hirdetés
hirdetés
hirdetés

Trumppal trollkodik a Smirnoff vodka

Donald Trump bejelentette: vállalja, hogy eskü alatt vall az állítólagos oroszországi kapcsolatairól, illetve arról, hogy az ország vezetése beavatkozott-e az amerikai elnökválasztásokba. A Smirnoff vodka egy vicces köztéri kampánnyal űz gúnyt belőle – írja az Advertising Age.

hirdetés

Az orosz alapítású, de egy ideje a brit Diageo tulajdonában lévő Smirnoff a köztéri hirdetésein azt állítja: "Amerikában gyártva, de szívesen beszélünk eskü alatt az orosz kötődésünkről". Mondják mindezt azért, mert az amerikai piacra Illinois államban gyártják a vodkát. 

A reklámok múlt hétvégén kezdtek el felbukkanni New York belvárosában, mondta el az AdAge-nek a vodkamárka anyacége, a Diageo szóvivője. A Smirnoffot 80 éve gyártják az Egyesült Államokban, az elmúlt időszakban tapasztalható keresletnövekedés az Amerikában gyártott termékekre pedig jó pillanat, hogy ezt a tényt, valamint az orosz gyökereket kihangsúlyozzák, egy kis kikacsintással a mostani közállapotokra - tette hozzá a szóvivő. A kampányért a 72andSunny felel (ez ma a második kampány az ügynökségtől, amiről beszámolunk, az első a Cheeriosnak készült, és az is remek).

Bár a kampány lokálisan csak kis erületre terjd ki, a lényeg valószínűleg inkább a közösségi médiás jelenlét volt, amit sikerült is csúcsra pörgetniük: világszerte egyre inkább felkapják a kampányt. A Smirnoff vodkát egyébként Pjotr Arszenejevics Szmirnov alapította 1864-ben Moszkvában.

A kampány Donald Trump amerikai elnöük azon kijelentésére született, miszerint az elnök "100 százalékban hajlandó" eskü alatt vallani arról, hogy miről beszélgetett az általa menesztett FBI-főigazgatóval, James Comey-val. A megjegyzése egy nappal azután jött, hogy Comeyt meghallgatta egy szenátusi bizottság arról, hogy vajon Oroszország beavatkozott-e az amerikai választásokba. Comey eskü alatt vallotta, hogy Trump lojalitást kért tőle, és arra kényszerítette, hogy hagyjon fül a korábbi nemzetvédelmi tanácsadó, Michael Flynn elleni nyomozással, aki egyébként oroszországi kötődései miatt mondott le.

 

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Young & Rubicam shortlisten van a Radio kategóriában. 

Cannes-ban nagydíjat ért az ötlet.

Valószínűleg nem, de ez a brazil kampány segít ebben.

A 21 új csatorna között a CNN, az MTV és a Disney Junior is elérhető lesz a Telenor MyTv-n.

Az emberek 57 százaléka bojkolttálna egy márkát, ha nem értene egyet az általa képviselt értékekkel.

hirdetés

Pakk Csomagolásdizájn-verseny díjátadó június 22-én!

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

hirdetés
hirdetés