hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Class FM helyett Rádió 1 fog szólni a fél országban

Andy Vajna adója hat vidéki rádióhoz kapcsolódik november 15-től, ezzel lényegében országos lefedettségű kereskedelmi csatonává válik.

hirdetés

Andy Vajna cége, Radió Plus Kft. megkapta az engedélyt a Médiatanácstól, hogy a Rádió 1-et hálózatba kapcsolhassa 6 másik rádióüzemeltető vállalkozás csatornájával. Így a korábban csak Budapestre frekvenciát kapott rádió november 15-étől már Baja, Dunaföldvár, Paks, Szekszárd, Győr, Tihany, Miskolc, Heves és Nyíregyháza környékén is hallgatható lesz - írja a Hvg.hu.

A hálózatba kapcsolódás azt jelenti, hogy mindössze négy és fél órában sugároznak helyi tartalmat a kis rádiók, a fennmaradó közel 20 óra a Rádió 1-é lesz. "A helyi tartalmat a hajnali óráktól éjfélig bármely napszakban műsorra lehet tűzni, tehát nem feltétlenül a leghallgatottabb időpontban" - írja az online portál.

A cikkből kiderül, hogy a hat partnerből öt egy tulajdonosi körhöz, a győri Oxygen Grouphoz köthető, egyedül a nyíregyházi Zenebolygó Kft. lóg ki a sorból. A mostani hálozatosodás következtében a Rádió 1 szinte ugyanannyi embert fog elérni, mint a 2000-es években, mikor szintén adó-hálozattal üzemelt az ország nagy részén - de ezeket a frekvenciákat 2010 után elvesztette. Ekkor indult a Simicska Lajos Class FM-e, amelynek engedélyét viszont nem hosszabbították meg idén, meg is vált tőle Simicska, de, hogy mi lesz a sorsa a frekvenciaengedély lejárati dátuma, november 19-ei után, még nem látszik.  

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Magyar Telekom ismét kiosztotta a Fenntarthatósági Sajtódíjakat.

Arany János korábban a Google-nél, azelőtt az SAP-nál dolgozott.

Az alvás ünnepe alkalmából kéthetes altató livestreamet indított a bútorgyártó.

A Nestlé hozza be őket.

Az Apple új reklámjából kiderül, mi mindent kell kibírnia a telefonjaiknak, különösen a legújabb, 11-es verziónak.

hirdetés
hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.