hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újra van Sao Paulóban köztéri reklám

Öt évvel azután, hogy a brazil Sao Paulóban a városvezetés a vizuális szemetelés elleni védekezésként betiltotta az óriásplakátokat és citylightokat, ismét közterületi reklám jelent meg a városban. A tiltás továbbra is érvényes, de művészetnek álcázott márkázott falfestés mehet.

hirdetés

GE Gallery néven közterületi kampányba kezdett a General Electric a brazíliai Sao Paulóban. Noha a város vezetése 2007-ben betiltott minden közterületi reklámozási formát, a GE és ügynöksége, az AlmapBBDO egy másik utat kihasználva művészetnek álcázza – írja az Advertising Age amerikai szaklap.

A GE Gallery egy köztéri falfestés-projekt. A GE márkázott falfestményei egyelőre három, frekventált helyen lévő magánház falain láthatók. A festmények az energia, az egészség és a közlekedés témáját dolgozzák fel, és egy évig lesznek a falakon. A továbbiakban további festményeket is terveznek, a költségeket pedig a General Electric állja. A múlt héten készült falfestményeken eredetileg nem szerepelt a GE logója, a helyüket kihagyták, csak a megnyitón kerültek fel a logók a képekre. A három felfestett graffiti után a GE kampányt indít a további alkotások kiválasztására.

A GE nem egy joghézagot használ ki, hanem szépen beslisszolt a városvezetés által kiírt projektpályázatba. A közterületi reklámok eltűnése után ugyanis Sao Paulo egyre szürkébb lett, a városvezetés pedig graffiti- és street-art projektekkel kívánja feldobni a város hangulatát. A GE márkázott falfestményein kívül még ötven hasonló graffiti jelenhet meg a falakon.

Nem ez az első ilyen projekt Sao Paulóban és érdekes módon az AdAge figyelmét - ahogy a cikkben nyilatkozó világhírű Marcello Serpa kreatívigazgatóét is - elkerülte az a tény, hogy Sao Paolóban 2010 óta a Bookfield építkezési vállalat ugyanezt csinálja csak jóvan nagyobb volumenben és a városvezetés különengedélyével. A kampányt még Cannes-ba is nevezte a Ginga nevű ügynökség (igaz, díjat nem kaptak érte), ahogy egy kommentelő megjegyzi. 

(forrás: AdAge/Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A digitális divízió vezetője Hegyi András, a projektmenedzsmenti feladatokat Both Zsuzsanna viszi.

10 éves lett ugyanis a mára legendássá vált, Isaiah Mustafa főszereplésével készült reklám.

Kiadók helyett egy szakértői csapat döntött a 20-as listáról, amelyből majd a győztest is kiválasztják.

A zsúfoltnak és zajosnak ígérkező 2020-as évben a lap szerint még fontosabb lesz a megbízható hírforrás.

Hagyományos sportreklámnak indul, de jön a csavar.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés