hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fellegi cége végzi a Világkiállításon a magyar fél kommunikációját

Eredményt hirdetett az Emberi Erőforrások Minisztériuma a milánói Világkiállításon való magyar megjelenés kommunikációs feladataira kiírt közbeszerzésen. 

hirdetés

A Tenders Electronic Daily értesítése szerint a feladatokért ketten indultak, a nyertes Euroatlantic Solutions mellett a BO Event Kft. is. Az egykori fejlesztési miniszter és Infocenter-tulajdonos kommunikációs vállalkozása nettó 790 millió forintért végzi az alábbi munkákat. 

- rendezvényszervezés (színházi és musical előadások, filmvetítések, kiállítások, koncertek, konferenciák)
- utazásszervezés
- catering
- arculat
- reklám, marketing
- ajándéktárgyak
- pr, sajtótájékoztatók
- prezentációk, háttéranyagok készítése

A nyertes ajánlathoz két mintafeladatot kellett kidolgozni. Az egyik a nyitórendezvények lebonyolítására vonatkozott, a másik egy '56-is megemlékezési napra és a záróeseményre vonatkozott.

Az Euroatlantic Solutions több alvállalkozóval is együtt fog dolgozni, ők maguk csak a feladatok 26 százalékát fogják végezni. A maradék feladatok így oszlanak meg:

Az alvállalkozásba adandó érték/arány rövid meghatározása: — programszervezés, teljesítés aránya: 20 %
— utazásszervezés, teljesítés aránya: 14 %
— catering, teljesítés aránya: 17 %
— arculat, megjelenés, marketing és PR, kreatív anyagok Magyarország, teljesítés aránya: 12 %
— marketing és PR, kreatív anyagok Olaszország, teljesítés aránya: 11 %.

Fellegi cége már korábban is dolgozott a milánói Világkiállításra. A magyar fél honlapját készítették 24 millióért. Az Euroatlantic közbeszerzésen többnyire Magyarország külföldi reprezentációs munkáiért szokott indulni, és nyerni. Az Euroatlanticról legfrissebbet itt olvashat.

A nyitókép az Expohungary.comról van. 

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Dinamikus kizárási listákat lehet vele létrehozni, amivel egyszerűsíthetik a kampányok menedzselését.

Michal Malysa tizenöt piacon vezényli majd a cégcsoport külső és belső kommunikációját.

A bútoráruház nem is költ más offline csatornán, a szpot a saját kreatívcsapat munkája.

534 különböző ruhadarab vonul fel a bevásárlóközpontból a látványos videókban.

A patika kampányokért jött, de még több lett belőle.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

hirdetés
hirdetés