hirdetés
hirdetés
hirdetés

Közterületi reklámrendelet Egerben

Eger közgyűlése szeptember 27-én elfogadta a reklámhordozók és hirdetmények új szabályozásáról szóló rendeletet. A szigorítást városmarketing-szempontokkal és a központi jogszabályok változásával indokolták.

hirdetés

Szeptember 27-én elfogadta az egri közgyűlés az új, reklámhordozók és hirdetmények elhelyezésének, közzétételének rendjéről és engedélyezéséről szóló rendeletet. A közgyűlés több okot nevezett meg a változtatások indoklására.

Az egyik, hogy az áprilisban bejelentett új egri városarculat és a hozzá tartozó üzenet átütő módon jelenhessen meg. Ehhez pedig szükség van a hirdetőberendezések, hirdetési szabályok egységes keretbe foglalása. A másik fontos indok pedig a központi jogszabályok módosulása. Mint ismeretes, a parlament 2010 decemberében szigorította a közlekedési törvény reklámhordozókra vonatkozó szabályozását, 2011 októberében pedig a végrehajtási rendeletben tovább szigorította.

Noha a központi rendelkezések helyi érdekkörbe való átruházásáról szóló, Kósa Lajos debreceni polgármester által jegyzett későbbi módosítót maga Kósa vonta vissza tavaly nyáron, a helyi szabályozásnak így is hagyott teret. Az egri közgyűlés határozata így szabályozza a megállító-táblák elhelyezését oly módon, hogy a belvárosi, szűk utcákon ezek ne akadályozzák a forgalmat, a táblák - megszabott mérettel és egységes küllemmel - keretet adjanak az egri arculati megjelenésnek. Emellett – ígérik - a belvárosi üzletek sokszínűsége minden tekintetben megmaradhat.

Szigorodtak továbbá a molinók kihelyezésének szabályai. A rendelet pontosítja az ingyenesen elhelyezhető hirdetések fajtáit, darabszámát, tisztázza a különböző hirdető-berendezések elhelyezése kapcsán használatos fogalmakat is.

Az egri reklámrendelet 2013. január 1-jén lép hatályba, a megállító-táblák esetében viszont az új városi arculatnak megfelelő táblák kihelyezése csak 2013. júliusától, a megállító táblák utáni díjfizetési kötelezettség pedig csupán 2014. január 1-jétől hatályos. Emellett - a belvárosi rehabilitáció kapcsán - azon területek estében, ahol építési munkát végeznek, az új rendelkezéseket csak 2014. január 1-jétől kötelező alkalmazni.

(forrás: Kreatív Online, HEOL)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Négyféle csokit olvasztott össze egy táblába az édességgyár, és ezzel nem csak azokra gondolnak, akik Gombóc Artúr nyomdokain járva, minden csokoládét imádnak.

Lassan teljes az idei filmfesztivál programja, és már összeállt a nemzetközi zsűri is.

Őry Eszter két barátjával hozta létre az ArtNeszt, a képzőművészeti ügynökséget.

Urbán Zsolt a HírTV vendége volt, ahol a CBA csak az apropót adta, valójában a fő témát a #loveislove kampány szolgáltatta.

Egy évre szól, de kétszer meghosszabbítható további egy-egy évre.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés