hirdetés
hirdetés
hirdetés

A fél Danubius a Classnál folytatja

Éjjel elstartolt a Neo és a Class FM. A két elhallgató rádiót 2020-an búcsúztatták: 2000-en a Danubiust, 20-an a Slágert. A Neo átmeneti reggeli műsorral vágott neki, a Class FM a fél Danubiust leigazolta.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Csavartak egyet a már ismert Szitu platformon - a kampánybejelentőt olvashatjátok. 

A Just do it! mottót a hétvégi események után változtatták meg.

A második negyedévben az Alphabet 8,9 százalékkal kevesebb hirdetési bevételt fog elkönyvelni. A Facebook viszont növekedésben marad a rengeteg közösségi kampány miatt.

Hiába trükköztek a terület átruházásával, Jeff Lowe-éknak költöznie kell, Baskiné lesz Joe Exotic egykori állatkertje. 

Figyelésre, szolidaritásra és változásra hív a  #TheShowMustBePaused kezdeményezés a június 2-i Blackout Tuesday részeként.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Nagy a zavar a fejekben, milyen érdekes az, hogy pl. Abaházi Csaba még tegnap délután szinte sírva köszönt el a Dan hullámhosszán, majd mára már vidám kereskedelmileg
is kiegyensúlyozott műsort vezetett a Class FM hullámhosszán. Vagy az Index sírós videóján látni, hogy Jáksó búcsúzik, és már az utcán Csiszár ( apukám világa)
Jenő oldalán álldogál egy city light-n. Az ügynökségek meg okos megmondóival adják a fontos szakmai információkat, hogy miként fog ettől a nagy változástól a
rádiós piac , hol fel , hol lefelé csúszni. Holott semmi sem történt csak az, hogy egy két ember egy más nevű és más szerkezetű ( formátumú ) rádióba ült át. Az
egész dolog nagy vesztese a Sláger, mert ő az egyedüli aki piaci képességeit is bizonyítottan profi rádiót készítve lett nyeretlen 12 éves. Sajnálom az ott
dolgozókat, de a politika már csak ilyen mifelénk... A másik megdöbbentő, de a társadalmunkra jellemző tény, hogy emberek képesek virrasztani egy rádió stúdió előtt,
de ha a morális mai magyar helyzetet nézik, egy rendes tüntetést sem tudnának összehozni. Mi lenne, ha hirtelen eltűnne a Mónika Show vagy Josi Barath a képernyőről,
talán tömeges öngyilkosság is előfordulna. Az új éteri garázdákról meg annyit, amit ma hallottam tőlük , az felidézi az ős rádiózás idejét úgy anno "dacu" 1996
körül... Pocsék, rossz és jelenleg piacképtelen, de mint írták máshol ez a béta verzió, tehát adjunk neki esélyt ugyan azokkal a hangokkal , csak más zenei
környezetben. Ja és egy apróság talán Földes Ádám most elgondolkodik , talán nem lett volna olyan rossz Bulgária.

Az országba hivatalosan nem léphet be külföldi a koronavírus miatt.

A szlovén kreatívipari rendezvényt 2021 őszére tolják. 

Milyen volt Orbán első, amerikai útja? Egy holland újságíró emlékezett vissza több útitársával együtt a közösen töltött napokra.

Omar Jimenez jogszerűen tudósított az összecsapások helyszínéről

Az Ad World Masters 200 ügynökégi vezetőt interjúvolt meg 55 országból, amely alapján a reklámpiac várakozásait vázolták fel. 

hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.