hirdetés
hirdetés
hirdetés

Összeolvasztja cégeit az Epamedia

Összevonja mind a hat cégét a kültéri reklámpiac legnagyobb szereplője, az Epamedia-csoport. A holdingból így egyetlen részvénytársaság lesz - írja a Hvg legfrissebb száma.

hirdetés

Az Epamedia, a Multireklám, az Intermédia, az Akzent Media, a Magnum Megaboard és a Promoteam Médiahasznosító egy cégként, Epamedia Hungary Köztéri Médiaügynökség néven működik tovább - írja a Hvg legfrissebb száma.

A hazai outdoor piac legnagyobb szereplőjének számító Epamedia-csoport holdingként működött 2007 óta, amikor a Multireklámot - amely most az átvevő társaság lesz - a cégcsoport megvásárolta a Csányi Sándor OTP-vezérigazgató magánbefektetéseit kezelő Bonitás 2002-től.

Az Epamedia-csoport piaci részesedése az óriásplakát-szegmensben negyven, a citylightoknál 57 százalékos. A csoport tulajdonosa az osztrák Epamedia, amelynek tavaly lett a tulajdonosa a Medicur Holding.

Az összeolvadás indokaként a Hvg kérdésére a cég illetékesei gazdasági és hatékonysági okokat jelöltek meg. 

(forrás: HVG, Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Larus Étterem teraszán megtartott koktélpartyn osztotta meg ügyfeleivel a járványhelyzetre szabott stratégiáját az ügynökség.

„Gondolj a maszkra úgy, mint az arc bikinijére" – hirdetik, óriásplakáton, hajók oldalán, tűzfalon, és aszfaltra stencilezve is.

A Facebookon jelentették be a csapat névsorát.

A Greenroom gondozásában bemutatkozik Titán kapitány.

A GVH versenyfelügyeleti eljárást indított a Star Networkkel és a 4KIDS Meseportállal szemben. 

hirdetés
hirdetés

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!