hirdetés
hirdetés
hirdetés

A hirdetők sem tudják, mire számítsanak az új rádióktól

Más rádiókhoz vagy médiatípusokhoz vándorolhat az a pénz, amit a hirdetők az eltűnő Danubiuson és a Slágeren költöttek volna el. Az új rádióknak a gyors bemutatkozás segítene, és az, ha átvennének az eddig népszerű reggeli és délutáni csúcsidős rádióműsorokból.
hirdetés
A médiaügynökségek sem tudják még, hogyan tovább a rádiós piacon. Ami biztos, hogy november 18-ig kiszámítható a hirdetők költése.
 
A Kreatív által megkérdezett médiaügynökségi szakemberek szerint az, hogy ezután mi történik, nagyban függ attól, hogy a nyertes cégek mikor és milyen formában nyilvánulnak meg az ügynökségek és a hirdetők felé szándékaikkal kapcsolatban.
 
Valószínű a bizonytalanság 
Az első lehetséges verzió szerint minden zavartalanul folytatódik tovább hirdetői szemszögből. Ez akkor történne így, ha az új rádiók már az indulásra kész programstruktúrával és csapattal állnának ki, és addigra már sikerült volna végigjárni az összes ügynökséget, hogy prezentálják elképzeléseiket.
 
Egy második, ennél reálisabb változat szerint a mostani helyzet bizonytalanságot szül a hirdetők körében, és akár el is pártolhatnak az országos frekvenciáktól. Ebben az esetben három lehetőségük van: vagy átviszik a rádióra tervezett büdzséiket más adókra (amivel elsősorban a Juventus és a Rádió1 járhatna jól), vagy pedig más médiatípusban költik el ezeket a pénzeket.
 
A médiapiac szempontjából legrosszabb lehetőség az lenne, ha a hirdetők úgy döntenének, hogy egyáltalán nem költik el ezeket a pénzeket.
 
A döntés az elkövetkező napokban születhet meg, az ügynökségek még konzultálnak ügyfeleikkel, hogy azok hogyan döntenek.
 
Segítene, ha műsorokat vennének át
A szakemberek szerint sokat segítene a helyzeten, ha a megszűnő Danubius és Sláger főműsoridei vivőműsorainak némelyike feltűnne az új rádiókon, a hallgatók ugyanis eddig is főképp ezekért tekertek az adókra.
 
Ez a reggeli és a délutáni sávot jelenti, azaz például olyan ismert neveket, mint a Sláger reggeli Bumerángját vezető Bochkor Gábort és Boros Lajost, vagy a Danubius kora esti műsorvezetőjét, Jáksó Lászlót.
 
A Bors korábbi értesülései szerint viszont saját rádió indítását fontolgatta Boros Lajos és Bochkor Gábor, akik a Slágeren hallható Bumerángot vezetik, abban az esetben, ha a Sláger elveszíti frekvenciáját.
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A zsúfoltnak és zajosnak ígérkező 2020-as évben a lap szerint még fontosabb lesz a megbízható hírforrás.

Hagyományos sportreklámnak indul, de jön a csavar.

A Cinema City médiaértékesítési divíziója a Botrányt nézte ki az alkalomra.

Picasso Málagába, Monet Párizsba invitál egy magyar grafikus munkáin.

A demencia ritka formájával küzdött évek óta.

hirdetés
hirdetés

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók