hirdetés
hirdetés
hirdetés

Karcoskodnak a Lánchíd Rádió ellen

Az új jobboldali rádióba Simicskától csábítanak embereket. 

hirdetés

A Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó Lánchíd Rádió korábbi főszerkesztője, a g-napon távozó Gajdics Ottó Karc FM néven rádiót indít, székhelye a Lurdy Házban lesz. A Vs.hu információi szerint a korábbiaknak megfelelően az egykori Simicska-harcostárak új médiumaiba a régiekből szeretnének átcsábítani megbízható újságírókat, szakembereket. Így történt ez a Hír TV, a Magyar Nemzet esetében is, és úgy tűnik, ez a helyzet a Lánchíd Rádióval is, ahonnan a Vs szerint szívesen hívnának át a Karc FM-be rádiósokat. 

A lap azt írja, hogy a kollégákat rábeszéléssel vagy magasabb fizetés ígéretével próbálták átcsábítani, többeknek azt mondták, hogy ha a szakmai jővöjükre akarnak gondolni, vagy ragaszkodnak a világnézetükhöz, akkor váltsanak. A Vs. tudomása szerint a Karc FM kísérletei eddig gyakorlatilag eredmény nélküliek voltak. 

A Karc FM a Gazdasági Rádió korábban elveszített frekvenciáján szól majd. A Karc FM mögött a Hang-Adás Kft. áll, ügyvezetője Kriczki Andrea. 

(forrás: vs.hu)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Oroszországban posztolták ki: aki teherbe esik egy vb-sztártól, pénzt és élete végéig ingyen Whoppert kap.

Nincs magyar munka az utolsó shortlisteken. Még két Young Lions csapatot lehet figyelni.

A Big Bang Media lett a közösségimédia-ügynökség új partnere.

Film, PR, Craft, Media és Social kategóriákban sincs shortlistesünk. Még a Young Lions magyar versenyzőinek és egy TCR-nek lehet szorítani.

Az ősszel érkező 3. évad első előzetesét ezúttal is a többszörös Promax-díjas Varsics Péter rendezte.

hirdetés
hirdetés

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.