hirdetés
hirdetés
hirdetés

Karcoskodnak a Lánchíd Rádió ellen

Az új jobboldali rádióba Simicskától csábítanak embereket. 

hirdetés

A Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó Lánchíd Rádió korábbi főszerkesztője, a g-napon távozó Gajdics Ottó Karc FM néven rádiót indít, székhelye a Lurdy Házban lesz. A Vs.hu információi szerint a korábbiaknak megfelelően az egykori Simicska-harcostárak új médiumaiba a régiekből szeretnének átcsábítani megbízható újságírókat, szakembereket. Így történt ez a Hír TV, a Magyar Nemzet esetében is, és úgy tűnik, ez a helyzet a Lánchíd Rádióval is, ahonnan a Vs szerint szívesen hívnának át a Karc FM-be rádiósokat. 

A lap azt írja, hogy a kollégákat rábeszéléssel vagy magasabb fizetés ígéretével próbálták átcsábítani, többeknek azt mondták, hogy ha a szakmai jővöjükre akarnak gondolni, vagy ragaszkodnak a világnézetükhöz, akkor váltsanak. A Vs. tudomása szerint a Karc FM kísérletei eddig gyakorlatilag eredmény nélküliek voltak. 

A Karc FM a Gazdasági Rádió korábban elveszített frekvenciáján szól majd. A Karc FM mögött a Hang-Adás Kft. áll, ügyvezetője Kriczki Andrea. 

(forrás: vs.hu)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Hypo-ügyben vallott bűntársaira az osztrák bíróságon.

Pontosítani kellett a pályázati felhívást.

Antal Nimród új filmjéhez egy applikáción keresztül játék is készült.

Kampányt indít a Magyar Termék Nonprofit Kft.

A Coca-Cola őszi kampányában Mihalik épülethálókon issza a kólát üvegből.

hirdetés
hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.