hirdetés
hirdetés
hirdetés

Maradhatnak a reklámtáblák

Maradhatnak a 12 négyzetméternél kisebb táblák egy, a héten elfogadott módosító javaslat szerint.

hirdetés

Mégis helyükön maradhatnak azok a lakott területen kívüli, legfeljebb 12 négyzetméteres óriásplakátok, amelyeket 2010 végéig közútkezelői engedéllyel helyeztek ki – olvasható az Origo cikkében, mely hosszasan foglalkozik a közterületi piacot az elmúlt két évben érintő jogszabályi változásokkal.

Korábbi, a közúti közlekedési törvényt érint törvénymódosítási javaslatok alapján ezeket a táblákat is el kellett volna bontani, amit viszont egy hétfő este elfogadott törvényjavaslat megváltoztatott. Az Origo azt is kiemeli, hogy a települések lámpáira, villanyoszlopaira szerelt kandelábertáblákat a módosítás nem érinti, azokat a kihelyezés időpontjától függetlenül le kellett szerelni tavaly augusztus óta, és a 12 négyzetméternél nagyobb út menti táblákat sem kíméli a mostani enyhítés.

Legutóbb május elején számoltunk be róla, hogy eddig közel 4000 plakátot távolítottak el a kölönböző jogszabályváltozásoknak köszönhetően.

A közterületi médiapiacot érintő jogszabályi változásokkal a Kreatív korábban is sokat foglalkozott, ebben a cikkben az ESMA és több kisebb médiatulajdonos esetleges ellehetetlenüléséről, itt pedig a teljes közterületi piacot érintő teljes körű folyamatokról számoltunk be.

(forrás: Kreatív Online, [origo])
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Erre jutott a Budapest Design Week, mely idén a körforgásos gazdaság témáját járta körül.

Az új országimázs kampány már a fiktív karakter szavajárására épít.

A Mito saját kirándulásaira szokott pólókat tervezni, de mivel idén a túra a járvány miatt elmarad, az ügynökség inkább nosztalgiázik.

A cég iskolákba is elviszi a védekezés nélküli szex kockázataira figyelmeztető kampányát.

Márkakampányt indított és ezzel együtt új vállalati célkitűzéseket határozott meg az Accenture tanácsadócég. 

hirdetés
hirdetés

Online eredményhirdetés: október 28., 10:00, a storeinsider.hu oldalunkon!

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!