hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egységesítették a rádiós mérést a piacon

2010 januárjától új mérési módszert alkalmaz a hazai rádiós piac a hallgatottság mérésére. Iparági összefogás, hamarosan jönnek az első az első eredmények az Ipsos-GfK konzorciumtól.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A filmek előreláthatóan április végétől lesznek elérhetőek a streamingszolgáltatónál.

A HD marketingnél megvizsgálták, milyen hatással volt a kormány múlt szombati bejelentése a webáruházak forgalmára.

Az első adásban Hajdú B. István volt az egyik kvízmester.

A kultikus Ghibli-film képi világát megidéző reklámfilm az ausztrál gyermekek digitális felzárkóztatását segíti.

Április elsejétől szól az Indirekt.hu és a kereskedőház együttműködése.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (7 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
@Konrad: megkövetlek tényleg 49% az internet penetráció ez azt jelenti , hogy legalább 3, 6 millióan csatlakoznak hetente a netre ( Még Kosztolányi is megirigyelné... ) :)
Viszont , most akkor számoljunk: 3, 6 millió és ez 15-63 éves kor közötti kutatás, akkor ebből merítenek valamennyit, mert ugye azt nem tudjuk,menyit... Jön hozzá a
telefon, ami megint egy ismeretlen számhalmaz. Szerinted ez így oké? És ebből jött ki, az az adatsor amire most minden rádiós büszke ... Én kicsit negatív vagyok, de
szerintem az ügynökségeknek ez tökmindegy mert van adat azt jónapot, és tudnak tervezni meg vásárolni. Viszont mint hallgató, szerintem ez egy kicsit bonyolultabb...
#
@Konrad: Nem igazán kell magyaráznom mert a lényeget kihámoztad. 15+ korosztályban 50% lenne internet elérése .... Jó lenne! Viszont, szerintem ha van is átfedés, az nem
szignifikáns és reprezentatív. Ez a kutatási módszer szerintem igazából a 15-35 éves városlakók ( talán megyeszékhelyen élők ) és inkább magas iskolázottságú és
relatíve magasabb jövedelmű lakosokra hajaz. Gondolj bele, mi a helyzet akár egy vidéki városban?? Van még egy problémám, hogy olcsóbb lett, de szerintem ez inkább a
precizitás rovására megy! Bocs ha érthetetlen voltam.
#
Eleve nem igazán értem a mondataidat, nem ártana elolvasni az elküldés előtt. Viszont ezt talán nem értem féle:
"Mivel kb. 4-5% az internet penetráció" - itt pontosan mire gondolsz? A hazai internet penetráció a 15+ -os korosztályban ugyanis 50% körüli. Az persze valóban kérdés,
hogy a ráadióhallgatók halmaza és az internetezők halmaza mennyiben fedi egymást - itt elképzelhető akár egy 4-5%-os mteszet is elméletileg, de ahogy emléxem, ennél
jóval nagyobb az átfedés.
Egyébként a reprezentativitás ezt követően is kérdéses, valóban.
#
@mrfeher: azé , hülye nem vagyok... kedves ezzel csak arra világítanék rá, hogy azok a rádió hallgatók akik rendelkeznek internettel nem biztos, hogy szignifikáns és
reprezentatívak az átlag magyar rádióhallgatóra. Mivel kb. 4-5% az internet penetráció, abból mondjuk, mert nem tudjuk de, kb. kiválasztanak 500 - 1000 főt az nem biztos,
hogy reprezentatív az országos adatokra .... Szigeti Péter Úr, várom a cikket, de szerintem már az előzetesben sem lenne rossz ha az alapszámokkal tisztában vagyunk
nem????
#
@ribbon: az áprilisi Kreatívban ennél jóval részletesebben foglalkozunk majd a témával.
#
@Ribbon: szerinted azzal töltetnek ki online kérdőívet akinek nincs internet hozzáférése?
#
'2010 januárjától az adatgyűjtés hibrid adatfelvételi módszerrel történik, mely során a válaszadók egy része számítógéppel támogatott telefonos (CATI)
megkérdezés során számol be rádióhallgatási szokásairól, míg egy másik csoport a szintén számítógéppel támogatott online (CAWI) módszerrel kitölthető
kérdőív segítségével szolgáltat erről adatokat.

A mérés továbbra is országos, a 15 év felettiekre reprezentatív mintán zajlik, a korábbiakhoz hasonlóan negyedórás hallgatottsági eredményeket szolgáltatva havonta,
a megszokott szoftverekbe – a MédiaNavigátorba és a RádióNavigátorba töltve az adatbázisokat." eddig oké, de mi az az online és mekkora a minta ? Nem mindegy, hogy mi a
reprezentatív és az online az az lenne, hogy azoktól kérdeznek meg rádió hallgatási szokást aki rendelkezik internettel? Buta vagyok, de erre a cikk nem ad választ.
Viszont a " szakma " mellé állt!

Nemrég még úgy tűnt, hogy a koronavírus nagy győztese a Corona lehet, azután, hogy a kezdeti pofonból felálltak.

Április 1-től az ügynökség látja el az energetikai vállalat külső és belső kommunikációját.

A koronavírus-járvány a tinimagazint is elérte.

A fesztivál szervezői már nem keresgélnek új dátumot, az eseményt jövőre rendezik meg legközelebb.

Műalkotásokat kell újraalkotni a lakásban található tárgyakból vagy családtagokból.

hirdetés
hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!