hirdetés
hirdetés
hirdetés

A hirdetők sem tudják, mire számítsanak az új rádióktól

Más rádiókhoz vagy médiatípusokhoz vándorolhat az a pénz, amit a hirdetők az eltűnő Danubiuson és a Slágeren költöttek volna el. Az új rádióknak a gyors bemutatkozás segítene, és az, ha átvennének az eddig népszerű reggeli és délutáni csúcsidős rádióműsorokból.
hirdetés
A médiaügynökségek sem tudják még, hogyan tovább a rádiós piacon. Ami biztos, hogy november 18-ig kiszámítható a hirdetők költése.
 
A Kreatív által megkérdezett médiaügynökségi szakemberek szerint az, hogy ezután mi történik, nagyban függ attól, hogy a nyertes cégek mikor és milyen formában nyilvánulnak meg az ügynökségek és a hirdetők felé szándékaikkal kapcsolatban.
 
Valószínű a bizonytalanság 
Az első lehetséges verzió szerint minden zavartalanul folytatódik tovább hirdetői szemszögből. Ez akkor történne így, ha az új rádiók már az indulásra kész programstruktúrával és csapattal állnának ki, és addigra már sikerült volna végigjárni az összes ügynökséget, hogy prezentálják elképzeléseiket.
 
Egy második, ennél reálisabb változat szerint a mostani helyzet bizonytalanságot szül a hirdetők körében, és akár el is pártolhatnak az országos frekvenciáktól. Ebben az esetben három lehetőségük van: vagy átviszik a rádióra tervezett büdzséiket más adókra (amivel elsősorban a Juventus és a Rádió1 járhatna jól), vagy pedig más médiatípusban költik el ezeket a pénzeket.
 
A médiapiac szempontjából legrosszabb lehetőség az lenne, ha a hirdetők úgy döntenének, hogy egyáltalán nem költik el ezeket a pénzeket.
 
A döntés az elkövetkező napokban születhet meg, az ügynökségek még konzultálnak ügyfeleikkel, hogy azok hogyan döntenek.
 
Segítene, ha műsorokat vennének át
A szakemberek szerint sokat segítene a helyzeten, ha a megszűnő Danubius és Sláger főműsoridei vivőműsorainak némelyike feltűnne az új rádiókon, a hallgatók ugyanis eddig is főképp ezekért tekertek az adókra.
 
Ez a reggeli és a délutáni sávot jelenti, azaz például olyan ismert neveket, mint a Sláger reggeli Bumerángját vezető Bochkor Gábort és Boros Lajost, vagy a Danubius kora esti műsorvezetőjét, Jáksó Lászlót.
 
A Bors korábbi értesülései szerint viszont saját rádió indítását fontolgatta Boros Lajos és Bochkor Gábor, akik a Slágeren hallható Bumerángot vezetik, abban az esetben, ha a Sláger elveszíti frekvenciáját.
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés
hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.