hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kiosztották a Sándor Imre pr-díjakat

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) a Reklámfeszten kiosztotta az első Sándor Imre PR-Díjakat, melyekkel hírnévmenedzsment és projekt kategóriákban ismerte el az arra érdemes magyarországi ügynökségek munkáit.

hirdetés

Az MPRSZ idén tavasszal hozta meg a döntést arról, hogy önálló pr-díjat alapít, mellyel a magyarországi ügynökségek szakmai munkáját ismeri el, méghozzá kizárólag a pr-szempontok figyelembevételével, és anélkül, hogy a különböző pályamunkák között rangsor felállítására törekedne. Az évenként odaítélendő szakmai díj elnevezésével a hazai marketingkommunikációs és pr-szakma egyik elméleti úttörője, Dr. Sándor Imre professzor emléke előtt kívánt tisztelegni a szövetség. A Sándor Imre pd-díjra az ügynökségek maguk jelentkezhettek, a zsűri az MPRSZ elnökségének és jogi tagjainak képviselőiből állt.

2012-ben a nyertes ügynökségek a következők: Hill & Knowlton (2x), PS:PRovocative, Ferling PR, Hypnosia Kreatív, Sakkom Interaktív.

A díjátadón Dr. Szeles Péter, az MPRSZ elnöke kiemelte, hogy minden olyan pályázatot oklevéllel díjaztak, mely megfelelő értékelést kapott a zsűri szigorú pontrendszerében. A nyertes pályamunkák így különböző témakörökből kerültek ki, a bírálók azt tartották szem előtt, hogy azok szakmaisága mennyire felel meg a public relations szakma mai legjobb gyakorlatának – különös tekintettel a mérhetőség kritériumára.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A brit napilap új kampányában birkák, kígyók, keselyűk vitakoznak.

Akár leépítés is jöhet a Hír TV-nél.

Az ügynökség PR, digitális és közösségi média üzletága nyerte a Mattel tenderét.

Egy youtubertől kölcsönözték az ötletet, hogy dalok szülessenek a videók alá érkező negatív beszólásokból.

Az új vezető tíz éve dolgozik az egyetemnél.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 1.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Onboard - offboard a szállodaipar területén Félnapos konferencia a hazai szállodaipar HR-esei számára toborzás és megtartás témában. Tippek, tanácsok, praktikus tudás. Dátum: 2019.03.18.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés