hirdetés
hirdetés
hirdetés

Karcoskodnak a Lánchíd Rádió ellen

Az új jobboldali rádióba Simicskától csábítanak embereket. 

hirdetés

A Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó Lánchíd Rádió korábbi főszerkesztője, a g-napon távozó Gajdics Ottó Karc FM néven rádiót indít, székhelye a Lurdy Házban lesz. A Vs.hu információi szerint a korábbiaknak megfelelően az egykori Simicska-harcostárak új médiumaiba a régiekből szeretnének átcsábítani megbízható újságírókat, szakembereket. Így történt ez a Hír TV, a Magyar Nemzet esetében is, és úgy tűnik, ez a helyzet a Lánchíd Rádióval is, ahonnan a Vs szerint szívesen hívnának át a Karc FM-be rádiósokat. 

A lap azt írja, hogy a kollégákat rábeszéléssel vagy magasabb fizetés ígéretével próbálták átcsábítani, többeknek azt mondták, hogy ha a szakmai jővöjükre akarnak gondolni, vagy ragaszkodnak a világnézetükhöz, akkor váltsanak. A Vs. tudomása szerint a Karc FM kísérletei eddig gyakorlatilag eredmény nélküliek voltak. 

A Karc FM a Gazdasági Rádió korábban elveszített frekvenciáján szól majd. A Karc FM mögött a Hang-Adás Kft. áll, ügyvezetője Kriczki Andrea. 

(forrás: vs.hu)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az európai parlamenti választások kampányidőszaka alatt.

Az RTL Klub sorozatának szombati epizódja volt az elmúlt hét legnépszerűbb tévés tartalma a kereskedelmi célcsoportban.

A Top News Hungary nevű céget tavaly decemberben jegyezték be. A TWN.hu korábban Kasza Tibor érdekeltsége volt.

Felkerült a teljes videó a teltházas Aréna-koncertről.

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) versenyének szakmai partnere a Miskolci Egyetem is.

hirdetés
hirdetés

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc