hirdetés
hirdetés
hirdetés

Még működhet a Peronreklám

Egyelőre tovább működik a Peronreklám, azonban a főváros máshogy képzeli el a BKV reklámfelületek jövőjét. A piac pangása miatt maradtak kint a karácsonyi hirdetések.

hirdetés

„Édesítse az ünnepet Koronás Cukorral, Keresztény könyvek karácsonyra, a Muzsikás együttes karácsonyi koncertje, Ákos CD-t ajándékba, IKEA-bútorok között kellemesebben telnek az ünnepek” – sorolja a példákat a Stop.hu cikke. A site szerint a fenti reklámhelyeket értékesítő Peronreklám nevű közterületi médiacégnek problémái vannak a BKV-s felületek kapcsán, ezért vannak még kint február elején is karácsonyi hirdetések.

A Stop a lejárt szavatosságú reklámok kapcsán megkereste a BKV-t és azt a tájékoztatást kapta, hogy a Fővárosi Közgyűlés szándékában áll visszavenni a BKV-s hirdetési felületeket az azokat pillanatnyilag értékesítő Peronreklám-tól, de még nem történt döntés ez ügyben és ez lehet az oka az új hirdetések elmaradásának.

Az ügyben megkerestük telefonon Fecske Zoltánt, a Peronreklám ügyvezetőjét, aki elmondta, hogy élő, határozatlan idejű szerződésük van a BKV-val, a karácsonyi hirdetések pedig a közterületi reklámpiac pangása miatt maradtak kint. (Márpedig új hirdető nélkül a régebbi reklámok letakarása külön költséget jelentene a cégnek.)

Emellett Fecske Zoltán is megerősítette, hogy a Fővárosi Közgyűlésben felmerült, hogy a BKV reklámhelyeit egy közhasznú társaság értékesítse. Tájékoztatása szerint az erről szóló koncepció kidolgozása jelenleg is folyik, és az indítványt majd csak március végén tárgyalják. Elmondása szerint a döntéstől függetlenül nem lehet gyors váltásra számítani, hiszen egy új hirdetési koncepció kitalálása, a régi reklámhelyek leszerelése és újak kialakítása idő és költségigényes feladat. Hozzátette: „a BKV-val hasonlóan látjuk a helyzetet és mindent megteszünk, hogy a szerződés tovább éljen”. A BKV illetékeseit nem értük el.

Az ügy pikantériáját növeli, hogy a Peronreklám annak az ESMA-nak a résztulajdonát képezi, amelynek a működését sokak szerint a kormányzat lényegében ellehetetlenítette azzal a törvénymódosítással, mellyel korlátoznak bizonyos közterületi reklámfelületeket, melyek ráadásul az ESMA portfoliójából kiemelt hányadot tesznek ki. Az új jogszabályra reagált Kaszás Görgy, a Magyar Közterületi Média Szövetség (MKMSZ), majd ismét Kaszás György és újra az MKMSZ.

Az ESMA „büntetése” kapcsán pedig a Figyelő írt arról, hogy Simicska Lajos érdekeltsége, a jobboldalhoz közel állónak tartott Mahir meg akarta venni az ESMA Csoportot, de a két fél nem tudott megállapodni az árban, s ezután következett az említett törvénymódosítás, mely miatt megszűnhet az ESMA.

hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
erről, mármint a kit "sért" igazán a "jogszabály" írtam korábban....

Szemtelenségből megint jelesre vizsgáztak.

Az ok a fogyasztók megtévesztése például a Pápa áldásával” vagy a „Diana hercegnő eljegyzési gyűrűje” szövegekkel.

A Jägermeister Brass Band egy 9 tagú fúvószenekar, aminek tagjait még a jobb emlékű 2019-ben kezdte keresni az italmárka.

Minden lapot, köztük a Telexet is előfizetők és nem adományozók toborzására biztatja a Denník N főszerkesztője az Azonnalinak adott interjújában.

Cannes újra a nappalikba jön: október 19-23. között ingyen lehet meghallgatni, hogyan dolgoztak a korábban Grand Prix-ket és arany oroszlánokat begyűjtő ügynökségek.

hirdetés
hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!