hirdetés
hirdetés
hirdetés

Összedőlhet az MTA

Második alkalommal hirdeti meg idén a Visualpower 3D projection mapping – azaz virtuális épületfestő – pályázatát. A Nemzeti Galéria után a nevezőknek most a Magyar Tudományos Akadémia homlokzatára kell annak architektúrájához igazodó videókat készíteniük.

hirdetés

A tavalyi siker után ismét meghirdeti Paint up! című  3D projection mapping – azaz virtuális épületfestő – pályázatát a vizuáltechnikai szolgáltással foglalkozó Visualpower. A három perces, zenei aláfestéssel ellátott „épületmozgató” animációkat idén a Magyar Tudományos Akadémia (MTA) Roosevelt téri székházának középső homlokzatára kell elkészíteniük a nevezőknek. A nyílt versenyben bárki részt vehet, aki szeretné kipróbálni az architekturális vetítés műfaját.

Az egyik tavalyi döntős: Besenyői Ádám: Shapeshifter

Azokat az animációkat, amelyeket a zsűri beválogat a döntőbe, június 25-én közel ezer négyzetméteres méretben vetítik ki az MTA homlokzatára. A tavalyihoz hasonlóan a szervezők szakmai partnere, egyben a zsűri tagja a 3D projection mapping műfajának mestere, Bordos László Zsolt, a Bordos.ArtWorks alapítója, akinek a nevéhez fűződik többek között a dubai Pálma-sziget hivatalos avatóünnepségének vetítéséhez készített 3D animáció, és aki a tavalyi Paint Up!-ra Vicsek Viktorral és Kovács Ivóval készített egy bemutatófilmet

A tavalyi Paint Up! versenyre – amelyet a Kreatív egyébként 2010 tíz legkreatívabb megoldása közé választott – körülbelül hatvan alkotótól összesen 32 nevezés érkezett, ezek közül 12 került a döntőbe. A döntősök közül a zsűri Lóránt Demeter Variációk című munkáját tartotta a legjobbnak, a közönségdíjat pedig a Illuvision Past is prologue alkotása nyerte. 

 Az idei pályázat beadási határideje: június 9. A nevezők további információkat a pályázat honlapján találnak.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

 A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 19. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri a legfrissebb idei honlapokat és a legjobb digitális megoldásokat várja. 

Egyre több raktárkoncertet vállaló zenekar csatlakozik az akcióhoz.

Ötletes absztrakciók, szokatlan perspektívák és önmegvalósítás vitték a prímet júliusban.

Erősen ajánlják a maszkviselést, belépéskor hőmérőzésre is lehet számítani.

Képernyőfüggők, már csak a virtuális valósgban tájékozódnak, elidegenedtek egymástól - Billie Eilish szerint a sztereotípiákkal szemben pont ez a generáció hozhat társadalmi változásokat.

hirdetés
hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.