hirdetés
hirdetés
hirdetés

Betagozódott a Goodwill

2012 októberétől a Public Relations Global Network (PRGN), a világ egyik legnagyobb, független pr-ügynökségeket tömörítő szervezete tagjává választotta a Goodwill Communications-t. A Goodwill a kommunikációs piacok erősödő globalizációja miatt döntött nemzetközi kapcsolatai megerősítése mellett. 

hirdetés

2012 októberétől a Public Relations Global Network (PRGN), a világ egyik legnagyobb, független pr-ügynökségeket tömörítő szervezete tagjává választotta a Goodwill Communications-t. A Goodwill a kommunikációs piacok erősödő globalizációja miatt döntött nemzetközi kapcsolatai megerősítése mellett.

A kommunikációs szerepek globalizálódását és központosítását várják a következő években a vállalati kommunikációs vezetők – derült ki a PRGN hálózat közelmúltban végzett felméréséből. A hat kontinensen megkérdezett több mint kétszáz kommunikációs vezető közel háromnegyede azt feltételezi, hogy a vállalati kommunikációt egyre inkább globális központokból irányítják majd a cégek, és egyre több cég – még olyanok is, amelyek nem globális működésre rendezkedtek be – tervezi a kommunikációs tevékenységét globális központokból irányítani.

Míg azonban a globális kommunikációs jelenlét kifejezetten erősíti a vállalati imázst és a márkát, mindezt az előnyt jelentősen gátolják a kulturális és nyelvi akadályok, amelyek a megkérdezettek 40 százaléka szerint jelentenek akadályt. Az eredmények egyértelműen bizonyítják, hogy – különösen a nyelvi adottságokra építő pr-kommunikáció esetében – jelentős hozzáadott értékkel bír, amikor a nemzetközi hálózatokon keresztül független, helyi ügynökségek vesznek részt a globális programok országonkénti megvalósításában.

A magyar, független Goodwill Communications ezért a nemzetközi folyamatokat látva döntött nemzetközi kapcsolatai megerősítése mellett, míg a PRGN hálózat aktívan keresi azokat a fontos területeket, ahol növelni tudja jelenlétét. A hálózat a Goodwill Communications és a francia We Agency októberi felvételével immár a világ hat kontinensének 44 nagyvárosában van jelen, tagjainak összesített árbevétele meghaladja a 110 millió dollárt.

„A Goodwill Communications csatlakozása valamennyi PRGN-tag számára fontos és örvendetes esemény, az ügynökségen keresztül a cseh, a román, valamint a szlovák piacok is elérhetővé váltak a hálózat számára. Az új tagok csatlakozása a PRGN-ügynökségek számára fontos támogatást és hozzáadott értéket jelent ezeken a piacokon” – mondta Mark Paterson, a PRGN soros elnöke, utalva arra, hogy a Goodwill Communications nem csupán Magyarországon, de saját regionális hálózatépítése révén immáron a szomszédos országokban is képviselteti magát.

A PRGN tagjai azok a meghívott pr-ügynökségek lehetnek, amelyek munkájuk színvonalával, stabil működésükkel, és a hosszas felvételi procedúra során bemutatott kvalitásaikkal elnyerik a tagok egyöntetű támogatását.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A brit napilap új kampányában birkák, kígyók, keselyűk vitakoznak.

Akár leépítés is jöhet a Hír TV-nél.

Az ügynökség PR, digitális és közösségi média üzletága nyerte a Mattel tenderét.

Egy youtubertől kölcsönözték az ötletet, hogy dalok szülessenek a videók alá érkező negatív beszólásokból.

Az új vezető tíz éve dolgozik az egyetemnél.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 1.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Onboard - offboard a szállodaipar területén Félnapos konferencia a hazai szállodaipar HR-esei számára toborzás és megtartás témában. Tippek, tanácsok, praktikus tudás. Dátum: 2019.03.18.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés