességtelen módon reklámozták a Black Friday-es akciókat. 

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) ötödik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot az idei év elején. 

Az EY nemzetközi felmérése szerint a fogyasztók szorongása a korlátozások feloldása után is megmaradt.

A cél az új szlogen bevezetése, a hazai gyártás, illetve a márka és Szikszó város kapcsolatának tudatosítása.

De Bayer Zsolt fröcsögését és a Híradó sajátos szerkesztési gyakorlatát már nem büntette a Médiatanács.

hirdetés
hirdetés

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.