hirdetés
hirdetés
hirdetés

Felrobbantották az internetet

A PR-Toplista 2. legsikeresebb hirdetője az NNG.

hirdetés

A Szülinapp-kampány az Effie-n aranyat ért a Bevezetőkampány (termék, szolgáltatás újrabevezetése) kategóriában. A Prizmán két aranyat is érdemelt a Digitális pr, illetve a Reputációmenedzsment és issue-mendzsment kategóriákban, míg a mikroszájt/weboldal esetében shortlistre került. Mindezeken túl a Sándor Imre-díjat is megnyerte. Az NNG globális pr-menedzserével, Schenk Andreával beszélgettünk.

Felső sor, balról jobbra: Kersztessy Zoltán, Kálmán Kristóf, Nicholas Maffe, Putz Patrik; alsó sor, b-j: Schenk Andrea, Annegret Munitzk, Horváth Eszter Anikó

Mi volt a kampány háttere?

Az NNG klasszikusan B2B-kommunikációt folytat, így az átlagfogyasztók felé ez a kampány jelenítette meg cégünket. A tizedik születésnapunkra a magyar közönségnek mindenképpen szerettünk volna egy olyan akciót, amiben ingyenesen letölthetővé tennénk a mobilapplikációt. Alapvető kommunikációs célként azt jelöltük meg, hogy az NNG nevét összekapcsolják az iGO Navigációval. A SzülinApp kampányában négy ügynökség, a médiakapcsolatokat koordináló, sajtótájékoztatót is szervező Café PR, a digitális kampányért felelős Core Digital, a mikroszájtot és a vizuális elemeket megalkotó Benedict & Helfer, valamint a videót készítő Proud Productions vett részt. A résztvevő felekkel zajló közös munkánk során fogalmazódott meg, hogy okostelefonos, autóval rendelkező célcsoporthoz kell szólnunk, és az is hamar nyilvánvalóvá vált, hogy elsősorban online aktivitásról lesz szó. Az iOS és androidos platformon egyaránt elérhető ingyenes letöltést ráadásul az évfordulóra utalva mindössze 10 napon keresztül tettük lehetővé. Hogy ezt maximálisan kihasználjuk, két szakaszból álló kampányt hoztunk létre: a teaser-fázisban kellett az edukációnak megtörténnie, így a második, amelyre egyébként két hétvége is esett, már a letöltésre ösztönzésről tudott szólni.

A mikroszájton lehetett feliratkozni arra a hírlevélre, amely a letöltési időszakot jelezte számukra, ezért a letöltés idején már alapvetően nem ezzel kellett foglalkoznunk.

NNG

Helyezés a Pr Toplistán: 2.

Pontszám: 940

Díjnyertes kampány: SzülinApp

Partnerügynökségek: Café PR, Core Digital, Benedict & Helfer, Proud Productions

Értékesítés nettó árbevétele 2014-ben: 23,4 milliárd forint

Adózott eredmény 2014-ben: 6,36 milliárd

Milyen eredménnyel zárult a kampány?

Rögtön az első napon túl voltunk a százezer letöltésen, ami a kampány végére 483 ezerre nőtt. A kampány egész időszakát tekintve több mint 700 megjelenést regisztrálhattunk. A hír egyébként már a letöltés előttre időzített sajtótájékoztató napján 300 megjelenést generált, ami a hirado.hu újságíróját arra a fordulatra ragadtatta, hogy az NNG „felrobbantotta az internetet”. Ezt egy sajtótájékoztatóval, négy közleménnyel, egy embargós interjúval és egy online bannerkampánnyal sikerült elérnünk. A hr-eseink arról számolnak be, hogy állásinterjúkon azóta is gyakran említik a jelentkezők a SzülinApp kampányt.

Hogyan folytatódik a márka kommunikációja?

Továbbra is az autóipari cégek felé irányuló B2B kommunikáció marad a fókuszban. A világon 12 irodánk van, több régióban helyi ügynökségekkel is együtt dolgozunk, mindezt Magyarországról koordináljuk.
A helyi aktivitások sajtóeseményekben, kiállításokon való részvételben merülnek ki.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Eleve szűkített tartalmat érnek el a gyerekek, amit a szülők tovább korlátozhatnak, ahogy az előtte töltött időt is.

Az ad_apt néven induló új részleg kifejezetten adaptációs, lokalizációs munkákra szakosodott.

Fonay Gergely felügyeli majd az Auchan Korzók brand márkafrissítését is.

Progressive Reklámügynökség kutatást végzett a hirdetők marketingmunkatársai körében azzal kapcsolatban, hogy a járvány miként változtatta meg a reklámügynökségekkel kapcsolatos elvárásokat.

Például Cserhalmi György, Ascher Tamás, Udvaros Dorottya, Alföldi Róbert, Mácsai Pál és Péterfy Bori.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés