hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nyilvános a Prizma '15 shortlistje

A Prizma Kreatív Pr Díjra benevezett 89 pályázat közül 45 jutott be a döntőbe.

hirdetés

Lezajlott a Prizma Kreatív Pr Díj zsűrizésének online és személyes zsűrizése. Az első, online fordulóban a beérkezett 89 pályázatot értékelte az ügyféloldali és ügynökségi szakemberekből álló zsűri. Összesített szavazataik alapján alakult ki a 45 nevezést magában foglaló döntősök mezőnye. 

November 13-án, pénteken ült össze a második forduló 9 tagú szakértő zsűrije, hogy a shortlistre került alkotások közül válassza ki az arany-, ezüst- és bronzdíjas alkotásokat. A legnagyobb verseny a pr-vezérelt integrált kampány kategóriában várható, itt 5 pályázat szerepel, de hasonlóan népszerű kategória a piaci bevezetés és újra bevezetés és az esemény, mint pr-eszköz is. 

A legtöbb munkával - nem kevesebb, mint 10-zel - az Uniomedia versenyez a döntőben, őket követi a Noguchi & Peters 7, a Café PR pedig 5 shortlistes munkával.

És most lássuk a shortlistesek névsorát: 

l. PROJEKTEK

Belső kommunikáció

Irány a Haller! - UPC Magyarország (UPC Magyarország)

Coca-Cola Leadership Forum - Uniomedia (Coca-Cola)

Self-branding megoldások

Hello bullshit nélküli világ! - SAKKOM Interaktív (SAKKOM Interaktív)

Kríziskommunikáció

SPAR Kríziskommunikáció - KRQ Kommunikációs Kft. / REON Digital / SPAR Magyarország (SPAR Magyarország)

Szoptató édesanyák a McDonald'sban - Noguchi & Peters (McDonald's Magyarország)

Piaci bevezetés és újra bevezetés 

NNG SzülinAPP - Café PR / NNG / Core Digital / Benedict & Helfer (NNG)

A Zirci Apátsági sör bevezető kampánya - Zerocom (Zirci Apátsági Manufaktúra)

Honor mobiltelefonok bevezetése Magyarországon - Petrányi & Széll Provocative Communications (Honor)

Autistic Art - a jótékonysági dizájnmárka bevezetése - LA Communication (Mosoly Otthon Alapítvány)

Windows 10 frissítés - Uniomedia (Microsoft Magyarország)

CSR-megoldások

Groupama - Biztonságban az utakon - Café PR / Groupama Biztosító (Groupama Biztosító)

A zene varázsa - Uniomedia (Budapesti Fesztiválzenekar)

Soproni Jóleső Segítség program - Uniomedia / ACG (Heineken Hungária)

K&H Vigyázz, Kész, Pénz! LWp Kommunikáció / K&H Csoport (K&H Csoport)

Nonprofit kampányok

Hullámvasút - Egy kicsit skizó fiú naplója - X Kommunikációs Központ (Társaság a Szabadságjogokért)

Nekem is fáj! - ACG (Magyar Ökomenikus Segélyszervezet)

Kirakatba teszem! - Noguchi & Peters (Mályvavirág Alapítvány)

Esemény pr-kampánya

Filmünnep 2014 - Café PR (I.T. Magyar Cinema Kft.)

A zene varázsa - Uniomedia (Budapesti Fesztiválzenekar)

Szürkemarha Vigadalom - Noguchi & Peters (Magyar Szürke Szarvasmarhát Tenyésztők Egyesülete)

Reputációmenedzsment és issue-menedzsment

A fertőtlenítés csodái - Uniomedia / PHD Hungary (Unilever-Domestos)

50 éves a magyar Texas - MOL (MOL)

Soproni Jóleső Segítség program - Uniomedia / ACG (Heineken Hungária)

Public affairs

Piaci szereplőből szakmai véleményvezér - Avantgarde Public Relations (Micra-Metripond Kft.)

Digitális pr-kampány

NNG SzülinApp - Café PR / NNG / Core Digital / Benedict & Helfer (NNG)

Pr-vezérelt integrált kampány 

Ízületőr Program - Próbakő Kft. (Magyar Gyógytornász  Fizioterapauták Társasága)

A fertőtlenítés csodái - Uniomedia / PHD Hungary (Unilever-Domestos)

A jövő okosautói Szombathelyről indulnak - Wolf Kommunikáció / AVAdvice(EPCOS Elektronikai Alkatrész Kft.)

Arany Fácán - ACG (Heineken Hungária)

Te vagy a hős! - Arteregó Kft. (TEVA Gyógyszergyár)

 

ll. PR-ESZKÖZÖK

Weboldal/Intranet/Microsite

Európa pont a tied! - Az Európa Pont blogja - LWp Kommunikáció (Európai Biztottság Magyarországi Képviselete)

NNG SzülinAPP Microsite - NNG / Benedict & Helfer (NNG)

Közösségimédia-oldal 

Szerethető szerelvények - SAKKOM Interaktív (Szerelvénybolt)

Gyermelyi Facebook oldal - Tricky Communications (Gyermelyi Élelmiszeripari Zrt.)

Közösségi médiamegoldások

 #NikonFest fotópályázat - Tricky Communications / Nikon (Nikon)

"Keresd az ívet" Instagram pályázat - Noguchi & Peters / LG Electronics ( LG Electronics)

CD, DVD, mozgókép

Mosoly Otthon Alapítvány - Ékszerek az autistákért - LA Communication (Mosoly Otthon Alapítvány)

A zene varázsa - Uniomedia (Budapesti Fesztiválzenekar)

Ericsson Employer branding kampány - Noguchi & Peters (Ericsson Magyarország)

Mekilexikon filmek: a transzparenciaprogram hatásai - Noguchi & Peters (McDonald's Magyarország)

Esemény, mint pr-eszköz

Richter Kertmozi a Múzeumok Éjszakáján - Merlin Communications (Gedeon Nyrt.)

Egy lépésre az élvezetek régiójától - Café PR / Österreich Werbung Marketing (Burgenland Tourismus)

Nescafé az űrben - Uniomedia (Nestlé Hungária)

Pezsegj az életért a mellrák ellen! - Noguchi & Peters (Egészség Hídja Összefogás a Mellrák Ellen Egyesület / Ed Haas és Roche Magyarország támogatásával)

Zoltán, a farkasember - sajtóesemény - LWp Kommunikáció (Discovery Channel Magyarország)

Tavaly ilyen díjat kaptak a legjobbak.
Tavaly ilyen díjat kaptak a legjobbak.
 

A Prizma Kreatív Pr Díj 2015 nyertesei  automatikusan felkerülnek a Kreatív Pr Toplistára, amely az MPRSZ és a MAKSZ pr- tagozata támogatásával készül - erről bővebben itt >>> írtunk.

A díjátadó november 26-án, a Paulay Teremben zajló Pr Nap programja után az EXTRA Budapestben lesz 20.30-kor. 

Az első fordulós online zsűri tagjai:

  • Asztalos Andrea, Sanofi
  • B. Csejtei Ildikó, IMEC 
  • Bak Anita, Adamsky
  • Balaton Anita, Café PR
  • Balatoni Zsófia, Uniomedia
  • Bartos Katalin, HG Prisma
  • Benkő Lívia, HPS 
  • Bőhm Kornél, Spindoc
  • Csermely Ákos, Média Hungary
  • Erdélyi Csilla, Brand Affairs
  • Gricz István, Katona József Színház
  • Hammer Ferenc, Policy
  • Jankó Bálint, Lwp
  • Karvalics Attila, Arvalicom
  • Kolma Kornél, Sakkom
  • Komendo Beatrix, MyAd
  • Kovács Richárd, Főgáz 
  • Márta Irén, Holcim
  • Nádassy-Bátor Marianna, We Love Kreatív
  • Ószabó Attila, LA Communication
  • P. Nagy Ildikó, Live PR
  • Pálfalvi Márta, Heineken
  • Pető Bettina, KRQ
  • Petrányi-Széll András, PS: Provocative
  • Piskóti Attila, Premier Public Relations
  • Priol Anikó, Danone
  • R. Nagy András, Próbakő
  • R. Kovács Dániel, Front Page Communications
  • Redl Zsófia, Doppio Creative
  • Szabó Anikó, NN
  • Szabó Virág, NeoNoir
  • Szántó Balázs, Noguchi
  • Szász Éva, Brightly
  • Tordy Zsuzsanna, PR szakértő
  • Tossenberger Adél, BFZ
  • Tóth Judit, ACG
  • Varró Szilvia, XKK 
  • Virágh Adrienn, Siemens

Második forduló: személyes zsűrizés 9 tagú zsűrivel. A 2015-ös Prizma Kreatív Pr Díj főzsűrijébe a Kreatív és a szakmai szervezetek (a Magyar Public Relations Szövetség és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége Pr tagozata) egyaránt 3 - 3 szakértőt delegálnak.

 

Az MPRSZ delegáltjai:

- Sárosi Péter, az MPRSZ örökös tagja

- Sztaniszláv András, az MPRSZ nagykövete

- Tornyos László, Pepsico, CHS capability manager

A MAKSZ Pr tagozatának delegáltjai:

- Bruck Gábor, MAKSZ

- Faix Csaba, Prezi

- Szabó Ibolya, Coca-Cola

A Kreatív delegáltjai:

- A zsűri elnöke, Perlaky-Papp József, Budapesti Metropolitan Főiskola, címzetes főiskolai docens

- Vándor Ágnes, Professional Publishing Hungary Kiadó, ügyvezető

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés