hirdetés
hirdetés
hirdetés

Meztelen próbababákkal kampányol az Avon

25 rózsaszín próbababa 25 sztár személyes üzenetével hívja fel egy héten keresztül az Andrássy út járókelőinek figyelmét a mellrák veszélyére és a szűrés fontosságára. A kampányban az Avon QR-kódot is használ.

hirdetés

A kampány kreatívjaJúnius 6-tól 12-ig 25 meztelen rózsaszín próbababa áll az Andrássy út legkülönbözőbb pontjain, boltok és éttermek előtt. Mellükön a mellrák elleni küzdelem jelképeként használt rózsaszín szalag, nyakukban egy tábla különféle feliratokkal, amelyek a mellrákszűrés fontosságára hívják fel a járókelők figyelmét. A táblán a nyomtatott felirat mellett olvasható annak a 25 hazai hírességnek a kézzel írott üzenete is, akik Zsédán, az Avon hazai arcán túl még csatlakoztak a kampányhoz – köztük például Csonka András, Győrfi Pál, Demcsák Zsuzsa, Kálmán Olga, Fejős Éva, Gombos Edina, Orosz Barbara vagy Bakos Piroska, az EU-elnökség szóvivője. 

Az Andrássyn lévő próbababák, amelyek a június 4-5-i hétvégén, a Városligetben megrendezett Egészségligetről, egy sajtótájékoztatóval indulnak útjukra, egy okostelefonnal leolvasható QR-kód segítségével elnavigálják a járókelőket az ország mellrákszűrő pontjainak listájához is.

A próbababák kihelyezését számos Andrássy úti üzlet segítette, többek között az Adidas, az Alberto Guardiani, a Costa Coffee, a Párizsi Nagyáruház, a Pizza Marzano, a Ring Café Andrássy és a Roberto Cavalli.

Próbababák az Andrássy úton (További képekért kattintson!)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A biztosító és a Csodalámpa Alapítvány közös kampányát a Positive készítette.

Az RTL Klub Pacsi! című műsorának stábjával közösen készített ebben a témában videót.

Tóth Barnabás egyszer már nagy közönségsikert aratott az Újratervezéssel, új alkotása a legjobb kilencbe került az Oscar-versenyben.

Európai és belföldi kommunikációs feladatokat kell ebből ellátniuk.

A Central Médiacsoportot váltják.

hirdetés

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án. SAVE THE DATE!

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

hirdetés
hirdetés