hirdetés
hirdetés
hirdetés

Átfáradtak a hirdetők az MTVA rádióadóihoz

50 százalékkal nőtt az idei első féléves árbevétele a tavalyi év hasonló időszakához képest, a 62 rádió reklámidejét értékesítő Radio Sales House Kft-nek. A legnagyobb növekedést a közmédia csatornái érték el.

hirdetés

A Radio Sales House Kft. 2017 első féléves árbevétele több mint 50 százalékkal nőtt az előző év első 6 hónapjához képest. A Radio Sales House Kft. értékesíti az MTVA országos lefedettségű rádióinak (Petőfi, Kossuth, Bartók, Dankó), továbbá a fővárosi vételkörzetű Sláger FM-nek valamint 57 regionális rádiónak a reklámidejét. Az RSH portfóliója naponta 4 millió felnőtt lakost ér el az Inspira Research júniusi rádiós hallgatottságmérése szerint.

Az RSH tavaly év végén alakult, miután az Atmedia tévés sales house megvette a HGY Investtől (Krskó Tibor cégétől) a közmédia reklámfelületeit értékesítő Media Services Companyt, majd megállapodott a továbbra is a HGY Invest tulajdonába tartozó, helyi és regionális rádiók reklámidejét értékesítő KOD Mediával, hogy közös értékeítőházba szervezik a tevékenységüket. A két cég egyébként már tavaly október óta közös konstrukcióban kínálta az összehangolt országos kampányok levezénylésére alkalmas portfóliót. Az RSH tulajdonosi szerkezete úgy néz ki, hogy annak 51 százaléka a HGY Investé, 49 százaléka pedig az Atmediáé. 

Hanák Tamás, az RSH ügyvezetője elmondta, az árbevétel emelkedése alapvetően a kereskedelmi szektorból származik, emellett folyamatosan bővül a portfóliójukon keresztül szervezett országos kampányok száma is. Hanák emiatt arra számít, hogy a bevételnövekedés kitart az év végéig.

A portfólió tagjai közül kiemelendően, a csoport átlagát meghaladóan, több mint 60 százalékkal nőtt az MTVA rádióinak kereskedelmi árbevétele az előző évhez képest. Az RSH szerint ennek oka az, hogy a hirdetők számára vonzóbb lett a Petőfi rádió megújult, fiatalokhoz szóló műsorstruktúrája, valamint az, hogy a felnőtt lakosság körében (18+) a Kossuth és a Petőfi váltak a leghallgatottabb országos adókká.

A Petőfi Rádió naponta 1,763 millió hallgatót ér el (szintén az Inspira adatai szerint), amely a tavalyi bázishoz képest megduplázta bevételét az RSH közleménye szerint, és ezzel a rádiós reklámtortában 8 százalékosra növelte részesedését.

Idén a budapesti vételkörzetű Sláger FM is csatlakozott a portfólióhoz, amely a fővárosban a leghallgatottabb rádiónak számít a kutatások szerint, mivel azonban ez tavaly nem tartozott a portfólióba, a Sláger FM-ből származó bevételt nem számolták bele a növekedésbe, a valódi bevételnövekedés tehát az 50%+Sláger FM képlet szerint alakul.

Az RSH összeállított egy listát arról, hogy az egyes kereskedelmi szektorok milyen arányban oszlanak meg a sales house-nál a reklámköltést tekintve:

forrás: Kantar Media, ADEX reklámköltés

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az NMHH a TV2, az RTL Klub és Duna Tévé, illetve 1-1 hónapra még hat másik csatorna műsorait vizsgálta.

Nessaj, a vlogger is ad majd tippeket.

Az egyiket nőknek szánják, a másikon filmek és sorozatok lesznek. Újrapozícionálja magát a Sony.

Az adatok használatáról, az okoseszközök szerepéről és a Budapest-márkáról is szó lesz.

Az Antré Akadémia az utánkövető rendszerben látja a megoldást.

hirdetés
hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Ismét YouTube a Hajón október 12-én a Google és a Kreatív szervezésében!

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.