hirdetés
hirdetés
hirdetés

Smiley-s logót terveztek a Katonának

Eredményt hirdettek a budapesti Katona József Színház logópályázatán. A beérkezett terveket közül Szilágyi József munkája bizonyult a legjobbnak.

hirdetés

A Katona József Színház áprilisban meghirdetett logópályázata eredményesen zárult. A beérkező pályaműveket Máté Gábor művészeti igazgató, Khell Zsolt díszlettervező, Mattyasovszky Bence ügyvezető igazgató és Gricz István kommunikációs vezető bírálták el. A határidőig beérkezett 380 munkából a zsűri összesen hetet választott ki, és kérte a tervek kisebb módosítását. A pályázat utolsó fordulójában Szilágyi József munkája bizonyult a legjobbnak.

"A K-embléma egyértelmű, a Katonát rövidítő jelentése mellett a kettőspont utal a színház és a néző közötti párbeszédre, a művészi produktum befogadására, a továbbgondolás szükségességére. A vizuális jel szintén értelmezhető a klasszikus színházi maszk és a mai köznapi kommunikációban bevett smiley-jel [ (: ] leképezéseként. Modern megjelenésű emblémáról van szó, amely nyitottságában illeszkedik a Katona József Színház szellemiségéhez, s jól alkalmazható a színház arculatának fejlesztésében" - áll a zsűri értékelésében. A pályázat nyertese 50 ezer forint pénzdíjban és tiszteletjegyekben részesült.

(forrás: Kreatív)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kormánytanácsadó az Alkotmánybírósággal akarta kimondatni, hogy nem lehet, de nem adtak neki igazat.

André Aciman sikerkönyve folytatását mutatja be Budapesten

A V-Tel elsősorban a feltöltőkártyás felhasználókra céloz. 

A szokásos, instakész tájképek, és széles mosolyok helyett kínos helyzetek uralják a légitársaság reklámját.

Idén már másodjára keresik a legjobb ételeket a Hungarian Street Food Awards-on.

hirdetés
hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nyári ráadás! Végleges nevezési határidő: július 31.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus