hirdetés
hirdetés
hirdetés

Itt az országos rádióadó első szpotja

A 99,5 MHz Retro Rádión már hirdetik az átállást az országos frekvenciára.

hirdetés

Az elmúlt 1-2 hétben felpörögtek az események az országos kereskedelmi frekvencia körül: amint arról a Kreatív is beszámolt, az egyedüli pályázóként a frekvenciát behúzó Hold Reklám eredetileg POP FM néven akarta elindítani a csatornát, azonban néhány bakugrással végül a Budapesten és Nyíregyházán regionális alapon sugárzó Retro Rádió nevet viszik tovább, míg a helyi adók sorrendben Magyar FM és Best FM néven folytatják a működést.

A jogfolytonosság abban is tetten érhető, hogy az országos Retro reggeli műsorvezetője ugyanúgy Hudák Anita és Hepi Endre lesznek, mint a 99,5 MHz-es, helyi Retrónak.

Most egy névtelen olvasónk jóvoltából az is kiderült a Kreatív számára, hogy már fut a 99,5 MHz Retrón az átállásról szóló szpot, lásd alább. A közepesen emészhető humor egyébként az a filmben, hogy az egyszeri műsorvezető (nevezzük mondjuk Hepi Endrének) nem találja a mikrofont és a lemezeit, meg úgy egyáltalán senkit, és hát nyilván, hiszen átköltöztek a 103-3 MHz-re!

Az NMHH egyébként pont a mai, azaz pénteki nap adott ki közleményt arról, hogy hozzájárult a POP FM -> Retro Rádió, illetve a Magyar FM és a BEST FM névváltoztatáshoz is, és tudatta, hogy a pályázó befizette az éves médiaszolgáltatási díj felét.

Hivatalosul: „A Médiatanács hozzájárult a HOLD Rádiós és Televíziós Reklám Kft. kérelméhez, amelyben az országos kereskedelmi rádiós pályázat nemrég megállapított nyertese a médiaszolgáltatás neveként eredetileg tervezett POP FM helyett a védjegyhasználati engedéllyel alátámasztott Retro Rádió név használatához kért jóváhagyást június 15-ei hatállyal. A névváltoztatáshoz értelemszerűen igazodnak a főbb műsorszámok elnevezései is. A médiaszolgáltatási szerződés egyéb pontjai változatlanok, a médiaszolgáltató a szabályoknak megfelelően már a szerződés május 25-ei megkötése előtt – amely egyben előfeltétel is – befizette állami bevételként az éves médiaszolgáltatási díj felét."

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az ősszel érkező 3. évad első előzetesét ezúttal is a többszörös Promax-díjas Varsics Péter rendezte.

A Geico szpotjában a gólszerző focista végigcsússza a térdén a pályát.

Rendhagyó akciót indított a 444-gyel közösen az OTP.

Az Est FM és a Radio Café volt frekvenciáján, a budapeti 98,6 MHz-n indulhat az új rádió.

Minden nevezés után 10 eurócentet adományoznak az SOS Gyermekfalvak részére.

hirdetés
hirdetés

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.