hirdetés
hirdetés
hirdetés

Közterületi reklámrendelet Egerben

Eger közgyűlése szeptember 27-én elfogadta a reklámhordozók és hirdetmények új szabályozásáról szóló rendeletet. A szigorítást városmarketing-szempontokkal és a központi jogszabályok változásával indokolták.

hirdetés

Szeptember 27-én elfogadta az egri közgyűlés az új, reklámhordozók és hirdetmények elhelyezésének, közzétételének rendjéről és engedélyezéséről szóló rendeletet. A közgyűlés több okot nevezett meg a változtatások indoklására.

Az egyik, hogy az áprilisban bejelentett új egri városarculat és a hozzá tartozó üzenet átütő módon jelenhessen meg. Ehhez pedig szükség van a hirdetőberendezések, hirdetési szabályok egységes keretbe foglalása. A másik fontos indok pedig a központi jogszabályok módosulása. Mint ismeretes, a parlament 2010 decemberében szigorította a közlekedési törvény reklámhordozókra vonatkozó szabályozását, 2011 októberében pedig a végrehajtási rendeletben tovább szigorította.

Noha a központi rendelkezések helyi érdekkörbe való átruházásáról szóló, Kósa Lajos debreceni polgármester által jegyzett későbbi módosítót maga Kósa vonta vissza tavaly nyáron, a helyi szabályozásnak így is hagyott teret. Az egri közgyűlés határozata így szabályozza a megállító-táblák elhelyezését oly módon, hogy a belvárosi, szűk utcákon ezek ne akadályozzák a forgalmat, a táblák - megszabott mérettel és egységes küllemmel - keretet adjanak az egri arculati megjelenésnek. Emellett – ígérik - a belvárosi üzletek sokszínűsége minden tekintetben megmaradhat.

Szigorodtak továbbá a molinók kihelyezésének szabályai. A rendelet pontosítja az ingyenesen elhelyezhető hirdetések fajtáit, darabszámát, tisztázza a különböző hirdető-berendezések elhelyezése kapcsán használatos fogalmakat is.

Az egri reklámrendelet 2013. január 1-jén lép hatályba, a megállító-táblák esetében viszont az új városi arculatnak megfelelő táblák kihelyezése csak 2013. júliusától, a megállító táblák utáni díjfizetési kötelezettség pedig csupán 2014. január 1-jétől hatályos. Emellett - a belvárosi rehabilitáció kapcsán - azon területek estében, ahol építési munkát végeznek, az új rendelkezéseket csak 2014. január 1-jétől kötelező alkalmazni.

(forrás: Kreatív Online, HEOL)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

De Bayer Zsolt fröcsögését és a Híradó sajátos szerkesztési gyakorlatát már nem büntette a Médiatanács.

Ezzel hívnák fel a figyelmet a korlátozások feloldása alkalmából, hogy élnek, és felkészültebbek, mint eddig bármikor.

A Blikk+Győző című formátumban a színész ismert emberekkel beszélget.

Indul az Art is Business Díj 2020, különböző kategóriákban jelölni és pályázni július 1. és szeptember 30. között lehet.

Az egyik Dreher Antalt, a másik egy söröskocsit ábrázol.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés