hirdetés
hirdetés
hirdetés

A fél Danubius a Classnál folytatja

Éjjel elstartolt a Neo és a Class FM. A két elhallgató rádiót 2020-an búcsúztatták: 2000-en a Danubiust, 20-an a Slágert. A Neo átmeneti reggeli műsorral vágott neki, a Class FM a fél Danubiust leigazolta.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A legtöbb díjra esélyes pályamunkája a Mitónak és az Artificial Groupnak van, de nem panaszkodhat a Greenroom és a VMLY&R sem.

Hamarosan már nemcsak a Telenor MyTV-sek nézhetik a RTL Magyarország prémiumplatformját.

„Az MPRSZ nem egy baráti társaság” - mondja Lakatos Zsófia a Magyar PR Szövetség leköszönő elnöke. Interjú.

Nők és férfiak együtt fogtak össze az ügy érdekében, és várják további cégek és vezetők csatlakozását.

Egy nemzetközi, sokszínűséget értékelő rendezvényen kapta az elismerést a plakátkampány.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Nagy a zavar a fejekben, milyen érdekes az, hogy pl. Abaházi Csaba még tegnap délután szinte sírva köszönt el a Dan hullámhosszán, majd mára már vidám kereskedelmileg
is kiegyensúlyozott műsort vezetett a Class FM hullámhosszán. Vagy az Index sírós videóján látni, hogy Jáksó búcsúzik, és már az utcán Csiszár ( apukám világa)
Jenő oldalán álldogál egy city light-n. Az ügynökségek meg okos megmondóival adják a fontos szakmai információkat, hogy miként fog ettől a nagy változástól a
rádiós piac , hol fel , hol lefelé csúszni. Holott semmi sem történt csak az, hogy egy két ember egy más nevű és más szerkezetű ( formátumú ) rádióba ült át. Az
egész dolog nagy vesztese a Sláger, mert ő az egyedüli aki piaci képességeit is bizonyítottan profi rádiót készítve lett nyeretlen 12 éves. Sajnálom az ott
dolgozókat, de a politika már csak ilyen mifelénk... A másik megdöbbentő, de a társadalmunkra jellemző tény, hogy emberek képesek virrasztani egy rádió stúdió előtt,
de ha a morális mai magyar helyzetet nézik, egy rendes tüntetést sem tudnának összehozni. Mi lenne, ha hirtelen eltűnne a Mónika Show vagy Josi Barath a képernyőről,
talán tömeges öngyilkosság is előfordulna. Az új éteri garázdákról meg annyit, amit ma hallottam tőlük , az felidézi az ős rádiózás idejét úgy anno "dacu" 1996
körül... Pocsék, rossz és jelenleg piacképtelen, de mint írták máshol ez a béta verzió, tehát adjunk neki esélyt ugyan azokkal a hangokkal , csak más zenei
környezetben. Ja és egy apróság talán Földes Ádám most elgondolkodik , talán nem lett volna olyan rossz Bulgária.

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

hirdetés
hirdetés

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!