hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egységesítették a rádiós mérést a piacon

2010 januárjától új mérési módszert alkalmaz a hazai rádiós piac a hallgatottság mérésére. Iparági összefogás, hamarosan jönnek az első az első eredmények az Ipsos-GfK konzorciumtól.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A lap cikke szerint az Indamedia vezetése az Index és az MTVA közötti konfliktus után dönthetett a visszavásárlásról.

A testület szerint a Klubrádió műsora sem volt gyűlöletkeltő.

Interjúnk a 24.hu lapigazgatójával és főszerkesztőjével.

Indulhat a könyvespolcok ismerkedése. A Libri kampánybejelentőjét olvashatjátok.

Twitteren őrjöng, kamunak tartja a klímaváltozást, és mindenkit utál, de főleg a postát. Ismerős? 

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (7 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
@Konrad: megkövetlek tényleg 49% az internet penetráció ez azt jelenti , hogy legalább 3, 6 millióan csatlakoznak hetente a netre ( Még Kosztolányi is megirigyelné... ) :)
Viszont , most akkor számoljunk: 3, 6 millió és ez 15-63 éves kor közötti kutatás, akkor ebből merítenek valamennyit, mert ugye azt nem tudjuk,menyit... Jön hozzá a
telefon, ami megint egy ismeretlen számhalmaz. Szerinted ez így oké? És ebből jött ki, az az adatsor amire most minden rádiós büszke ... Én kicsit negatív vagyok, de
szerintem az ügynökségeknek ez tökmindegy mert van adat azt jónapot, és tudnak tervezni meg vásárolni. Viszont mint hallgató, szerintem ez egy kicsit bonyolultabb...
#
@Konrad: Nem igazán kell magyaráznom mert a lényeget kihámoztad. 15+ korosztályban 50% lenne internet elérése .... Jó lenne! Viszont, szerintem ha van is átfedés, az nem
szignifikáns és reprezentatív. Ez a kutatási módszer szerintem igazából a 15-35 éves városlakók ( talán megyeszékhelyen élők ) és inkább magas iskolázottságú és
relatíve magasabb jövedelmű lakosokra hajaz. Gondolj bele, mi a helyzet akár egy vidéki városban?? Van még egy problémám, hogy olcsóbb lett, de szerintem ez inkább a
precizitás rovására megy! Bocs ha érthetetlen voltam.
#
Eleve nem igazán értem a mondataidat, nem ártana elolvasni az elküldés előtt. Viszont ezt talán nem értem féle:
"Mivel kb. 4-5% az internet penetráció" - itt pontosan mire gondolsz? A hazai internet penetráció a 15+ -os korosztályban ugyanis 50% körüli. Az persze valóban kérdés,
hogy a ráadióhallgatók halmaza és az internetezők halmaza mennyiben fedi egymást - itt elképzelhető akár egy 4-5%-os mteszet is elméletileg, de ahogy emléxem, ennél
jóval nagyobb az átfedés.
Egyébként a reprezentativitás ezt követően is kérdéses, valóban.
#
@mrfeher: azé , hülye nem vagyok... kedves ezzel csak arra világítanék rá, hogy azok a rádió hallgatók akik rendelkeznek internettel nem biztos, hogy szignifikáns és
reprezentatívak az átlag magyar rádióhallgatóra. Mivel kb. 4-5% az internet penetráció, abból mondjuk, mert nem tudjuk de, kb. kiválasztanak 500 - 1000 főt az nem biztos,
hogy reprezentatív az országos adatokra .... Szigeti Péter Úr, várom a cikket, de szerintem már az előzetesben sem lenne rossz ha az alapszámokkal tisztában vagyunk
nem????
#
@ribbon: az áprilisi Kreatívban ennél jóval részletesebben foglalkozunk majd a témával.
#
@Ribbon: szerinted azzal töltetnek ki online kérdőívet akinek nincs internet hozzáférése?
#
'2010 januárjától az adatgyűjtés hibrid adatfelvételi módszerrel történik, mely során a válaszadók egy része számítógéppel támogatott telefonos (CATI)
megkérdezés során számol be rádióhallgatási szokásairól, míg egy másik csoport a szintén számítógéppel támogatott online (CAWI) módszerrel kitölthető
kérdőív segítségével szolgáltat erről adatokat.

A mérés továbbra is országos, a 15 év felettiekre reprezentatív mintán zajlik, a korábbiakhoz hasonlóan negyedórás hallgatottsági eredményeket szolgáltatva havonta,
a megszokott szoftverekbe – a MédiaNavigátorba és a RádióNavigátorba töltve az adatbázisokat." eddig oké, de mi az az online és mekkora a minta ? Nem mindegy, hogy mi a
reprezentatív és az online az az lenne, hogy azoktól kérdeznek meg rádió hallgatási szokást aki rendelkezik internettel? Buta vagyok, de erre a cikk nem ad választ.
Viszont a " szakma " mellé állt!

A kötet szerzője a zwoelf digital tulajdonosa, Serfőző Péter.

A Nyerő Páros után új szerepben tér vissza a csatornára a színész.

A konzervatív feminista fórum podcastokat is indított.

Nyerspezsgő-pincétől a helyi menő péksékig. Rádiós, online és magazinos megjelenéseket értek el vele.

A SorozatWiki szellőztette meg.

hirdetés
hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Meghosszabbított nevezési határidő: 2020. november 27.

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!