hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újra van Sao Paulóban köztéri reklám

Öt évvel azután, hogy a brazil Sao Paulóban a városvezetés a vizuális szemetelés elleni védekezésként betiltotta az óriásplakátokat és citylightokat, ismét közterületi reklám jelent meg a városban. A tiltás továbbra is érvényes, de művészetnek álcázott márkázott falfestés mehet.

hirdetés

GE Gallery néven közterületi kampányba kezdett a General Electric a brazíliai Sao Paulóban. Noha a város vezetése 2007-ben betiltott minden közterületi reklámozási formát, a GE és ügynöksége, az AlmapBBDO egy másik utat kihasználva művészetnek álcázza – írja az Advertising Age amerikai szaklap.

A GE Gallery egy köztéri falfestés-projekt. A GE márkázott falfestményei egyelőre három, frekventált helyen lévő magánház falain láthatók. A festmények az energia, az egészség és a közlekedés témáját dolgozzák fel, és egy évig lesznek a falakon. A továbbiakban további festményeket is terveznek, a költségeket pedig a General Electric állja. A múlt héten készült falfestményeken eredetileg nem szerepelt a GE logója, a helyüket kihagyták, csak a megnyitón kerültek fel a logók a képekre. A három felfestett graffiti után a GE kampányt indít a további alkotások kiválasztására.

A GE nem egy joghézagot használ ki, hanem szépen beslisszolt a városvezetés által kiírt projektpályázatba. A közterületi reklámok eltűnése után ugyanis Sao Paulo egyre szürkébb lett, a városvezetés pedig graffiti- és street-art projektekkel kívánja feldobni a város hangulatát. A GE márkázott falfestményein kívül még ötven hasonló graffiti jelenhet meg a falakon.

Nem ez az első ilyen projekt Sao Paulóban és érdekes módon az AdAge figyelmét - ahogy a cikkben nyilatkozó világhírű Marcello Serpa kreatívigazgatóét is - elkerülte az a tény, hogy Sao Paolóban 2010 óta a Bookfield építkezési vállalat ugyanezt csinálja csak jóvan nagyobb volumenben és a városvezetés különengedélyével. A kampányt még Cannes-ba is nevezte a Ginga nevű ügynökség (igaz, díjat nem kaptak érte), ahogy egy kommentelő megjegyzi. 

(forrás: AdAge/Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Új betűtípust kapott az operációs rendszer, aminek a következő verziója már nem édességről kapja a nevét.

Egy cipősdobozba sűrítette az ikonikus pillanatokat a márka új reklámfilmje.

Célzott ajánlók segítik a könnyebb tájékozódást a megújult oldalon.

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés