hirdetés
hirdetés
hirdetés

Karcoskodnak a Lánchíd Rádió ellen

Az új jobboldali rádióba Simicskától csábítanak embereket. 

hirdetés

A Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó Lánchíd Rádió korábbi főszerkesztője, a g-napon távozó Gajdics Ottó Karc FM néven rádiót indít, székhelye a Lurdy Házban lesz. A Vs.hu információi szerint a korábbiaknak megfelelően az egykori Simicska-harcostárak új médiumaiba a régiekből szeretnének átcsábítani megbízható újságírókat, szakembereket. Így történt ez a Hír TV, a Magyar Nemzet esetében is, és úgy tűnik, ez a helyzet a Lánchíd Rádióval is, ahonnan a Vs szerint szívesen hívnának át a Karc FM-be rádiósokat. 

A lap azt írja, hogy a kollégákat rábeszéléssel vagy magasabb fizetés ígéretével próbálták átcsábítani, többeknek azt mondták, hogy ha a szakmai jővöjükre akarnak gondolni, vagy ragaszkodnak a világnézetükhöz, akkor váltsanak. A Vs. tudomása szerint a Karc FM kísérletei eddig gyakorlatilag eredmény nélküliek voltak. 

A Karc FM a Gazdasági Rádió korábban elveszített frekvenciáján szól majd. A Karc FM mögött a Hang-Adás Kft. áll, ügyvezetője Kriczki Andrea. 

(forrás: vs.hu)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tíz nappal az amerikai premier után Magyarországon is látható lesz Stephen Colbert sorozata.

A videó a témában már korábban kampányt készítő Deepinsight munkája.

Aki csak egy-egy modulra szeretne beiratkozni, mostantól arra is van lehetősége.

Jászai Gellért szerint a Konzum stratégiájának része, hogy ha eladó lesz, akkor érdekli őket a Telenor.

De a volt momentumos Pottyondy Edina is csatlakozott a szerkesztőséghez. 

hirdetés
hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.