hirdetés
hirdetés
hirdetés

Extrém Rádió - megszűnik

Egy egyházi rádió 150 millió forintért megvette az Extrém Rádiót, így a két és fél éve indult fiataloknak szóló budapesti rádió január 1-jén elhallgat - írta a Népszabadság.
hirdetés
Popzenék és zenei toplisták helyett „imádkozó rádió” műsorait hallgatják januártól azok a hallgatók, akik a 94,2 frekvenciára kapcsolnak. Az új adó üzemeltetője a Mária Rádió Kht., amely nemrég megvette a frekvenciát az eddigi tulajdonostól, az Extrém Rádiót üzemelő FM-4 Rádiótól.

A Habsburg Lotaringiai Miklós vezetésével és Szederkényi Károly főszerkesztésével induló vallásos adó 150 millió forintot fizetett a sugárzási jogokért. Korábban többször is sikertelenül indultak az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT) pályázatain, és nem kaptak frekvenciát.

A frekvenciát 2003 nyarán az Rádió Extrém pályázaton kapta meg a médiahatóságtól, így nem volt egyértelmű a tulajdonosváltás jogi helyzete. A Népszabadság úgy tudja, hogy az ORTT döntés-előkészítő irodája nem támogatta, hogy az Extrém frekvenciáján a Mária Rádió sugározzon. Az ORTT azonban később megszavazta az új adó indulását.

A Mária Rádió egy nemzetközi hálózat része. Az olasz központú társaság 42 országban sugároz, köztük Erdélyben és Délvidéken.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A brit napilap új kampányában birkák, kígyók, keselyűk vitakoznak.

Akár leépítés is jöhet a Hír TV-nél.

Az ügynökség PR, digitális és közösségi média üzletága nyerte a Mattel tenderét.

Egy youtubertől kölcsönözték az ötletet, hogy dalok szülessenek a videók alá érkező negatív beszólásokból.

Az új vezető tíz éve dolgozik az egyetemnél.

hirdetés
hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 1.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Onboard - offboard a szállodaipar területén Félnapos konferencia a hazai szállodaipar HR-esei számára toborzás és megtartás témában. Tippek, tanácsok, praktikus tudás. Dátum: 2019.03.18.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc