hirdetés
hirdetés
hirdetés

Még működhet a Peronreklám

Egyelőre tovább működik a Peronreklám, azonban a főváros máshogy képzeli el a BKV reklámfelületek jövőjét. A piac pangása miatt maradtak kint a karácsonyi hirdetések.

hirdetés

„Édesítse az ünnepet Koronás Cukorral, Keresztény könyvek karácsonyra, a Muzsikás együttes karácsonyi koncertje, Ákos CD-t ajándékba, IKEA-bútorok között kellemesebben telnek az ünnepek” – sorolja a példákat a Stop.hu cikke. A site szerint a fenti reklámhelyeket értékesítő Peronreklám nevű közterületi médiacégnek problémái vannak a BKV-s felületek kapcsán, ezért vannak még kint február elején is karácsonyi hirdetések.

A Stop a lejárt szavatosságú reklámok kapcsán megkereste a BKV-t és azt a tájékoztatást kapta, hogy a Fővárosi Közgyűlés szándékában áll visszavenni a BKV-s hirdetési felületeket az azokat pillanatnyilag értékesítő Peronreklám-tól, de még nem történt döntés ez ügyben és ez lehet az oka az új hirdetések elmaradásának.

Az ügyben megkerestük telefonon Fecske Zoltánt, a Peronreklám ügyvezetőjét, aki elmondta, hogy élő, határozatlan idejű szerződésük van a BKV-val, a karácsonyi hirdetések pedig a közterületi reklámpiac pangása miatt maradtak kint. (Márpedig új hirdető nélkül a régebbi reklámok letakarása külön költséget jelentene a cégnek.)

Emellett Fecske Zoltán is megerősítette, hogy a Fővárosi Közgyűlésben felmerült, hogy a BKV reklámhelyeit egy közhasznú társaság értékesítse. Tájékoztatása szerint az erről szóló koncepció kidolgozása jelenleg is folyik, és az indítványt majd csak március végén tárgyalják. Elmondása szerint a döntéstől függetlenül nem lehet gyors váltásra számítani, hiszen egy új hirdetési koncepció kitalálása, a régi reklámhelyek leszerelése és újak kialakítása idő és költségigényes feladat. Hozzátette: „a BKV-val hasonlóan látjuk a helyzetet és mindent megteszünk, hogy a szerződés tovább éljen”. A BKV illetékeseit nem értük el.

Az ügy pikantériáját növeli, hogy a Peronreklám annak az ESMA-nak a résztulajdonát képezi, amelynek a működését sokak szerint a kormányzat lényegében ellehetetlenítette azzal a törvénymódosítással, mellyel korlátoznak bizonyos közterületi reklámfelületeket, melyek ráadásul az ESMA portfoliójából kiemelt hányadot tesznek ki. Az új jogszabályra reagált Kaszás Görgy, a Magyar Közterületi Média Szövetség (MKMSZ), majd ismét Kaszás György és újra az MKMSZ.

Az ESMA „büntetése” kapcsán pedig a Figyelő írt arról, hogy Simicska Lajos érdekeltsége, a jobboldalhoz közel állónak tartott Mahir meg akarta venni az ESMA Csoportot, de a két fél nem tudott megállapodni az árban, s ezután következett az említett törvénymódosítás, mely miatt megszűnhet az ESMA.

hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
erről, mármint a kit "sért" igazán a "jogszabály" írtam korábban....

Több európai országban koordinálják majd a márka influenszer marketingjét.

Szegedi kézilabdásokkal és az ORFK szakmai részvételével készített közlekedésbiztonsági kampányt a Groupama biztosító.

A Telekom Race TV és a Media Markt Akcióhősök című vígjátéksorozata esélyes a győzelemre.

Nem tudták igazolni, hogy 455 ezer ingatlanhirdetés érhető el náluk. A GVH lecsapott.

Az újonnan kialakított stratégiai terjesztési igazgatói pozíciót 2019 májusától Tóbiás Andrea tölti be a kiadóban.

hirdetés
hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.