hirdetés
hirdetés
hirdetés

Trendek, problémák és kihívások a pr-szakmában

A Kreatív PR Hetére felkértük Petrányi-Széll Andrást, hogy írjon egy esszét arról, hogy szerinte melyek a legfontosabb trendek, problémák és kihívások jelenleg a pr-szakma számára. 

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Petrányi-Széll András, tulajdonos, PS:Provocative
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Október 23-tól kezdve él a hétköznap és hétvégén látható, kora esti híradókat érintő változás.

Két rendező és hetven fős stáb dolgozott a budapesti McCann új kampányfilmjén.

A Paramount kampánya azt mutatja meg, ha ikonikus filmeknek megváltoztatják egy jelenetét, ugrik az egész miliője.

Milliárdos költségemelkedést okozott volna, de úgy tűnik, a szövetségek tiltakozása és az áruházak lobbija közül valamelyik eltántorította a kormánytöbbséget.

A Bors, a Kisalföld és a Délmagyarország főszerkesztőjét leváltották. Nádori Péter vezérigazgató-helyettes is távozik, Élő Gábor érkezik Andy Vajna Lapcomjához.

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
válasza hozzászólásához
#
Nem akarnak adni..csak pénzt elvenni...
Nem akarnak Ők adni sem információt,sem tájékoztatást, illetve (outdoor, print, TVreklám) élményt (interaktív reklámok, termék, tukmálás nélkül), Nem akarnak adni
esélyt, hogy a céget, terméket imádják, vagy utálják.. hanem inkább manipulálnak - bón, kostoltatás, POS trükkök, akciók blabla..
A PR is manipulál!! De a marketinghúzások feléről tudja a vavő, hogy átverés.. és ez nem mindig tesz jót egy cégnek.. hosszútávon.. ha nincs mellette megfelelő PR,
mert könnyebben viselik az emberek a "terheket" attól akit szeretnek, ismernek...
#
"mások a pr és mások a marketing szempontjai." Én találkoztam olyan cégvezetői, illetve marketingvezetői mondattal, mikor a márkabevezetés lett volna a feladat,
megkérdezték, hogy akkor mennyi a "printek" konverziója... mennyit fog ez eladásban hozni direktbe.. egy "lovemark" print... :-))) Nem kérdeztem vissza, hogy a Rolexnek és a
Bentley nek vajon ez miért éri meg... hogy kiadnak a kezükből kupon nélküli printet is... illetve reklám.. nos arról is lemondtak, mondván, hogy nem éri meg, ha nem
égnek utána egyből a vonalak (marketing - nem ad el egyből a reklám, az xar) :-)) Vicc az egész

Hornyacsek Zoltán 13 évet dolgozott a kiadónál, a napilapüzletágért volt felelős.

Az idén 20 éves újság kívül-belül átalakul.

Gyenge idegzetűek, csak óvatosan!

A Toman Lifestyle márkáihoz kapcsolódóan.

A Washington Postban megjelent egész oldalas hirdetésben ajánlotta fel az eszement nyomravezetői díjat.

hirdetés

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés