hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nézze meg az ARC díjnyertes plakátjait!

Hol jár az eszed?- tette fel pályázóinak a kérdést az ARC. Az idén 16. alkalommal megrendezésre kerülő óriásplakát kiállítás alkotásai bemutatják, milyen gondolatokat szült a pályázati kiírásban felvetett téma. A kiállítást megelőző pályázaton a felkínált főtémán kívül – mint minden évben, idén is - bármilyen szabadon választott ötlettel, témával lehetett pályázni

hirdetés

Az ARC továbbra is az a hely, ahol senkinek sem kell elvárásoknak megfelelnie. Sőt az alkalmi összetételű, különböző diszciplínák képviselőiből álló zsűri épp azt díjazza, ha valaki képes szabadon ereszteni gondolatait, és azokat képi formába öntve megosztani másokkal!Épp ezért az óriásplakát méretűre nagyított álmok, rémálmok, beszólások és vallomások sosem unalmasak, szájbarágósak vagy konformisták.

 

A legjobb alkotásnak járó díjat Kálmán Kristóf és Putz Patrik kapta, az „Elvesztette enyém jellegét” című plakátjuk tervéért:

 

A második díjat Tóth Györgyinek, „Arculat” című alkotásáért ítélte oda a zsűri:

 

Harmadik helyezést ért el Kelemen Orsolya, „Bocsánat” című plakátjával:

 

A legkedélyborzolóbb alkotás díját, a Borz díjat pedig Gutema Dávid kapta munkájáért, melynek címe, „A fiataloké a jövő?” :

 

A Hammer Marketing Shop különdíját Kovács Emese: „Overthinking” című pályamunkája nyerte el, melyet a díj felajánlója azon pályázat készítőjének ítélt oda, aki marketing szempontból a legütősebb megoldást nyújtotta. 

 

A Budapest Adschool különdíját, mely a legfrappánsabb szöveges ötletnek járt,Pásztor Dániel nyerte „Szerencsekerék” című alkotásával:

 

 

A kiállítást tovább színezik a két ARC+ pályázati kiírásra érkezett alkotások.

ARC+ Sugárveszély vagy tavaszi szél? - Képbehozó kamarakiállítás

Az Energiaklub és az ARC által kiírt plakátpályázat és kamarakiállítás célja az, hogy minél több oldalról mutassa be az atomenergiával, a tervezett Paks II beruházással kapcsolatos kritikákat és kételyeket.A kiírók remélik, hogy ezzel a kiállítással is hozzájárulnak honfitársaink energiatudatosságához és kritikus szemléletéhez!

A témában fődíjat nyert: Tóth Györgyi, „Figyi” című alkotásával:

 

A Magyar Szélenergia Ipari Társaság, amellett, hogy a 16. ARC kiállítás energiaellátását biztosította,„Tavaszi szél” címmel különdíjat is adott, a „legszelesebb alkotásnak”. A különdíjat Petrók Györgyvihette haza, „Ki fizet a végén?” című alkotásáért:

 

A témában a Greenpeace is különdíjjal szolgált, Van hozzá energiánk!címmel. A díj Magyar Szilárdélett, „Atom és Jerry” plakátjáért:

 

ARC+ MACIARC - Plakátbajnokság civilszervezetek és kreatív ügynökségek számára

Idén a MACI - Magyar Civilszervezetek és az ARC, a MagNet Civil Kapcsolatok Program együttműködésével és támogatásával ismét külön felhívással szólította meg a civilszervezeteket és az ügynökségeket.

A MACIARC keretében kreatív ügynökségek önkéntes munkában vállalták, hogy részt vesznek a versenyen, és segítséget nyújtanak civilszervezeteknek azzal a céllal, hogy a kiállító szervezetek óriásplakáton mutathassák be tevékenységüket és társadalmi hasznosságukat a nagyközönség számára. A kiírók úgy vélik, létfontosságú, hogy a civilszervezetek minél nagyobb társadalmi megbecsülést kapjanak.

A témában díjat vehettek át és plakátjuk kikerült a kiállításra: az Amnesty International, az Autistic Art Alapítvány, a Budapest Pride, a Doktorok az Állatokért Állategészségügyi Alapítvány, az Energiaklub, a Fogadj Örökbe Egy Macit Alapítvány, a Gyermekétkeztetési Alapítvány, a Magyar Élelmiszerbank Egyesület, a Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetsége, valamint a Neo Magyar Segítőkutya Egyesület.

A további MACIARC-képekért kattintson

A további MACIARC-képekért kattintson

A díjazottak sora itt nem ér véget, hiszen a közönségdíjért még megküzdenek a pályaművek, az ARC Facebook oldalán. A közönségdíjazott plakát kihirdetésére 2016. október 5-én kerül sor. Addig is like-okkal lehet támogatni a kedvenceket.

Az ARC idén egy újdonsággal is kedveskedik közönségének: a Whumm.com oldallal együttműködésben mostantól az idei és az elmúlt három év kiállított ARC plakátjai közül bármelyik megvásárolható különböző méretben és formátumban! Minden további részlet megtalálható az oldalon.

Az ARC kiállítás támogatása

A pályázat és kiállítás szabadságfoka a kezdetek óta mit sem változott. Ugyanez sajnos nem mondható el a minket körülvevő közéleti, gazdasági környezetről. Ennek következtében az ARC látogatóihoz és kedvelőihez fordul segítségért, és arra kéri őket,ha módjukban áll, támogassák az ARC-ot tetszőleges összeggel! Bankszámlaszám: 12010501-01052173-00100006

Az ARC nem szimplán egy köztéri kiállítás, hanem egyolyanképkulturális – már komoly hagyománnyal is rendelkező – esemény, ahol a vizualitás közérthető eszközeivel nyilvánulhat meg bárki, szabadon. A pályázók, kiállítás látogatók és a szimpatizánsok valójában egy közösséget alkotnak. Kiállnak civil ügyek, a szólás szabadsága, az átlátható pályázati rendszer, a nyilvános térben történő, egyoldalúságtól és belterjességtől mentes, bárki számára elérhető kulturális tartalom mellett.

A kiállítás megtekinthető 2016. szeptember 9-től 25-ig, Budapesten, az Ötvenhatosok terén.

A 16. ARC pályázat és kiállítás megvalósításában közreműködő ARCostársak: Mediaworks, HVG, Kreatív Csoport, DELL, Oázis Computer, Wacom, Relatív, Medence Csoport, Mandala Jógastúdiók és sokan mások.

A kiállítással kapcsolatos minden információ megtalálható Facebook-oldalukon, valamint a weboldalukon.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Viccesen nihilista reklámok a Burrow márkától.

Az Activision évi 100 millió dollárt költ el globálisan.

A műsorok címét ezek alapján kell kitalálni.

Ez az idén hároméves Staropramen Ízművek idei kampánya.

Mert senki sem tudja hol van, de ha egyszer megtalálod, az csodálatos!

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés