hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egységesítették a rádiós mérést a piacon

2010 januárjától új mérési módszert alkalmaz a hazai rádiós piac a hallgatottság mérésére. Iparági összefogás, hamarosan jönnek az első az első eredmények az Ipsos-GfK konzorciumtól.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Central Médiacsoport ábrákban és infókban gazdag összeállítása a visegrádi országok magazinpiacáról. Top hirdetői szektorok, példányszámok, furcsaságok és sikerreceptek. (X)

Októbertől gyakorlatorientált UI-kurzust indítanak.

Nem azt kérik, hogy mindenki maradjon otthon, csak annyit szeretnének, ha nem ész nélkül özönlenének a látogatók.

Már forgatják a Mintaapák c. dramedyt.

A paralimpiai játékoké pedig egy piros lampiongyerek.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (7 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
@Konrad: megkövetlek tényleg 49% az internet penetráció ez azt jelenti , hogy legalább 3, 6 millióan csatlakoznak hetente a netre ( Még Kosztolányi is megirigyelné... ) :)
Viszont , most akkor számoljunk: 3, 6 millió és ez 15-63 éves kor közötti kutatás, akkor ebből merítenek valamennyit, mert ugye azt nem tudjuk,menyit... Jön hozzá a
telefon, ami megint egy ismeretlen számhalmaz. Szerinted ez így oké? És ebből jött ki, az az adatsor amire most minden rádiós büszke ... Én kicsit negatív vagyok, de
szerintem az ügynökségeknek ez tökmindegy mert van adat azt jónapot, és tudnak tervezni meg vásárolni. Viszont mint hallgató, szerintem ez egy kicsit bonyolultabb...
#
@Konrad: Nem igazán kell magyaráznom mert a lényeget kihámoztad. 15+ korosztályban 50% lenne internet elérése .... Jó lenne! Viszont, szerintem ha van is átfedés, az nem
szignifikáns és reprezentatív. Ez a kutatási módszer szerintem igazából a 15-35 éves városlakók ( talán megyeszékhelyen élők ) és inkább magas iskolázottságú és
relatíve magasabb jövedelmű lakosokra hajaz. Gondolj bele, mi a helyzet akár egy vidéki városban?? Van még egy problémám, hogy olcsóbb lett, de szerintem ez inkább a
precizitás rovására megy! Bocs ha érthetetlen voltam.
#
Eleve nem igazán értem a mondataidat, nem ártana elolvasni az elküldés előtt. Viszont ezt talán nem értem féle:
"Mivel kb. 4-5% az internet penetráció" - itt pontosan mire gondolsz? A hazai internet penetráció a 15+ -os korosztályban ugyanis 50% körüli. Az persze valóban kérdés,
hogy a ráadióhallgatók halmaza és az internetezők halmaza mennyiben fedi egymást - itt elképzelhető akár egy 4-5%-os mteszet is elméletileg, de ahogy emléxem, ennél
jóval nagyobb az átfedés.
Egyébként a reprezentativitás ezt követően is kérdéses, valóban.
#
@mrfeher: azé , hülye nem vagyok... kedves ezzel csak arra világítanék rá, hogy azok a rádió hallgatók akik rendelkeznek internettel nem biztos, hogy szignifikáns és
reprezentatívak az átlag magyar rádióhallgatóra. Mivel kb. 4-5% az internet penetráció, abból mondjuk, mert nem tudjuk de, kb. kiválasztanak 500 - 1000 főt az nem biztos,
hogy reprezentatív az országos adatokra .... Szigeti Péter Úr, várom a cikket, de szerintem már az előzetesben sem lenne rossz ha az alapszámokkal tisztában vagyunk
nem????
#
@ribbon: az áprilisi Kreatívban ennél jóval részletesebben foglalkozunk majd a témával.
#
@Ribbon: szerinted azzal töltetnek ki online kérdőívet akinek nincs internet hozzáférése?
#
'2010 januárjától az adatgyűjtés hibrid adatfelvételi módszerrel történik, mely során a válaszadók egy része számítógéppel támogatott telefonos (CATI)
megkérdezés során számol be rádióhallgatási szokásairól, míg egy másik csoport a szintén számítógéppel támogatott online (CAWI) módszerrel kitölthető
kérdőív segítségével szolgáltat erről adatokat.

A mérés továbbra is országos, a 15 év felettiekre reprezentatív mintán zajlik, a korábbiakhoz hasonlóan negyedórás hallgatottsági eredményeket szolgáltatva havonta,
a megszokott szoftverekbe – a MédiaNavigátorba és a RádióNavigátorba töltve az adatbázisokat." eddig oké, de mi az az online és mekkora a minta ? Nem mindegy, hogy mi a
reprezentatív és az online az az lenne, hogy azoktól kérdeznek meg rádió hallgatási szokást aki rendelkezik internettel? Buta vagyok, de erre a cikk nem ad választ.
Viszont a " szakma " mellé állt!

A 2008-as válság óta ez az első márkakampány, de előfizetőket is szereznének vele.

A színész ismét egy Lincoln ülésén elmélkedik a teljesítményről.

A Budapest Park akciójából befolyó összeg a Siketek és Nagyothallók Országos Szövetségéhez vándorol.

Vegán ételeket főz és beszélget a vendégeivel és a párjával.

hirdetés
hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.