hirdetés
hirdetés
hirdetés

Karcoskodnak a Lánchíd Rádió ellen

Az új jobboldali rádióba Simicskától csábítanak embereket. 

hirdetés

A Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó Lánchíd Rádió korábbi főszerkesztője, a g-napon távozó Gajdics Ottó Karc FM néven rádiót indít, székhelye a Lurdy Házban lesz. A Vs.hu információi szerint a korábbiaknak megfelelően az egykori Simicska-harcostárak új médiumaiba a régiekből szeretnének átcsábítani megbízható újságírókat, szakembereket. Így történt ez a Hír TV, a Magyar Nemzet esetében is, és úgy tűnik, ez a helyzet a Lánchíd Rádióval is, ahonnan a Vs szerint szívesen hívnának át a Karc FM-be rádiósokat. 

A lap azt írja, hogy a kollégákat rábeszéléssel vagy magasabb fizetés ígéretével próbálták átcsábítani, többeknek azt mondták, hogy ha a szakmai jővöjükre akarnak gondolni, vagy ragaszkodnak a világnézetükhöz, akkor váltsanak. A Vs. tudomása szerint a Karc FM kísérletei eddig gyakorlatilag eredmény nélküliek voltak. 

A Karc FM a Gazdasági Rádió korábban elveszített frekvenciáján szól majd. A Karc FM mögött a Hang-Adás Kft. áll, ügyvezetője Kriczki Andrea. 

(forrás: vs.hu)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Csőre Gábor pedig bekattant a Comedy Central promóvideóiban. Hétfőtől láthatók a tévében.

Fülöp András lesz az elnök-vezérigazgató. Gion Gábor a cég kormányzati kapcsolatain dolgozik.

A That’s Harrasment igaz történeteket dolgoz fel és pedagógiai célzattal készült.

A Magna éves riportja szerint 2020-ra 42 milliárd dollárra fog duzzadni a programmatic piac.

A PanMedia Western médiaügynökség nyert a tenderen.

hirdetés
hirdetés

A Kreatív ismét meghirdeti content marketing versenyét, amelyre várja az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait. Meghosszabbított nevezési határidő: április 21.

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 19.

Konferencia a posztmodern marketing és a turizmus összefüggéseiről május 23-án.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek