hirdetés
hirdetés
hirdetés

Öt pr-trend, amire figyelni kell 2015-ben

Öt, szerintük 2015-öt meghatározó pr-iparági trendet mutatott be a Holmes Report kommunikációs szaklap egyik cikkében. Az összeállításhoz panelbeszélgetésre invitáltak fontos iparági szakembereket, köztük a Hotwire, a Newgate, a Social@Ogilvy és a Waggener Edstrom vezetőit. Összességében a következő 5 fontos trendre hívja fel a figyelmet a lap, szerintük ezekre mindenképp figyelni kell 2015-ben.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: The Holmes Report)
hirdetés

És nyerj két belépőt a chatmarketing képzésünkre! (X)

A MOME-val közösen készített WWF-kampány érdemelte ki a díjat.

Érdekes játszótéri kísérlettel hívja fel erre a figyelmet a Telekom.

A Young & Rubicam shortlisten van a Radio kategóriában. 

Cannes-ban nagydíjat ért az ötlet.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Valószínűleg nem, de ez a brazil kampány segít ebben.

A 21 új csatorna között a CNN, az MTV és a Disney Junior is elérhető lesz a Telenor MyTv-n.

Az emberek 57 százaléka bojkolttálna egy márkát, ha nem értene egyet az általa képviselt értékekkel.

Jeff Bezos cége 13,7 milliárd dollárt fizet érte.

Kalamár Tamás, a Barátok közt korábbi producere vezeti a sorozat stábját.

hirdetés

Pakk Csomagolásdizájn-verseny díjátadó június 22-én!

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

hirdetés
hirdetés