hirdetés
hirdetés
hirdetés

A három nagy rádió elszakadni látszik a mezőnytől

Mind a teljes lakosság mind kereskedelmi célcsoportban ellépni látszik hallgatottságban az MR1-Kossuth, a Class FM és a Neo FM.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Positive Adamsky creative managing partnere bölcsebb, szebb és viccesebb lett, ezért kollégái leborultak szellemi nagysága előtt, és egy hétig tartó rituális körtánccal ünneplik a pozitivitás ügynökségi lovagját. (X)

Egyelőre csak az Egyesült Királyságot érinti a változás, de a cég a többi piacra is tervezi a kiterjesztését.

Szeptember óta már a magyar gyerekek is játszhatnak az új babákkal.

A sorozat a kerek évfordulóról egy tökéletesen összerakott kamuvideóval emlékezett meg.

Megérkeztek a fotók a digitális ügynökség szülinapi zsúrjáról.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (4 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Ja és bocsánat egy dolog még kimaradt: "Az is fontos szempont lehet, hogy Budapesten 15-20 adó között oszlanak meg a hallgatók, addig megyeszékhelyeken 3-4 rádió
hallható." ezt ugye nem gondolta komolyan amikor leírta? Mivel én az országos adatokat nézem és nem a helyi lokális piacok kérdését teszem fel.... Gondolja át, mivel ott
ugyan azokkal megy csatába.... Neo, Class, és a közszolgálatiak . És egy apróság még, ha a lefedettség számít mint írja, akkor pl. hol van a Gong Rádió hálózat és
mondjuk az N-Joy ???? Szóval van ezer seb ezerrel vérzik és mint megtudtuk Tihanyban, mindent ledugunk a torkon amink van....
#
Kedves Hauk Zoltán Úr! Megtisztelő számomra, hogy válaszol. Viszont, ettől okosabb nem lettem. A számítást ne kenjük a lefedettségre, mert éppen ez a bibi. Akkor
vegyük inkább a Juventust a lefedettsége alapján a legnagyobb népsűrűségű Pest és még szinte Bács - Kiskun is benne van a fő adónak számító 89,5 MHz területében,
ez majdnem az ország 25%-a sajnos. Itt van a MR2 Petőfi is amit ugye nehéz nem országos adónak minősíteni is szinte lefedi az országot 80-90% -ban. Nos ehhez mérten van
gondom, a sulyokkal amikor az adatokat nézem. Gondolom , nem Ön lesz az aki a szakmai nüanszokat meg fogja tudni mondani, mivel a kutatás résztvevője és nem készítője.
Számomra egy dolgot erősít meg, hogy baj van a rádiós méréssel ismét, és nem hiába lesz nagyobb szerepe az internetnek a piaci részesedést tekintve, mert ott többféle
és nem megkérdőjelezhető mérés létezik ami szinte számítógép hely precizitással megmondja mikor mit látogatott az aki éppen ott járt. Tehát zárásként- nem az a
baj, hogy kinek mekkora a micsodája, hanem az hogy éppen összeér és mit fed le.... :)
Üdvözlöm, és további sok sikert az amúgy közelgő újbóli pályázathoz is!
ribbon
#
Kedves Ribbon,

A Rádió1 nem csak Budapesten és a megyeszékhelyeken hallható hanem lefedi az ország 30-35%-át. Nem tudom, miért a Rádió1-et sikerült kiszúrni, de érdemes
összehasonlítani a többiekkel és abból talán számodra - és minden kedves médiás kolléga számára, akik a Te megjegyzésedet olvassák - is kiderül, hogy az új
kutatási metodika eredményei a hasonló lefedettségű Juventusra, illetve az országos adókra egyaránt konzekvensek:

Teljes népesség:
Budapest: Neo - 282 e, Juventus - 193 e, Class:162 e, Rádió1 118 e
Országos: Neo - 1.412 e, Class - 1.302 e, Juventus - 521 e, Rádió1 444 e

Az is fontos szempont lehet, hogy Budapesten 15-20 adó között oszlanak meg a hallgatók, addig megyeszékhelyeken 3-4 rádió hallható.

További a Rádió1-et érintő kérdésed esetén állok rendelkezésedre, szívesen segítek.
Elérhetőségeim:
hauk@radio1.hu, 473-2600

További minden jót:

Hauk Zoltán
kereskedelmi igazgató
Rádió1
#
Egy kis matek, egy másik oldalon ott vannak a kibontott napi adatok is( radiosite.hu). Abban ott van , hogy Bp-n a Rádió 1 egy napi átlag hallgató száma 119 ezer fő, nos ha
ezt megnézzük az ország egészére nézve ( és ne legyünk pontatlanok) akkor honnan tud még 286 000 főt összeszedni ez az adóhálózat, ha a megyeszékhelyek ahol szól
sem ad ki többet mint 500 fő .... Gondolkodjunk el ezen... Debrecen 250 000 , Pécs 110 ezer és a többi 80-50 ezer közötti lakosú. De ez nem a 15-49 évek korosztály hanem
az összes lakosok száma, ami tehát nem stimmel az az, hogy vagy túl van súlyozva a kutatásban a Rádió 1 vagy alul van reprezentálva a többi rádió .... Én nem vagyok
egy nagy matematikus, de nem stimmelnek a számok.... Gyanítom nem véletlen, hogy ezek a rádiók adják ki közösen ezt a kutatást... De hajrá, a mérés csak az interneten
pontos mert ott nehezebb csalni....

A zenészlét pszichológiáját kutató professzor és norvég előadókat a világhírig segítő menedzser is a Budapest Showcase Hub vendége lesz.

Nyelvleckéknek álcázott kampányt indított a székesfehérvári sörfőzde, a Hübris, hogy bizonyítsák, mindenki megtanulhat sörül.

Az óvszermárka a Red nevű, nemi betegségek megelőzését célzó, társadalmi célú üzenetet közvetítő kampányához kereste a partnerét.

Visszatér az üdítő csomagolására Fido Dido.

Smashing Pumpkins, The Clash, UB40 - a múltba révednek, és a felszabadult zenehallgatásra buzdítanak a cég új kültéri plakátjai.

hirdetés
hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.