hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elárverezik a kidekorált próbababákat

Az Aerna Plazában állították ki az Avon próbababáit, amivel júniusban az utcán hívták fel a figyelmet az emlőrákkal kapcsolatos veszélyekre és a megelőzésre. A babákat művészek alakították át.   

hirdetés

Művészek dekoráltak ki próbababákat az Avon Emlőrák Ellen a Nőkért program kampányának újabb fordulójában. Az elkészült alkotásokat december 21-ig az Arena Plazában lehet megnézni, közben pedig a babák árverése zajlik a Teszvesz.hu aukciós portálon. Az aukció során ezerforintos támogatói jegyeket is lehet vásárolni, a befolyt összeget pedig az Avon a Magyar Rákellenes Ligának ajánlja fel. 

A babákon 27 művész - divattervezők, iparművészek, képzőművészek, designerek - dolgozott: Albert Eszter, Bálint Dániel, Tamara Barnoff, Dezső Renáta, Filkey Áron, Gondán Gertrúd, Hudák Mariann, Ív and Candie, Juhász Gergő, Kalászi Benjamin, Karácsonyi Anna, Kiss Benedek Kristóf, Kiss Gabriella, Korcsmár Eszter, Kristóf Réka, Leel-Őssy Enikő, Magyar Balázs, Miss KK, Parádi Gabriella, Radványi Marianna, Remsei-Kovács Nóra, Reök Cecília, Szűcs Ágnes, Telek Balázs, Tóth Patrícia és Virág Boglárka.

További képekért kattintson!

Az alkotásokat december 13-án ünnepélyes megnyitón mutatták be az Arena Plazában. Az eseményen részt vettek a támogató közéleti személyiségek, illetve az alkotók is.

„Az Avon egyik legfontosabb célja, hogy a nőkért dolgozó vállalatként felhívja a figyelmet az emlőrákkal kapcsolatos veszélyekre, illetve a megelőzés – az önvizsgálat, a mellrákszűrés – fontosságára. A nők felelősek önmagukért, a családjukért, és tudniuk kell, hogy az időben felismert emlőrák gyógyítható. Felelősek vagyunk a testünkért, ezt üzenik a nagyközönségnek az Avon próbababái. A próbababát gyakran látjuk női testként a kirakatban, s míg sérülés esetén a műanyag testrészek bármikor javíthatók vagy kicserélhetők fájdalom és veszteség nélkül, a nők esetében ez nem így van. Figyeljünk oda testünkre, végezzünk önvizsgálatot, 45 éves kor felett pedig legalább kétévente járjunk emlőrák szűrésre, hiszen egy rövid vizsgálattal időben felfedezhetjük a betegséget” – mondta el Tóth Veronika, az Avon kommunikációs vezetője.

A kampány támogatásához Zsédenyi Adrienn mellett Bakos Piroska, Brózik Klára, Csonka András, Demcsák Zsuzsanna, dr. Demeter Jolán, Esze Dóra, Fejős Éva, Gombos Edina, Hepi Endre, Jaksity Kata, Járóka Lívia, Kandász Andrea, Kálmán Olga, Kondákor Zsófia, László Krisztina, Prof. Dr. Oláh Edit, Orosz Barbara, Papadimitriu Athina, Radványi Dorottya, Shodeinde Dorka, Szentpéteri Csilla, Vágó Piros, Vámos Erika és Varga Edit is csatlakozott.

Az Avon kampányát partnerként támogatta az Arena Plaza és az Allegroup.hu, a Teszvesz.hu aukciós portál üzemeltetője.

Az Avon Emlőrák Ellen a Nőkért program próbababás kampánya júniusban az Andrássy úton meztelen próbababákkal hívta fel a figyelmet az ügy fontosságára. Az ezt követő időszakban nyolc százalékkal több mammográfiás vizsgálatot regisztráltak az előző időszakhoz képest a vizsgált szűrőállomásokon - derül ki a kampányon dolgozó Café Pr tájékoztatásából. Az ügynökség ezért a kampányért novemberben CSR megoldások kategóriában megkapta a Przima Kreatív Pr Díj 2011 elismerését. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tökéletesen leképezi azt, mit gondol a fél világ a két elnök közti csúcstalálkozóról.

A mindig jól értesült filmes szaklap, a Variety emlegeti a versenyszekció esélyesei között a Sunsetet.

A négy sas a Duna-toronyból és egy hőlégballonból indulva filmezte a várost.

A Class FM helyén júniusban induló országos kereskedelmi frekvencia.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés