Nyilvános a Prizma '15 shortlistje
A Prizma Kreatív Pr Díjra benevezett 89 pályázat közül 45 jutott be a döntőbe.
Lezajlott a Prizma Kreatív Pr Díj zsűrizésének online és személyes zsűrizése. Az első, online fordulóban a beérkezett 89 pályázatot értékelte az ügyféloldali és ügynökségi szakemberekből álló zsűri. Összesített szavazataik alapján alakult ki a 45 nevezést magában foglaló döntősök mezőnye.
November 13-án, pénteken ült össze a második forduló 9 tagú szakértő zsűrije, hogy a shortlistre került alkotások közül válassza ki az arany-, ezüst- és bronzdíjas alkotásokat. A legnagyobb verseny a pr-vezérelt integrált kampány kategóriában várható, itt 5 pályázat szerepel, de hasonlóan népszerű kategória a piaci bevezetés és újra bevezetés és az esemény, mint pr-eszköz is.
A legtöbb munkával - nem kevesebb, mint 10-zel - az Uniomedia versenyez a döntőben, őket követi a Noguchi & Peters 7, a Café PR pedig 5 shortlistes munkával.
És most lássuk a shortlistesek névsorát:
l. PROJEKTEK
Belső kommunikáció
Irány a Haller! - UPC Magyarország (UPC Magyarország)
Coca-Cola Leadership Forum - Uniomedia (Coca-Cola)
Self-branding megoldások
Hello bullshit nélküli világ! - SAKKOM Interaktív (SAKKOM Interaktív)
Kríziskommunikáció
SPAR Kríziskommunikáció - KRQ Kommunikációs Kft. / REON Digital / SPAR Magyarország (SPAR Magyarország)
Szoptató édesanyák a McDonald'sban - Noguchi & Peters (McDonald's Magyarország)
Piaci bevezetés és újra bevezetés
NNG SzülinAPP - Café PR / NNG / Core Digital / Benedict & Helfer (NNG)
A Zirci Apátsági sör bevezető kampánya - Zerocom (Zirci Apátsági Manufaktúra)
Honor mobiltelefonok bevezetése Magyarországon - Petrányi & Széll Provocative Communications (Honor)
Autistic Art - a jótékonysági dizájnmárka bevezetése - LA Communication (Mosoly Otthon Alapítvány)
Windows 10 frissítés - Uniomedia (Microsoft Magyarország)
CSR-megoldások
Groupama - Biztonságban az utakon - Café PR / Groupama Biztosító (Groupama Biztosító)
A zene varázsa - Uniomedia (Budapesti Fesztiválzenekar)
Soproni Jóleső Segítség program - Uniomedia / ACG (Heineken Hungária)
K&H Vigyázz, Kész, Pénz! LWp Kommunikáció / K&H Csoport (K&H Csoport)
Nonprofit kampányok
Hullámvasút - Egy kicsit skizó fiú naplója - X Kommunikációs Központ (Társaság a Szabadságjogokért)
Nekem is fáj! - ACG (Magyar Ökomenikus Segélyszervezet)
Kirakatba teszem! - Noguchi & Peters (Mályvavirág Alapítvány)
Esemény pr-kampánya
Filmünnep 2014 - Café PR (I.T. Magyar Cinema Kft.)
A zene varázsa - Uniomedia (Budapesti Fesztiválzenekar)
Szürkemarha Vigadalom - Noguchi & Peters (Magyar Szürke Szarvasmarhát Tenyésztők Egyesülete)
Reputációmenedzsment és issue-menedzsment
A fertőtlenítés csodái - Uniomedia / PHD Hungary (Unilever-Domestos)
50 éves a magyar Texas - MOL (MOL)
Soproni Jóleső Segítség program - Uniomedia / ACG (Heineken Hungária)
Public affairs
Piaci szereplőből szakmai véleményvezér - Avantgarde Public Relations (Micra-Metripond Kft.)
Digitális pr-kampány
NNG SzülinApp - Café PR / NNG / Core Digital / Benedict & Helfer (NNG)
Pr-vezérelt integrált kampány
Ízületőr Program - Próbakő Kft. (Magyar Gyógytornász Fizioterapauták Társasága)
A fertőtlenítés csodái - Uniomedia / PHD Hungary (Unilever-Domestos)
A jövő okosautói Szombathelyről indulnak - Wolf Kommunikáció / AVAdvice(EPCOS Elektronikai Alkatrész Kft.)
Arany Fácán - ACG (Heineken Hungária)
Te vagy a hős! - Arteregó Kft. (TEVA Gyógyszergyár)
ll. PR-ESZKÖZÖK
Weboldal/Intranet/Microsite
Európa pont a tied! - Az Európa Pont blogja - LWp Kommunikáció (Európai Biztottság Magyarországi Képviselete)
NNG SzülinAPP Microsite - NNG / Benedict & Helfer (NNG)
Közösségimédia-oldal
Szerethető szerelvények - SAKKOM Interaktív (Szerelvénybolt)
Gyermelyi Facebook oldal - Tricky Communications (Gyermelyi Élelmiszeripari Zrt.)
Közösségi médiamegoldások
#NikonFest fotópályázat - Tricky Communications / Nikon (Nikon)
"Keresd az ívet" Instagram pályázat - Noguchi & Peters / LG Electronics ( LG Electronics)
CD, DVD, mozgókép
Mosoly Otthon Alapítvány - Ékszerek az autistákért - LA Communication (Mosoly Otthon Alapítvány)
A zene varázsa - Uniomedia (Budapesti Fesztiválzenekar)
Ericsson Employer branding kampány - Noguchi & Peters (Ericsson Magyarország)
Mekilexikon filmek: a transzparenciaprogram hatásai - Noguchi & Peters (McDonald's Magyarország)
Esemény, mint pr-eszköz
Richter Kertmozi a Múzeumok Éjszakáján - Merlin Communications (Gedeon Nyrt.)
Egy lépésre az élvezetek régiójától - Café PR / Österreich Werbung Marketing (Burgenland Tourismus)
Nescafé az űrben - Uniomedia (Nestlé Hungária)
Pezsegj az életért a mellrák ellen! - Noguchi & Peters (Egészség Hídja Összefogás a Mellrák Ellen Egyesület / Ed Haas és Roche Magyarország támogatásával)
Zoltán, a farkasember - sajtóesemény - LWp Kommunikáció (Discovery Channel Magyarország)

A Prizma Kreatív Pr Díj 2015 nyertesei automatikusan felkerülnek a Kreatív Pr Toplistára, amely az MPRSZ és a MAKSZ pr- tagozata támogatásával készül - erről bővebben itt >>> írtunk.
A díjátadó november 26-án, a Paulay Teremben zajló Pr Nap programja után az EXTRA Budapestben lesz 20.30-kor.
Az első fordulós online zsűri tagjai:
- Asztalos Andrea, Sanofi
- B. Csejtei Ildikó, IMEC
- Bak Anita, Adamsky
- Balaton Anita, Café PR
- Balatoni Zsófia, Uniomedia
- Bartos Katalin, HG Prisma
- Benkő Lívia, HPS
- Bőhm Kornél, Spindoc
- Csermely Ákos, Média Hungary
- Erdélyi Csilla, Brand Affairs
- Gricz István, Katona József Színház
- Hammer Ferenc, Policy
- Jankó Bálint, Lwp
- Karvalics Attila, Arvalicom
- Kolma Kornél, Sakkom
- Komendo Beatrix, MyAd
- Kovács Richárd, Főgáz
- Márta Irén, Holcim
- Nádassy-Bátor Marianna, We Love Kreatív
- Ószabó Attila, LA Communication
- P. Nagy Ildikó, Live PR
- Pálfalvi Márta, Heineken
- Pető Bettina, KRQ
- Petrányi-Széll András, PS: Provocative
- Piskóti Attila, Premier Public Relations
- Priol Anikó, Danone
- R. Nagy András, Próbakő
- R. Kovács Dániel, Front Page Communications
- Redl Zsófia, Doppio Creative
- Szabó Anikó, NN
- Szabó Virág, NeoNoir
- Szántó Balázs, Noguchi
- Szász Éva, Brightly
- Tordy Zsuzsanna, PR szakértő
- Tossenberger Adél, BFZ
- Tóth Judit, ACG
- Varró Szilvia, XKK
- Virágh Adrienn, Siemens
Második forduló: személyes zsűrizés 9 tagú zsűrivel. A 2015-ös Prizma Kreatív Pr Díj főzsűrijébe a Kreatív és a szakmai szervezetek (a Magyar Public Relations Szövetség és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége Pr tagozata) egyaránt 3 - 3 szakértőt delegálnak.
Az MPRSZ delegáltjai:
- Sárosi Péter, az MPRSZ örökös tagja
- Sztaniszláv András, az MPRSZ nagykövete
- Tornyos László, Pepsico, CHS capability manager
A MAKSZ Pr tagozatának delegáltjai:
- Bruck Gábor, MAKSZ
- Faix Csaba, Prezi
- Szabó Ibolya, Coca-Cola
A Kreatív delegáltjai:
- A zsűri elnöke, Perlaky-Papp József, Budapesti Metropolitan Főiskola, címzetes főiskolai docens
- Vándor Ágnes, Professional Publishing Hungary Kiadó, ügyvezető