hirdetés
hirdetés
hirdetés

A bíróság a Médiatanácsnak adott igazat az országos frekvencia ügyében

A Class FM tulajdonosa, az Advenio Zrt. az országos frekvenciapályázathoz kapcsolódóan adott be keresetet a bíróságra, miután a Médiatanács kizárta a pályázók közül, és csak a Hold Reklámot vette nyilvántartásba, ami azt is jelenti, hogy csak az Andy Vajna Rádió1-ének volt ügyvezetője, Bakai Mátyás által vezetett Hod adhat be ajánlatot a frekvenciára. A bíróság elutasította a keresetet - írja a 24.hu.

hirdetés

Az elsőfokú bíróság pénteken minden tekintetben a Médiatanácsnak adott igazat azokban az eljárásokban, „amelyekben a vállalkozás az országos kereskedelmi rádiós médiaszolgáltatási pályázaton a pályázati nyilvántartásba vételének alaki hibák miatti megtagadását, illetve a másik pályázó – a Hold Rádiós és Televíziós Reklám Kft. – pályázati nyilvántartásba vételét kifogásolta” - írja a 24.hu. Az ügy a Kúrián folytatódhat.

A Médiatanács pénteki közleményében az alábbiakat írta:

„Az Advenio Zrt. pályázati nyilvántartásba vételének alaki hibák miatti megtagadása tárgyában indított eljárásban a bíróság megerősítette, hogy a Médiatanács helyesen értelmezte az alaki érvényességi követelmények között az üzleti terv benyújtásához szükséges képlet hibamentes alkalmazására vonatkozó előírást, és azt is rögzítette, hogy a Médiatanács a törvényi határidőket betartotta. A Hold Rádiós és Televíziós Reklám Kft. nyilvántartásba vételével kapcsolatos bírósági végzés pedig kimondta, hogy a pályázati nyilvántartásba vétel külön nem támadható, mert az egy olyan eljárási aktus, amely a majdani pályázati döntés meghozatalát előzi meg, azt szolgálja. A törvényi szabályozás pedig egyértelműen rendelkezik arról, hogy mely döntésekkel szemben van helye jogorvoslatnak, és a pályázati nyilvántartásba vétel nem tartozik ezek közé.”

A 24.hu emlékeztet, hogy az Adveniónak ezen kívül is több pere folyamatban van a Médiatanács ellen, így például az is, amely azt kifogásolja, hogy az NMHH valótlan okok miatt nem adta meg 2016 őszén a Class FM-nek az ideiglenes frekvenciaengedélyt, ráadásul a hatóságnak még csak meg sem kellett volna ezt okolnia.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

15 millió forintot szeretnének összegyűjteni.

Arról kell a diákoknak trailert készíteniük, hogy mi lesz 20 év múlva.

A Facebook az NBA rájátszások idején mutatta be új reklámját, amelyben elvileg bocsánatot kér.

hirdetés
hirdetés

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én. MEGTELT!

Információ, kapcsolatépítés, csúcsgasztronómia – mindez egy időben, egy helyen május 7-én a Caviar & Bull-ban.

Employer Branding Award 2017 – Winner's Conference / Best Practices: jöjjön el, és ismerje meg a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díj nyertes megoldásait! Szakmai konferencia a legjobb hazai munkáltatói márkák bemutatására május 15-én, a Müpában.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől nemzetközi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Díjátadó: 05.18., Akvárium

Rendezvényünk célja, hogy jövőbe mutató, már itthon is elérhető, a munkát valóban megkönnyítő gyakorlati megoldásokat mutasson be a közönségnek. Jöjjön el, ismerkedjen a jövőjével május 18-án a Müpában!

Mutasd meg, hogy MagyarországON te menedzseled a legmenőbb turisztikai kommunikációs projekteket! Nevezési határidő: 2018.05.18.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Nevezési határidő: május 25.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00