hirdetés
hirdetés
hirdetés

Trendek, problémák és kihívások a pr-szakmában

A Kreatív PR Hetére felkértük Petrányi-Széll Andrást, hogy írjon egy esszét arról, hogy szerinte melyek a legfontosabb trendek, problémák és kihívások jelenleg a pr-szakma számára. 

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Petrányi-Széll András, tulajdonos, PS:Provocative
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

És nyerj két belépőt a chatmarketing képzésünkre! (X)

A MOME-val közösen készített WWF-kampány érdemelte ki a díjat.

Érdekes játszótéri kísérlettel hívja fel erre a figyelmet a Telekom.

A Young & Rubicam shortlisten van a Radio kategóriában. 

Cannes-ban nagydíjat ért az ötlet.

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
válasza hozzászólásához
#
Nem akarnak adni..csak pénzt elvenni...
Nem akarnak Ők adni sem információt,sem tájékoztatást, illetve (outdoor, print, TVreklám) élményt (interaktív reklámok, termék, tukmálás nélkül), Nem akarnak adni
esélyt, hogy a céget, terméket imádják, vagy utálják.. hanem inkább manipulálnak - bón, kostoltatás, POS trükkök, akciók blabla..
A PR is manipulál!! De a marketinghúzások feléről tudja a vavő, hogy átverés.. és ez nem mindig tesz jót egy cégnek.. hosszútávon.. ha nincs mellette megfelelő PR,
mert könnyebben viselik az emberek a "terheket" attól akit szeretnek, ismernek...
#
"mások a pr és mások a marketing szempontjai." Én találkoztam olyan cégvezetői, illetve marketingvezetői mondattal, mikor a márkabevezetés lett volna a feladat,
megkérdezték, hogy akkor mennyi a "printek" konverziója... mennyit fog ez eladásban hozni direktbe.. egy "lovemark" print... :-))) Nem kérdeztem vissza, hogy a Rolexnek és a
Bentley nek vajon ez miért éri meg... hogy kiadnak a kezükből kupon nélküli printet is... illetve reklám.. nos arról is lemondtak, mondván, hogy nem éri meg, ha nem
égnek utána egyből a vonalak (marketing - nem ad el egyből a reklám, az xar) :-)) Vicc az egész

Valószínűleg nem, de ez a brazil kampány segít ebben.

A 21 új csatorna között a CNN, az MTV és a Disney Junior is elérhető lesz a Telenor MyTv-n.

Az emberek 57 százaléka bojkolttálna egy márkát, ha nem értene egyet az általa képviselt értékekkel.

Jeff Bezos cége 13,7 milliárd dollárt fizet érte.

Kalamár Tamás, a Barátok közt korábbi producere vezeti a sorozat stábját.

hirdetés

Pakk Csomagolásdizájn-verseny díjátadó június 22-én!

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

hirdetés
hirdetés