hirdetés
hirdetés
hirdetés

A három nagy rádió elszakadni látszik a mezőnytől

Mind a teljes lakosság mind kereskedelmi célcsoportban ellépni látszik hallgatottságban az MR1-Kossuth, a Class FM és a Neo FM.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

„Bravos: a kávé, ahogy Te szereted” – ez a kulcsüzenete a tévészpotnak.

Van olyan termék, amire 17 ezer százalékkal (!) nőtt meg a kereslet.

Igazolatlan állításokat tettek a szolárium egészségre való hatásáról.

Az Inspira és a DIMSZ két külön kutatása is erre utal.

Csupán hangbejátszásokkal elevenítik fel Kobe Bryant gyerekkorát, pályafutása csúcspontjait.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (4 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Ja és bocsánat egy dolog még kimaradt: "Az is fontos szempont lehet, hogy Budapesten 15-20 adó között oszlanak meg a hallgatók, addig megyeszékhelyeken 3-4 rádió
hallható." ezt ugye nem gondolta komolyan amikor leírta? Mivel én az országos adatokat nézem és nem a helyi lokális piacok kérdését teszem fel.... Gondolja át, mivel ott
ugyan azokkal megy csatába.... Neo, Class, és a közszolgálatiak . És egy apróság még, ha a lefedettség számít mint írja, akkor pl. hol van a Gong Rádió hálózat és
mondjuk az N-Joy ???? Szóval van ezer seb ezerrel vérzik és mint megtudtuk Tihanyban, mindent ledugunk a torkon amink van....
#
Kedves Hauk Zoltán Úr! Megtisztelő számomra, hogy válaszol. Viszont, ettől okosabb nem lettem. A számítást ne kenjük a lefedettségre, mert éppen ez a bibi. Akkor
vegyük inkább a Juventust a lefedettsége alapján a legnagyobb népsűrűségű Pest és még szinte Bács - Kiskun is benne van a fő adónak számító 89,5 MHz területében,
ez majdnem az ország 25%-a sajnos. Itt van a MR2 Petőfi is amit ugye nehéz nem országos adónak minősíteni is szinte lefedi az országot 80-90% -ban. Nos ehhez mérten van
gondom, a sulyokkal amikor az adatokat nézem. Gondolom , nem Ön lesz az aki a szakmai nüanszokat meg fogja tudni mondani, mivel a kutatás résztvevője és nem készítője.
Számomra egy dolgot erősít meg, hogy baj van a rádiós méréssel ismét, és nem hiába lesz nagyobb szerepe az internetnek a piaci részesedést tekintve, mert ott többféle
és nem megkérdőjelezhető mérés létezik ami szinte számítógép hely precizitással megmondja mikor mit látogatott az aki éppen ott járt. Tehát zárásként- nem az a
baj, hogy kinek mekkora a micsodája, hanem az hogy éppen összeér és mit fed le.... :)
Üdvözlöm, és további sok sikert az amúgy közelgő újbóli pályázathoz is!
ribbon
#
Kedves Ribbon,

A Rádió1 nem csak Budapesten és a megyeszékhelyeken hallható hanem lefedi az ország 30-35%-át. Nem tudom, miért a Rádió1-et sikerült kiszúrni, de érdemes
összehasonlítani a többiekkel és abból talán számodra - és minden kedves médiás kolléga számára, akik a Te megjegyzésedet olvassák - is kiderül, hogy az új
kutatási metodika eredményei a hasonló lefedettségű Juventusra, illetve az országos adókra egyaránt konzekvensek:

Teljes népesség:
Budapest: Neo - 282 e, Juventus - 193 e, Class:162 e, Rádió1 118 e
Országos: Neo - 1.412 e, Class - 1.302 e, Juventus - 521 e, Rádió1 444 e

Az is fontos szempont lehet, hogy Budapesten 15-20 adó között oszlanak meg a hallgatók, addig megyeszékhelyeken 3-4 rádió hallható.

További a Rádió1-et érintő kérdésed esetén állok rendelkezésedre, szívesen segítek.
Elérhetőségeim:
hauk@radio1.hu, 473-2600

További minden jót:

Hauk Zoltán
kereskedelmi igazgató
Rádió1
#
Egy kis matek, egy másik oldalon ott vannak a kibontott napi adatok is( radiosite.hu). Abban ott van , hogy Bp-n a Rádió 1 egy napi átlag hallgató száma 119 ezer fő, nos ha
ezt megnézzük az ország egészére nézve ( és ne legyünk pontatlanok) akkor honnan tud még 286 000 főt összeszedni ez az adóhálózat, ha a megyeszékhelyek ahol szól
sem ad ki többet mint 500 fő .... Gondolkodjunk el ezen... Debrecen 250 000 , Pécs 110 ezer és a többi 80-50 ezer közötti lakosú. De ez nem a 15-49 évek korosztály hanem
az összes lakosok száma, ami tehát nem stimmel az az, hogy vagy túl van súlyozva a kutatásban a Rádió 1 vagy alul van reprezentálva a többi rádió .... Én nem vagyok
egy nagy matematikus, de nem stimmelnek a számok.... Gyanítom nem véletlen, hogy ezek a rádiók adják ki közösen ezt a kutatást... De hajrá, a mérés csak az interneten
pontos mert ott nehezebb csalni....

Seregi György kereskedelmi vezetői pozícióba érkezik.

Az együttműködés 2020-ra szól, és az állásportál online marketingtevékenységének több területére is kiterjed.

A Girls Girls Girls Magazine közel háromperces szpotja nemtől függetlenül mindenki számára érthető.

Regisztráció után a kedvenc szerzőik cikkeit kapjuk a legolvasottabb hírek után.

Az utolsó hozzávaló elveszi az ember étvágyát az egyébként nagyon guszta ételektől.

hirdetés
hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók