hirdetés
hirdetés
hirdetés

Blogon él a Radiocafé egy része

Új, internetes zenei médiumot indít Nesta, az EstFm és a Radiocafe zenei stratégája

hirdetés

Október 3-án elindult a Neston névre keresztelt zenei blog, amelyet Nesta (Machán Frigyes) az Est Fm és a Radiocafe 98.6 zenei stratégája és Gensi (Genser András), zenei producer/dj-, valamint Bíró Attila médiavállalkozó hozott létre.

A Neston közleménye a blog zenei világa nem korlátozódik egyetlen zenei stílusra vagy korszakra. „A be boptól a hip-hopon és a rockon át a világzene legszínvonalasabb műveiig számtalan igényes felvétellel találkozhatnak a hallgatók a legújabb modern, netalapú platformon” – írja közlemény.

A Nestonnak természetesen van Facebook oldala is, a szlogen pedig: „Sosem vagy már egyedül”.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A világhírű modell és hazai influencerek egyszerre küldik a fotóikat az sztratoszférába, hogy a Samsung űrszelfit csináljon nekik.

Ráadásul pont a sorozat 30. horrorkiadásában, a 666. epizódban.

Az UNICEF és az ACG plakátokkal hívja fel a figyelmet az alapjogokra, amelyek minden gyermeket megilletnek szerte a világon.

Így tiltakoznak az újságírói jogok korlátozása ellen.

Ez üzeni a Deutsche Telekom új kampánya, ami csak félig vicc.

hirdetés
hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.