hirdetés
hirdetés
hirdetés

Közterületi reklámrendelet Egerben

Eger közgyűlése szeptember 27-én elfogadta a reklámhordozók és hirdetmények új szabályozásáról szóló rendeletet. A szigorítást városmarketing-szempontokkal és a központi jogszabályok változásával indokolták.

hirdetés

Szeptember 27-én elfogadta az egri közgyűlés az új, reklámhordozók és hirdetmények elhelyezésének, közzétételének rendjéről és engedélyezéséről szóló rendeletet. A közgyűlés több okot nevezett meg a változtatások indoklására.

Az egyik, hogy az áprilisban bejelentett új egri városarculat és a hozzá tartozó üzenet átütő módon jelenhessen meg. Ehhez pedig szükség van a hirdetőberendezések, hirdetési szabályok egységes keretbe foglalása. A másik fontos indok pedig a központi jogszabályok módosulása. Mint ismeretes, a parlament 2010 decemberében szigorította a közlekedési törvény reklámhordozókra vonatkozó szabályozását, 2011 októberében pedig a végrehajtási rendeletben tovább szigorította.

Noha a központi rendelkezések helyi érdekkörbe való átruházásáról szóló, Kósa Lajos debreceni polgármester által jegyzett későbbi módosítót maga Kósa vonta vissza tavaly nyáron, a helyi szabályozásnak így is hagyott teret. Az egri közgyűlés határozata így szabályozza a megállító-táblák elhelyezését oly módon, hogy a belvárosi, szűk utcákon ezek ne akadályozzák a forgalmat, a táblák - megszabott mérettel és egységes küllemmel - keretet adjanak az egri arculati megjelenésnek. Emellett – ígérik - a belvárosi üzletek sokszínűsége minden tekintetben megmaradhat.

Szigorodtak továbbá a molinók kihelyezésének szabályai. A rendelet pontosítja az ingyenesen elhelyezhető hirdetések fajtáit, darabszámát, tisztázza a különböző hirdető-berendezések elhelyezése kapcsán használatos fogalmakat is.

Az egri reklámrendelet 2013. január 1-jén lép hatályba, a megállító-táblák esetében viszont az új városi arculatnak megfelelő táblák kihelyezése csak 2013. júliusától, a megállító táblák utáni díjfizetési kötelezettség pedig csupán 2014. január 1-jétől hatályos. Emellett - a belvárosi rehabilitáció kapcsán - azon területek estében, ahol építési munkát végeznek, az új rendelkezéseket csak 2014. január 1-jétől kötelező alkalmazni.

(forrás: Kreatív Online, HEOL)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A jövőben a Café felel a szálloda külső kommunikációjáért.

A Soft Opening célja, hogy a gyerekek mellett a szülőket is bevonja a sztoriba.

A nagy adag nosztalgiázás mellé új reklámfilm is készült.

A Sherpa 10 éves születésnapját ünneplő hirdetéseinek megtervezését a TBWA/Helsinkire bízta.

A főpolgármester ezt megválasztása utáni egyik első interjújában ígérte meg.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés