hirdetés
hirdetés
hirdetés

Meztelen próbababákkal kampányol az Avon

25 rózsaszín próbababa 25 sztár személyes üzenetével hívja fel egy héten keresztül az Andrássy út járókelőinek figyelmét a mellrák veszélyére és a szűrés fontosságára. A kampányban az Avon QR-kódot is használ.

hirdetés

A kampány kreatívjaJúnius 6-tól 12-ig 25 meztelen rózsaszín próbababa áll az Andrássy út legkülönbözőbb pontjain, boltok és éttermek előtt. Mellükön a mellrák elleni küzdelem jelképeként használt rózsaszín szalag, nyakukban egy tábla különféle feliratokkal, amelyek a mellrákszűrés fontosságára hívják fel a járókelők figyelmét. A táblán a nyomtatott felirat mellett olvasható annak a 25 hazai hírességnek a kézzel írott üzenete is, akik Zsédán, az Avon hazai arcán túl még csatlakoztak a kampányhoz – köztük például Csonka András, Győrfi Pál, Demcsák Zsuzsa, Kálmán Olga, Fejős Éva, Gombos Edina, Orosz Barbara vagy Bakos Piroska, az EU-elnökség szóvivője. 

Az Andrássyn lévő próbababák, amelyek a június 4-5-i hétvégén, a Városligetben megrendezett Egészségligetről, egy sajtótájékoztatóval indulnak útjukra, egy okostelefonnal leolvasható QR-kód segítségével elnavigálják a járókelőket az ország mellrákszűrő pontjainak listájához is.

A próbababák kihelyezését számos Andrássy úti üzlet segítette, többek között az Adidas, az Alberto Guardiani, a Costa Coffee, a Párizsi Nagyáruház, a Pizza Marzano, a Ring Café Andrássy és a Roberto Cavalli.

Próbababák az Andrássy úton (További képekért kattintson!)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tökéletesen leképezi azt, mit gondol a fél világ a két elnök közti csúcstalálkozóról.

A mindig jól értesült filmes szaklap, a Variety emlegeti a versenyszekció esélyesei között a Sunsetet.

A négy sas a Duna-toronyból és egy hőlégballonból indulva filmezte a várost.

A Class FM helyén júniusban induló országos kereskedelmi frekvencia.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés