hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kereskedelmibb a Petőfi a kereskedelmi rádióknál

Kevesebb szöveget és magyar zenét sugárzott az MR2-Petőfi rádió az év első négy hónapjában, mint a Danubius és a Sláger Rádió.
hirdetés

Az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT) a RadioMonitor Magyarország adatait jutatta el az MTI-nek, és kiderült, hogy a Magyar Rádió (MR) fiatalokhoz szóló adóján a műsoridő 97,8 százalékát töltötte ki zene, ez az arány a Danubius rádiónál 95 százalék, a Sláger rádiónál 93,8 százalék volt.

Különösebb ingadozások nem látszanak az adatokban: a Danubius mind a négy hónapban 95 százalékos mutatóval működött, míg a Sláger a januári hasonló adat után februárban és márciusban is egy-egy százalékkal mozdult el a szöveg felé, áprilisban pedig tartotta a korábbi arányt.

Ezzel szemben a Petőfi rádió száz adáspercből csak márciusban töltött ki hármat szöveggel; a fennmaradó három hónapban csupán két-két százalék volt ez a mutató.

A közrádió második csatornája sugározta januártól áprilisig a legtöbb külföldi zenét. Az ORTT kimutatása szerint ezek az adásidő 79,2 százalékát foglalták el, februárban 78,6 százalék, míg áprilisban kereken 80 százalék volt az arányuk. A Danubius rádió 70,2 százalékos eredményében 69,8 és 71,5 százalék közötti hullámzások voltak, míg a Slágernél 66,7 és 70,9 százalék közötti arányok adják ki a 69,4 százalékos átlagot.

Ez utóbbi téren a Juventus és a Rádió1 hozta a kimutatás szerint az év első négy hónapjában a két szélső értéket: míg előbbi 62,8 és 64,9 százalék közötti mutatók után 63,9 százalékos külföldizene-aránnyal zárta az időszakot, az utóbbinál csak az április 99,7 százalékos mutatója mozdította el összességében 99,9 százalékra az arányt. (A Juventuson 97,  Rádió1-en 95,3 százalék volt ebben az időszakban a zene aránya.)

(forrás: MTI)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Csúszik az engedélyezési folyamat, de idén még jók vagyunk.

Stáb nélkül, teljesen egyedül kellett lefotóznia magát.

A távmunkában dolgozó kommunikációs dolgozók számára. Mindkettő használata ingyenes.

Nem tudták azonosítani az emberi méltóság megsértésének tényálladékát a kormánypárti hírtelevízió anyagában.

Az edzőtermek zárva, a kültéri sportolás tűrt, de nem támogatott, és vannak, akik ennek ellenére sem adják fel. 

hirdetés
hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!