hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elhagyják a Petőfi nevet az MR-nél?

Átpozícionálás miatt csupán MR2-ként jelentkezik a szignálokban a Magyar Rádió (MR) könnyűzenei adója. A közmédium elnöke a Világgazdaságnak azt mondta, arról még nincs döntés, hogy végleg elhagynák az MR2-Petőfi megnevezés második tagját.
hirdetés

„Sokakban még a tavaly nyári átalakítás előtti adó emlékét idézi fel a korábbi név, ez pedig «konfúzus helyzetet» idéz néha elő” - magyarázta Such György elnök, hogy szignáljában miért csupán MR2-ként jelentkezik az MR2-Petőfi.

A rádiónál egyelőre még nincs döntés arról, hogy végleg elhagynák a hivatalos elnevezésből a Petőfi szót.

Mint arról a Kreatív Online is írt, a Petőfi Rádió tavaly június 1-jén váltott, azóta kizárólag könnyűzenét sugároz. Az MR három adója – a Kossuth, a Petőfi és a Bartók - szintén tavaly nyáron, a megújuló arculat következtében vette fel az MR1, MR2, MR3 nevet.
 

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Zoom szerint az ellenzéknek nem sok esélye maradt Simicska cégein kívül a kampányolásra.

Érdekes módon hirdeti Valentin napi akcióját az Oázis kertészet.

Ruszkai Nóra januártól az Amrop Kohlmann & Young munkatársa.

hirdetés
hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén a médiafogyasztási és használati szokások változásáról.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.