hirdetés
hirdetés
hirdetés

Összeolvasztja cégeit az Epamedia

Összevonja mind a hat cégét a kültéri reklámpiac legnagyobb szereplője, az Epamedia-csoport. A holdingból így egyetlen részvénytársaság lesz - írja a Hvg legfrissebb száma.

hirdetés

Az Epamedia, a Multireklám, az Intermédia, az Akzent Media, a Magnum Megaboard és a Promoteam Médiahasznosító egy cégként, Epamedia Hungary Köztéri Médiaügynökség néven működik tovább - írja a Hvg legfrissebb száma.

A hazai outdoor piac legnagyobb szereplőjének számító Epamedia-csoport holdingként működött 2007 óta, amikor a Multireklámot - amely most az átvevő társaság lesz - a cégcsoport megvásárolta a Csányi Sándor OTP-vezérigazgató magánbefektetéseit kezelő Bonitás 2002-től.

Az Epamedia-csoport piaci részesedése az óriásplakát-szegmensben negyven, a citylightoknál 57 százalékos. A csoport tulajdonosa az osztrák Epamedia, amelynek tavaly lett a tulajdonosa a Medicur Holding.

Az összeolvadás indokaként a Hvg kérdésére a cég illetékesei gazdasági és hatékonysági okokat jelöltek meg. 

(forrás: HVG, Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Budapest Park akciójából befolyó összeg a Siketek és Nagyothallók Országos Szövetségéhez vándorol.

A lakásfejlesztő vállalat először indított televíziós kampányt.

A Wieden & Kennedy New York váltja a DDB által három éve létrehozott dedikált ügynökséget, miközben a W&K Portland tovább dolgozik a KFC-n.

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

Az Alakreform és egyik hirdetője nem tartotta be az influencer marketingje kapcsán vállalt kötelezettségeit.

hirdetés
hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.